burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Jókor jött ez az eredmény
Írta: Faingyerek    2018. május 31. csütörtök, 17:44    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Balogh Jani és Szőke Tomi az ISEUM Ralin tette meg első közös murvás kilométereit a Skoda Fabia R5-össel. Az élmezőny párosai között másodpercekre menő csata zajlott, így izgalmakban bővelkedett a szombathelyi futam, ami végül értékes pontokat és kupákat is hozott a párosnak.


Balogh Jani:
„Már a felkészülést jelentő teszt után is úgy éreztük, hogy jó úton járunk. Rendkívül kezes volt az autó, jó volt a komfortérzetem a kabinban és bizakodtunk, hogy ezt gyors autózássá tudjuk majd alakítani a verseny folyamán. A pénteki program a kvalifikációval kezdődött, amivel a szombati rajthelyünket határoztuk meg. Sikerült magunkra ijeszteni az első edzőfutamon, ahol az első komolyabb momentumnál a nem túl friss abroncsok miatt elhagytuk a kijelölt nyomvonalat. Megcsíptünk egy bokrot, és kissé megtépázott lökhárítóval teljesítettük a kilométereket. A gödörbe ahova belöktem magunkat, sikerült is kimászni, és az éles futamon már tudtunk jól autózni és előkelő eredményt olvashattunk a nevünk mellett. A harmadik leggyorsabb időt teljesítettük, ami miatt Tamástól megkaptam a dicséretet, hogy sikerült felállni a hiba után.”

A páros a késő esti órákban gurult az ISEUM előtt felállított ünnepélyes rajthelyre, lángcsóvák kíséretében. A tizenharmadik rajthelyet választották a ceremónián, ami rendkívül kedvezőnek számít a murvás pályákon. A riportok és fotók elkészülte után nézőfalban gurultak a főtéren kialakított versenyautó kiállítássá avanzsálódott éjszakai Park permbe.
Balogh Jani:
„A versenyt megelőzően komoly mennyiségű csapadék hullott a szakaszok területére, de szerencsére azok minősége nem romlott annyit, mint azt előzetesen vártuk. Az időjárás kedvezett nekünk, napsütéses meleg időben autózhattunk és a pályák állaga folyamatosan javult. A szombati napot vehemensen kezdtük, nagy akarással érkeztünk minden féktávhoz és fordulóhoz. A következő körben kicsit változtattunk és a nagy lendületből visszább véve elkezdtünk az autó mozgására figyelni, azt egyre inkább kiismerni.”

Jani és Tomi a nap végére ért be igazán, mivel a Rally katlanban már sikerült egy abszolút harmadik időt futniuk, amit örömmel konstatáltak. A verseny második napján kevesebb szakasz- szám szerint négy- került megrendezésre, de hosszú pályák vártak a csapatra.
Balogh Jani:
„ A reggeli taktikánkat Hadik Andrásék szerencsés kimenetelű balesete húzta keresztül, hiszen a törött autó mögött a mezőny feltorlódott. Saras pályára készültünk, így a Farkaserdőt szerettük volna jobban meghúzni, de az eset miatt nem tudtuk mért idővel teljesíteni a szakaszt. Hosszúpereszteg nem a szívünk csücske az út vonalvezetése miatt, itt nem tudtunk nagyot villantani az eredmények tekintetében. Az utolsó kör előtt a tabellát nézegetve a harmadik és hatodik pozíció között bármelyik helyre esélyesek voltunk. Az utolsó gyorsaságin egy féktávot elnéztünk, ahol megzavart egy hibajelző lámpa, ami pont a lényeges résznél villant fel és vonta el a figyelmem. Egy picit túlcsúsztunk és nagy izgalmamban lefullasztottam az autót. A belső felvételt nézegetve körülbelül nyolc másodperc maradt az ominózus helyen. A Farkaserdő gyorsaságin döbbentem rá igazán, hogy az általam elképzelt beállításokkal nem tudunk gyorsabbak lenni. Örülünk, hogy versenyben voltunk és végre megszereztük az első kupánkat a Skodával.”