burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
A Skoda és mi is kedveljük a murvát
Írta: Faingyerek    2018. május 25. péntek, 19:24    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Balogh János-Szőke Tamás páros először áll rajthoz murvás futamon a Skoda Fabia R5-össel a hétvégén megrendezésre kerülő ISEUM Ralin. Az előttük álló szombathelyi versenyhétvége a tempós és rendkívül jó minőségű földes erdei szakaszokról híresült el. Jani már a tavalyi Mikulás Ralin kipróbált egy hasonló kaliberű autót és remélik a cseh márkára is hamar ráéreznek, ami köztudottan nagyon jól mozog laza burkolatú utakon.


Balogh Jani:
„Év végén Veszprémben sikerült mennem egy Fiesta R5-össel és némi elképzelésem már van arról, hogy hogyan is kell közlekedni egy ilyen kategóriájú autóval. Nagyon vártuk már, hogy beleüljünk és felmérhessük a Fabia R5 képességeit laza talajon. Az első benyomások igazolták azt, amit már hallottunk az autóról, rendkívül kezes és jól vezethető. Már a csütörtöki tesztre is egy rendkívül jól működő autó érkezett és azt még sikerült tovább finomítani az adatok kiértékelését követően. Rendkívül pozitív élményeket szereztünk a próba kilométerek alatt, nagyon jó a komfortérzetünk az autóban és nagyon örülnénk neki, ha ez így maradna a verseny alatt. Jó hangulatban kezdtünk el dolgozni Tamással és hasonlóan jó légkört szeretnénk megteremteni a verseny végén jelentő céldobogóig.”

A napokban a környéken lezúduló nagy mennyiségű csapadék megváltoztatja a körülményeket és a pályák jellege is meglepetéseket tartogat.
Balogh Jani:
„A tavalyi évhez képest nem sokat változtak a szakaszok nyomvonalai. Néhány lassító és egyéb megoldás biztosítja, hogy mégis csak legyen mit átírni a tavalyi itinereken. Nem szeretnék emlékképek alapján autózni, mivel a Skodával még nincs tapasztalatunk és rendkívül fontos lenne, hogy az összes kilométert teljesítve, egyre több szituáció és annak megoldási képlete égjen belénk. ”

Péntek este az ISEUM előtt felállított rajtdobogón veszi kezdetét a verseny. A látványos ceremónia után a belvárosban állítják ki az autókat az éjszakai gyűjtő keretin belül.
Balogh Jani:
„Az, hogy a tesztet jó érzések közepette teljesítettük az még kevés. Az első szakaszokon fogjuk meglátni, hogy ez a teljesítmény mire is lesz elég. Négy különböző pálya vár a mezőnyre, ami a sok csapadéktól most sokat változott. Vannak részek, amik sokkal lazábbak, mint azt korábban megszokhattuk, néhány féktáv is újdonságot tartogathat. Érdemes lesz fél szemmel mindig a következő kanyarra figyelni és alkalmazkodni az esetleges változásokhoz. ”