burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Nyugtával dicsérd a napot
Írta: Faingyerek    2018. május 25. péntek, 19:36    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Kurtos Robi és Szegedi Máté nagy elánnal készül a Szombathely Ralira. Jónak tartják a pályákat, de a biztonság kedvéért teljesen bepáncélozva állnak a rajthoz.


Megtörtént a Micu átépítése az első murvás versenyre?
- A biztonság kedvéért lepáncéloztuk a kocsit, megemeltük, kicseréltük a gátlókat és a fékeket. Nekünk ez is elég volt, mert, ha úgy nézzük csak tegnap előtt lett kész igazából. Próbáltunk úgy variálni, hogy ha nem muszáj, akkor a másik murva verseny előtt már ne nagyon kelljen majd piszkálni, de az is változhat. Majd most derül ki az első murvás versenyen, hogy jó lesz-e így vagy sem Veszprémre. A Katlanra úgy gondolom kell is a magassága a kocsinak, hogy ne essen orra.

Kategória nem csappant meg, mint másoknál?
- A miénkkel általában nem szokott gond lenni. Mindig vagyunk olyan 12-13-an, most 9-en, ha jól emlékszem. Az még mindig jó, lesznek ellenfelek szerencsére. Mi is csatázni megyünk mindig, ez motivál minket versenyről versenyre.

Holnap indultok a teszten?
- Igen, most úgy terveztük, hogy megyünk, mert mégis csak ez az első murvás futam idén. Nem árt, ha megtapasztaljuk merre hány méter lesz az előre. Ma este átvesszük az itinert, reggel pedig kezdhetünk azonnal a pályabejárással, aztán megyünk a hivatalos tesztre. Pénteken folytatjuk, amit elkezdtünk, itinert írunk, aztán a srácok megcsinálják az átvételeket, este pedig rajtceremónia. Kvalifikáció is lesz, de megint csak az első 15 autónak, mint tavaly. Ők annyival többet mennek másokkal ellentétben a Katlanban. Szombaton reggel pedig már indul a móka, ahol reméljük jól szerepelünk és vasárnap folytathatjuk, ahol előző nap abbahagytuk a megmérettetést.

Nem kevés a gyorsasági szakasz az egri 20-hoz képest?
- Nem, az egri volt egy hosszú verseny, de azzal sem volt semmi gondunk, élveztük. Most csak 10 szakasz lesz összesen a két napon, 137 km. A murva általában ennyi szokott lenni. De ez is kiveszi az emberből a kraftot. Első murvás verseny, nyeljük a port, izzadunk majd, mint állat a melegtől, fárasztó lesz ez az öt nap, de mi szerintem soha nem tudunk betelni a ralival.

Hányadik hely lett beprogramozva a Mitsubishibe a Szombathely Ralira?
- Vannak, akikkel fel tudjuk venni ezzel a technikával a versenyt és vannak, akikkel már nem. Mindig reálisan próbáljuk elhelyezni magunkat valahol, aztán vagy összejön vagy nem. Több opció nem nagyon van. Végig akarunk menni, céldobogóban örvendezni a többiekkel, és ha megajándékoznak minket egy dobogós hellyel, csak nem fordítunk tán hátat. Reméljük ez lett programozva a gépbe, mi úgy készülünk, de tudod „Nyugtával dicsérd a napot”.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;

Szöveg: Tiba Anita