burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Jókor jött ez az eredmény
Írta: Faingyerek    2018. május 31. csütörtök, 17:44    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Balogh Jani és Szőke Tomi az ISEUM Ralin tette meg első közös murvás kilométereit a Skoda Fabia R5-össel. Az élmezőny párosai között másodpercekre menő csata zajlott, így izgalmakban bővelkedett a szombathelyi futam, ami végül értékes pontokat és kupákat is hozott a párosnak.


Balogh Jani:
„Már a felkészülést jelentő teszt után is úgy éreztük, hogy jó úton járunk. Rendkívül kezes volt az autó, jó volt a komfortérzetem a kabinban és bizakodtunk, hogy ezt gyors autózássá tudjuk majd alakítani a verseny folyamán. A pénteki program a kvalifikációval kezdődött, amivel a szombati rajthelyünket határoztuk meg. Sikerült magunkra ijeszteni az első edzőfutamon, ahol az első komolyabb momentumnál a nem túl friss abroncsok miatt elhagytuk a kijelölt nyomvonalat. Megcsíptünk egy bokrot, és kissé megtépázott lökhárítóval teljesítettük a kilométereket. A gödörbe ahova belöktem magunkat, sikerült is kimászni, és az éles futamon már tudtunk jól autózni és előkelő eredményt olvashattunk a nevünk mellett. A harmadik leggyorsabb időt teljesítettük, ami miatt Tamástól megkaptam a dicséretet, hogy sikerült felállni a hiba után.”

A páros a késő esti órákban gurult az ISEUM előtt felállított ünnepélyes rajthelyre, lángcsóvák kíséretében. A tizenharmadik rajthelyet választották a ceremónián, ami rendkívül kedvezőnek számít a murvás pályákon. A riportok és fotók elkészülte után nézőfalban gurultak a főtéren kialakított versenyautó kiállítássá avanzsálódott éjszakai Park permbe.
Balogh Jani:
„A versenyt megelőzően komoly mennyiségű csapadék hullott a szakaszok területére, de szerencsére azok minősége nem romlott annyit, mint azt előzetesen vártuk. Az időjárás kedvezett nekünk, napsütéses meleg időben autózhattunk és a pályák állaga folyamatosan javult. A szombati napot vehemensen kezdtük, nagy akarással érkeztünk minden féktávhoz és fordulóhoz. A következő körben kicsit változtattunk és a nagy lendületből visszább véve elkezdtünk az autó mozgására figyelni, azt egyre inkább kiismerni.”

Jani és Tomi a nap végére ért be igazán, mivel a Rally katlanban már sikerült egy abszolút harmadik időt futniuk, amit örömmel konstatáltak. A verseny második napján kevesebb szakasz- szám szerint négy- került megrendezésre, de hosszú pályák vártak a csapatra.
Balogh Jani:
„ A reggeli taktikánkat Hadik Andrásék szerencsés kimenetelű balesete húzta keresztül, hiszen a törött autó mögött a mezőny feltorlódott. Saras pályára készültünk, így a Farkaserdőt szerettük volna jobban meghúzni, de az eset miatt nem tudtuk mért idővel teljesíteni a szakaszt. Hosszúpereszteg nem a szívünk csücske az út vonalvezetése miatt, itt nem tudtunk nagyot villantani az eredmények tekintetében. Az utolsó kör előtt a tabellát nézegetve a harmadik és hatodik pozíció között bármelyik helyre esélyesek voltunk. Az utolsó gyorsaságin egy féktávot elnéztünk, ahol megzavart egy hibajelző lámpa, ami pont a lényeges résznél villant fel és vonta el a figyelmem. Egy picit túlcsúsztunk és nagy izgalmamban lefullasztottam az autót. A belső felvételt nézegetve körülbelül nyolc másodperc maradt az ominózus helyen. A Farkaserdő gyorsaságin döbbentem rá igazán, hogy az általam elképzelt beállításokkal nem tudunk gyorsabbak lenni. Örülünk, hogy versenyben voltunk és végre megszereztük az első kupánkat a Skodával.”