burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben

Hátsókerekes autókkal az év utolsó verse

News image

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n in...

Bővebben
Jókor jött ez az eredmény
Írta: Faingyerek    2018. május 31. csütörtök, 17:44    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Balogh Jani és Szőke Tomi az ISEUM Ralin tette meg első közös murvás kilométereit a Skoda Fabia R5-össel. Az élmezőny párosai között másodpercekre menő csata zajlott, így izgalmakban bővelkedett a szombathelyi futam, ami végül értékes pontokat és kupákat is hozott a párosnak.


Balogh Jani:
„Már a felkészülést jelentő teszt után is úgy éreztük, hogy jó úton járunk. Rendkívül kezes volt az autó, jó volt a komfortérzetem a kabinban és bizakodtunk, hogy ezt gyors autózássá tudjuk majd alakítani a verseny folyamán. A pénteki program a kvalifikációval kezdődött, amivel a szombati rajthelyünket határoztuk meg. Sikerült magunkra ijeszteni az első edzőfutamon, ahol az első komolyabb momentumnál a nem túl friss abroncsok miatt elhagytuk a kijelölt nyomvonalat. Megcsíptünk egy bokrot, és kissé megtépázott lökhárítóval teljesítettük a kilométereket. A gödörbe ahova belöktem magunkat, sikerült is kimászni, és az éles futamon már tudtunk jól autózni és előkelő eredményt olvashattunk a nevünk mellett. A harmadik leggyorsabb időt teljesítettük, ami miatt Tamástól megkaptam a dicséretet, hogy sikerült felállni a hiba után.”

A páros a késő esti órákban gurult az ISEUM előtt felállított ünnepélyes rajthelyre, lángcsóvák kíséretében. A tizenharmadik rajthelyet választották a ceremónián, ami rendkívül kedvezőnek számít a murvás pályákon. A riportok és fotók elkészülte után nézőfalban gurultak a főtéren kialakított versenyautó kiállítássá avanzsálódott éjszakai Park permbe.
Balogh Jani:
„A versenyt megelőzően komoly mennyiségű csapadék hullott a szakaszok területére, de szerencsére azok minősége nem romlott annyit, mint azt előzetesen vártuk. Az időjárás kedvezett nekünk, napsütéses meleg időben autózhattunk és a pályák állaga folyamatosan javult. A szombati napot vehemensen kezdtük, nagy akarással érkeztünk minden féktávhoz és fordulóhoz. A következő körben kicsit változtattunk és a nagy lendületből visszább véve elkezdtünk az autó mozgására figyelni, azt egyre inkább kiismerni.”

Jani és Tomi a nap végére ért be igazán, mivel a Rally katlanban már sikerült egy abszolút harmadik időt futniuk, amit örömmel konstatáltak. A verseny második napján kevesebb szakasz- szám szerint négy- került megrendezésre, de hosszú pályák vártak a csapatra.
Balogh Jani:
„ A reggeli taktikánkat Hadik Andrásék szerencsés kimenetelű balesete húzta keresztül, hiszen a törött autó mögött a mezőny feltorlódott. Saras pályára készültünk, így a Farkaserdőt szerettük volna jobban meghúzni, de az eset miatt nem tudtuk mért idővel teljesíteni a szakaszt. Hosszúpereszteg nem a szívünk csücske az út vonalvezetése miatt, itt nem tudtunk nagyot villantani az eredmények tekintetében. Az utolsó kör előtt a tabellát nézegetve a harmadik és hatodik pozíció között bármelyik helyre esélyesek voltunk. Az utolsó gyorsaságin egy féktávot elnéztünk, ahol megzavart egy hibajelző lámpa, ami pont a lényeges résznél villant fel és vonta el a figyelmem. Egy picit túlcsúsztunk és nagy izgalmamban lefullasztottam az autót. A belső felvételt nézegetve körülbelül nyolc másodperc maradt az ominózus helyen. A Farkaserdő gyorsaságin döbbentem rá igazán, hogy az általam elképzelt beállításokkal nem tudunk gyorsabbak lenni. Örülünk, hogy versenyben voltunk és végre megszereztük az első kupánkat a Skodával.”