burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
A tempó volt a vesztük
Írta: Faingyerek    2018. május 31. csütörtök, 17:50    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Kurtos Robi és Szegedi Máté számára csak egy fél verseny jutott a Szombathely Raliból. Egy rosszul megválasztott fékútnak köszönhetően hamar vége szakadt a viadalnak.


Az első nap utolsó gyorsaságiján már nem láthattunk titeket, mi történt?
- Már az első szakaszon kezdődött a gebasz, mikor egy kétszázas tempóval nem bírtunk bekanyarodni bal négybe és nekicsúsztunk a farakásnak. Benéztük a fékutat és már nem tudtunk ennél jobban kijönni belőle. Valószínűleg ekkor repedt el az olajhűtőnk és a hatos gyorson ugrattunk egy nagyot, ahol jobb elejére esett az autó. Még négy kilométert mentünk, mikor észrevettem, hogy vibrál az olajnyomás és elkezdett melegedni a kocsi. Még megpróbáltuk leállítani, hátha elalszik és folytatni tudjuk, de kiállni kényszerültünk, nem akartunk nagyobb kárt okozni a motorban.

Miért nem szuper raliztatok másnap?
- Nem akartuk tovább gyötörni a kocsit. A tavalyi évből kiindulva, hogy hányszor cseréltünk motort és milyen sokba fájt az nekünk, ez észszerűbb megoldás volt. Így sem biztos, hogy nem lesz nagyobb a kiadásunk, mint gondoljuk, mert még ezután szedjük szét a kocsit. Nem bánnánk, ha csak annyi kárt tettünk volna, amit a farönk okozott, mert az egy lökhárító, sárvédő, motortér javítás és egy jobb lámpa csere. Bízunk benne, hogy a motor megúszta.

Olyan jók voltak a szombathelyi pályák, mint amire számítottatok?
- Az első napi szakaszokat ugye versenytempóban is megtapasztaltuk, hogy milyenek, azokkal nem volt gond. A vasárnapi gyorsokon sajnos csak pályabejáráson volt szerencsénk menni, viszont azok nem annyira voltak jó állapotban, mint tavaly. Sáros-vizes úton menni murva gumival az aszfaltra, lehetnek belőle szerencsétlen helyzetetek. De azt sem bántuk volna, csak jutottunk volna el odáig. Sajnos a tesztről is lecsúsztunk, olyan későn lett felprogramozva a kocsi, így az egész csapat szinte feleslegesen indult el hajnalban, pedig minden le volt beszélve, de egy métert nem tudtunk menni időhiány miatt.

A Székesfehérvár Rali nem a szíved csücske, kihagyjátok?
- Nem annyira kedvelem azt a futamot, de ez a kisebbik gond, szívesen mennénk mi mindenhol, de be kell osztani a büdzsét. Jelenleg még azt sem tudjuk van-e nagyobb gáz a motorral vagy sem. Kap egy revíziót a Mitsubishi, aztán valószínűleg majd a Veszprém Ralin indulunk legközelebb.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;
Szöveg: Tiba Anita Fotó: Peremicki István