burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Nyugtával dicsérd a napot
Írta: Faingyerek    2018. május 25. péntek, 19:36    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Kurtos Robi és Szegedi Máté nagy elánnal készül a Szombathely Ralira. Jónak tartják a pályákat, de a biztonság kedvéért teljesen bepáncélozva állnak a rajthoz.


Megtörtént a Micu átépítése az első murvás versenyre?
- A biztonság kedvéért lepáncéloztuk a kocsit, megemeltük, kicseréltük a gátlókat és a fékeket. Nekünk ez is elég volt, mert, ha úgy nézzük csak tegnap előtt lett kész igazából. Próbáltunk úgy variálni, hogy ha nem muszáj, akkor a másik murva verseny előtt már ne nagyon kelljen majd piszkálni, de az is változhat. Majd most derül ki az első murvás versenyen, hogy jó lesz-e így vagy sem Veszprémre. A Katlanra úgy gondolom kell is a magassága a kocsinak, hogy ne essen orra.

Kategória nem csappant meg, mint másoknál?
- A miénkkel általában nem szokott gond lenni. Mindig vagyunk olyan 12-13-an, most 9-en, ha jól emlékszem. Az még mindig jó, lesznek ellenfelek szerencsére. Mi is csatázni megyünk mindig, ez motivál minket versenyről versenyre.

Holnap indultok a teszten?
- Igen, most úgy terveztük, hogy megyünk, mert mégis csak ez az első murvás futam idén. Nem árt, ha megtapasztaljuk merre hány méter lesz az előre. Ma este átvesszük az itinert, reggel pedig kezdhetünk azonnal a pályabejárással, aztán megyünk a hivatalos tesztre. Pénteken folytatjuk, amit elkezdtünk, itinert írunk, aztán a srácok megcsinálják az átvételeket, este pedig rajtceremónia. Kvalifikáció is lesz, de megint csak az első 15 autónak, mint tavaly. Ők annyival többet mennek másokkal ellentétben a Katlanban. Szombaton reggel pedig már indul a móka, ahol reméljük jól szerepelünk és vasárnap folytathatjuk, ahol előző nap abbahagytuk a megmérettetést.

Nem kevés a gyorsasági szakasz az egri 20-hoz képest?
- Nem, az egri volt egy hosszú verseny, de azzal sem volt semmi gondunk, élveztük. Most csak 10 szakasz lesz összesen a két napon, 137 km. A murva általában ennyi szokott lenni. De ez is kiveszi az emberből a kraftot. Első murvás verseny, nyeljük a port, izzadunk majd, mint állat a melegtől, fárasztó lesz ez az öt nap, de mi szerintem soha nem tudunk betelni a ralival.

Hányadik hely lett beprogramozva a Mitsubishibe a Szombathely Ralira?
- Vannak, akikkel fel tudjuk venni ezzel a technikával a versenyt és vannak, akikkel már nem. Mindig reálisan próbáljuk elhelyezni magunkat valahol, aztán vagy összejön vagy nem. Több opció nem nagyon van. Végig akarunk menni, céldobogóban örvendezni a többiekkel, és ha megajándékoznak minket egy dobogós hellyel, csak nem fordítunk tán hátat. Reméljük ez lett programozva a gépbe, mi úgy készülünk, de tudod „Nyugtával dicsérd a napot”.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;

Szöveg: Tiba Anita