burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
A tempó volt a vesztük
Írta: Faingyerek    2018. május 31. csütörtök, 17:50    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Kurtos Robi és Szegedi Máté számára csak egy fél verseny jutott a Szombathely Raliból. Egy rosszul megválasztott fékútnak köszönhetően hamar vége szakadt a viadalnak.


Az első nap utolsó gyorsaságiján már nem láthattunk titeket, mi történt?
- Már az első szakaszon kezdődött a gebasz, mikor egy kétszázas tempóval nem bírtunk bekanyarodni bal négybe és nekicsúsztunk a farakásnak. Benéztük a fékutat és már nem tudtunk ennél jobban kijönni belőle. Valószínűleg ekkor repedt el az olajhűtőnk és a hatos gyorson ugrattunk egy nagyot, ahol jobb elejére esett az autó. Még négy kilométert mentünk, mikor észrevettem, hogy vibrál az olajnyomás és elkezdett melegedni a kocsi. Még megpróbáltuk leállítani, hátha elalszik és folytatni tudjuk, de kiállni kényszerültünk, nem akartunk nagyobb kárt okozni a motorban.

Miért nem szuper raliztatok másnap?
- Nem akartuk tovább gyötörni a kocsit. A tavalyi évből kiindulva, hogy hányszor cseréltünk motort és milyen sokba fájt az nekünk, ez észszerűbb megoldás volt. Így sem biztos, hogy nem lesz nagyobb a kiadásunk, mint gondoljuk, mert még ezután szedjük szét a kocsit. Nem bánnánk, ha csak annyi kárt tettünk volna, amit a farönk okozott, mert az egy lökhárító, sárvédő, motortér javítás és egy jobb lámpa csere. Bízunk benne, hogy a motor megúszta.

Olyan jók voltak a szombathelyi pályák, mint amire számítottatok?
- Az első napi szakaszokat ugye versenytempóban is megtapasztaltuk, hogy milyenek, azokkal nem volt gond. A vasárnapi gyorsokon sajnos csak pályabejáráson volt szerencsénk menni, viszont azok nem annyira voltak jó állapotban, mint tavaly. Sáros-vizes úton menni murva gumival az aszfaltra, lehetnek belőle szerencsétlen helyzetetek. De azt sem bántuk volna, csak jutottunk volna el odáig. Sajnos a tesztről is lecsúsztunk, olyan későn lett felprogramozva a kocsi, így az egész csapat szinte feleslegesen indult el hajnalban, pedig minden le volt beszélve, de egy métert nem tudtunk menni időhiány miatt.

A Székesfehérvár Rali nem a szíved csücske, kihagyjátok?
- Nem annyira kedvelem azt a futamot, de ez a kisebbik gond, szívesen mennénk mi mindenhol, de be kell osztani a büdzsét. Jelenleg még azt sem tudjuk van-e nagyobb gáz a motorral vagy sem. Kap egy revíziót a Mitsubishi, aztán valószínűleg majd a Veszprém Ralin indulunk legközelebb.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;
Szöveg: Tiba Anita Fotó: Peremicki István