burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Nyugtával dicsérd a napot
Írta: Faingyerek    2018. május 25. péntek, 19:36    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Kurtos Robi és Szegedi Máté nagy elánnal készül a Szombathely Ralira. Jónak tartják a pályákat, de a biztonság kedvéért teljesen bepáncélozva állnak a rajthoz.


Megtörtént a Micu átépítése az első murvás versenyre?
- A biztonság kedvéért lepáncéloztuk a kocsit, megemeltük, kicseréltük a gátlókat és a fékeket. Nekünk ez is elég volt, mert, ha úgy nézzük csak tegnap előtt lett kész igazából. Próbáltunk úgy variálni, hogy ha nem muszáj, akkor a másik murva verseny előtt már ne nagyon kelljen majd piszkálni, de az is változhat. Majd most derül ki az első murvás versenyen, hogy jó lesz-e így vagy sem Veszprémre. A Katlanra úgy gondolom kell is a magassága a kocsinak, hogy ne essen orra.

Kategória nem csappant meg, mint másoknál?
- A miénkkel általában nem szokott gond lenni. Mindig vagyunk olyan 12-13-an, most 9-en, ha jól emlékszem. Az még mindig jó, lesznek ellenfelek szerencsére. Mi is csatázni megyünk mindig, ez motivál minket versenyről versenyre.

Holnap indultok a teszten?
- Igen, most úgy terveztük, hogy megyünk, mert mégis csak ez az első murvás futam idén. Nem árt, ha megtapasztaljuk merre hány méter lesz az előre. Ma este átvesszük az itinert, reggel pedig kezdhetünk azonnal a pályabejárással, aztán megyünk a hivatalos tesztre. Pénteken folytatjuk, amit elkezdtünk, itinert írunk, aztán a srácok megcsinálják az átvételeket, este pedig rajtceremónia. Kvalifikáció is lesz, de megint csak az első 15 autónak, mint tavaly. Ők annyival többet mennek másokkal ellentétben a Katlanban. Szombaton reggel pedig már indul a móka, ahol reméljük jól szerepelünk és vasárnap folytathatjuk, ahol előző nap abbahagytuk a megmérettetést.

Nem kevés a gyorsasági szakasz az egri 20-hoz képest?
- Nem, az egri volt egy hosszú verseny, de azzal sem volt semmi gondunk, élveztük. Most csak 10 szakasz lesz összesen a két napon, 137 km. A murva általában ennyi szokott lenni. De ez is kiveszi az emberből a kraftot. Első murvás verseny, nyeljük a port, izzadunk majd, mint állat a melegtől, fárasztó lesz ez az öt nap, de mi szerintem soha nem tudunk betelni a ralival.

Hányadik hely lett beprogramozva a Mitsubishibe a Szombathely Ralira?
- Vannak, akikkel fel tudjuk venni ezzel a technikával a versenyt és vannak, akikkel már nem. Mindig reálisan próbáljuk elhelyezni magunkat valahol, aztán vagy összejön vagy nem. Több opció nem nagyon van. Végig akarunk menni, céldobogóban örvendezni a többiekkel, és ha megajándékoznak minket egy dobogós hellyel, csak nem fordítunk tán hátat. Reméljük ez lett programozva a gépbe, mi úgy készülünk, de tudod „Nyugtával dicsérd a napot”.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;

Szöveg: Tiba Anita