burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Wirtmann új pályákon az Ypres Ralin

Nem sokat pihenhetett Wirtmann Ferenc, aki a Fehérvár Ralit követő héten, kedden már Belgiumba utazott a Historic Rali-Európa-bajnokság negyedik futamára, az Ypres Ralira. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott versenyzőnek az Eb-n megszokott módon Kerekes József navigál a Ford Escort

Hidegzuhany utáni győzelem

Az Országos Rallye Challenge abszolút hatodik és kategóriája, valamint a 2WD Kupa első helyén zárta a 2018-as Székesfehérvár Rallye-t az MR Racing Hondás alakulata, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó. Nem indult minden ilyen simán, hiszen csütörtökön az MR

Sikeres hétvége a koronázó városban

Értékes pontokkal, dobogós helyezésekkel tértek haza a CREDOBUS-LPWMSport autói és versenyzői a 2018-as Országos Rallye Bajnokság negyedik fordulójáról a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról. Ismét csapatunk Hyundai i20 r5 versenyautóját választotta a Turán Frigyes - Bagaméri László páros. A bajnokság vezető pozíciójában érkeztek

Szerencse a szerencsétlenségben

Ami Zágrábban elkerülte, az Kisvaszaron utolérte a Hideg Krisztián – Kerék István duót. A Mitsubishi Lancer Evo IX-essel induló alakulat az elmúlt hétvégén a MARB Déli régió sprintsorozatának 5. futamán vett részt, hogy tovább tesztelhesse az újjáépített versenyautót. Még szerencse,

Cikis helyzetek Fehérváron

Habár az idei szezon jelmondata a „No stress”, Lángi Attilát mégse kerülte el az idegeskedés az elmúlt hétvégén. A székesfehérvári bajnoki fordulón minden apró hiba előjött a Z4-en, ami csak lehetséges, ráadásul pár alkalommal igen necces szituációba is keveredett a

Mattot kaptunk

Balogh Jani és Szőke Tomi számára jól indult a Székesfehérvár Rallye, mivel lépést tudtak tartani az élbollyal és lőtávolon belül voltak a dobogón álló párosokhoz képest. A második versenynap közepén az egyik gyorsaságin egy méretes szikla termett előttük az egyik

Wirtmann szoros versenyben

Megnyerte a C csoportot Wirtmann Ferenc és Nyirfás Julianna Ford Escort Mk I-essel az Országos Historic Ralibajnokság ötödik futamán, a Székesfehérvár Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az abszolút értékelésben szoros versenyben szerezte meg a második helyet. Wirtmann ezzel

Wirtmann új pályákon az Ypres Ralin Hidegzuhany utáni győzelem Sikeres hétvége a koronázó városban Szerencse a szerencsétlenségben Cikis helyzetek Fehérváron Mattot kaptunk Wirtmann szoros versenyben
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hidegzuhany utáni győzelem

News image

Az Országos Rallye Challenge abszolút hatodik és kategóriája, valamint a 2WD Kupa első helyén zárta a 2018-as Székesfehérvár Rallye-t az MR Racing Hondás alakulata, az ifj. Fogarasi At...

Bővebben

Sikeres hétvége a koronázó városban

News image

Értékes pontokkal, dobogós helyezésekkel tértek haza a CREDOBUS-LPWMSport autói és versenyzői a 2018-as Országos Rallye Bajnokság negyedik fordulójáról a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról. Ismét csapatunk Hyundai i20 r5 versenyautóját vá...

Bővebben

Szerencse a szerencsétlenségben

A Székesfehérvár Ralin ismét rájárt a rúd…akarom mondani a jeladó a Jánosa Ákos – Rubóczky Attila párosra. A Peugeot Kupában végig stabilan tartották a második helyet, de a ...

Bővebben
Nyugtával dicsérd a napot
Írta: Faingyerek    2018. május 25. péntek, 19:36    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Kurtos Robi és Szegedi Máté nagy elánnal készül a Szombathely Ralira. Jónak tartják a pályákat, de a biztonság kedvéért teljesen bepáncélozva állnak a rajthoz.


Megtörtént a Micu átépítése az első murvás versenyre?
- A biztonság kedvéért lepáncéloztuk a kocsit, megemeltük, kicseréltük a gátlókat és a fékeket. Nekünk ez is elég volt, mert, ha úgy nézzük csak tegnap előtt lett kész igazából. Próbáltunk úgy variálni, hogy ha nem muszáj, akkor a másik murva verseny előtt már ne nagyon kelljen majd piszkálni, de az is változhat. Majd most derül ki az első murvás versenyen, hogy jó lesz-e így vagy sem Veszprémre. A Katlanra úgy gondolom kell is a magassága a kocsinak, hogy ne essen orra.

Kategória nem csappant meg, mint másoknál?
- A miénkkel általában nem szokott gond lenni. Mindig vagyunk olyan 12-13-an, most 9-en, ha jól emlékszem. Az még mindig jó, lesznek ellenfelek szerencsére. Mi is csatázni megyünk mindig, ez motivál minket versenyről versenyre.

Holnap indultok a teszten?
- Igen, most úgy terveztük, hogy megyünk, mert mégis csak ez az első murvás futam idén. Nem árt, ha megtapasztaljuk merre hány méter lesz az előre. Ma este átvesszük az itinert, reggel pedig kezdhetünk azonnal a pályabejárással, aztán megyünk a hivatalos tesztre. Pénteken folytatjuk, amit elkezdtünk, itinert írunk, aztán a srácok megcsinálják az átvételeket, este pedig rajtceremónia. Kvalifikáció is lesz, de megint csak az első 15 autónak, mint tavaly. Ők annyival többet mennek másokkal ellentétben a Katlanban. Szombaton reggel pedig már indul a móka, ahol reméljük jól szerepelünk és vasárnap folytathatjuk, ahol előző nap abbahagytuk a megmérettetést.

Nem kevés a gyorsasági szakasz az egri 20-hoz képest?
- Nem, az egri volt egy hosszú verseny, de azzal sem volt semmi gondunk, élveztük. Most csak 10 szakasz lesz összesen a két napon, 137 km. A murva általában ennyi szokott lenni. De ez is kiveszi az emberből a kraftot. Első murvás verseny, nyeljük a port, izzadunk majd, mint állat a melegtől, fárasztó lesz ez az öt nap, de mi szerintem soha nem tudunk betelni a ralival.

Hányadik hely lett beprogramozva a Mitsubishibe a Szombathely Ralira?
- Vannak, akikkel fel tudjuk venni ezzel a technikával a versenyt és vannak, akikkel már nem. Mindig reálisan próbáljuk elhelyezni magunkat valahol, aztán vagy összejön vagy nem. Több opció nem nagyon van. Végig akarunk menni, céldobogóban örvendezni a többiekkel, és ha megajándékoznak minket egy dobogós hellyel, csak nem fordítunk tán hátat. Reméljük ez lett programozva a gépbe, mi úgy készülünk, de tudod „Nyugtával dicsérd a napot”.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;

Szöveg: Tiba Anita