burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben

Hátsókerekes autókkal az év utolsó verse

News image

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n in...

Bővebben
A tempó volt a vesztük
Írta: Faingyerek    2018. május 31. csütörtök, 17:50    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Kurtos Robi és Szegedi Máté számára csak egy fél verseny jutott a Szombathely Raliból. Egy rosszul megválasztott fékútnak köszönhetően hamar vége szakadt a viadalnak.


Az első nap utolsó gyorsaságiján már nem láthattunk titeket, mi történt?
- Már az első szakaszon kezdődött a gebasz, mikor egy kétszázas tempóval nem bírtunk bekanyarodni bal négybe és nekicsúsztunk a farakásnak. Benéztük a fékutat és már nem tudtunk ennél jobban kijönni belőle. Valószínűleg ekkor repedt el az olajhűtőnk és a hatos gyorson ugrattunk egy nagyot, ahol jobb elejére esett az autó. Még négy kilométert mentünk, mikor észrevettem, hogy vibrál az olajnyomás és elkezdett melegedni a kocsi. Még megpróbáltuk leállítani, hátha elalszik és folytatni tudjuk, de kiállni kényszerültünk, nem akartunk nagyobb kárt okozni a motorban.

Miért nem szuper raliztatok másnap?
- Nem akartuk tovább gyötörni a kocsit. A tavalyi évből kiindulva, hogy hányszor cseréltünk motort és milyen sokba fájt az nekünk, ez észszerűbb megoldás volt. Így sem biztos, hogy nem lesz nagyobb a kiadásunk, mint gondoljuk, mert még ezután szedjük szét a kocsit. Nem bánnánk, ha csak annyi kárt tettünk volna, amit a farönk okozott, mert az egy lökhárító, sárvédő, motortér javítás és egy jobb lámpa csere. Bízunk benne, hogy a motor megúszta.

Olyan jók voltak a szombathelyi pályák, mint amire számítottatok?
- Az első napi szakaszokat ugye versenytempóban is megtapasztaltuk, hogy milyenek, azokkal nem volt gond. A vasárnapi gyorsokon sajnos csak pályabejáráson volt szerencsénk menni, viszont azok nem annyira voltak jó állapotban, mint tavaly. Sáros-vizes úton menni murva gumival az aszfaltra, lehetnek belőle szerencsétlen helyzetetek. De azt sem bántuk volna, csak jutottunk volna el odáig. Sajnos a tesztről is lecsúsztunk, olyan későn lett felprogramozva a kocsi, így az egész csapat szinte feleslegesen indult el hajnalban, pedig minden le volt beszélve, de egy métert nem tudtunk menni időhiány miatt.

A Székesfehérvár Rali nem a szíved csücske, kihagyjátok?
- Nem annyira kedvelem azt a futamot, de ez a kisebbik gond, szívesen mennénk mi mindenhol, de be kell osztani a büdzsét. Jelenleg még azt sem tudjuk van-e nagyobb gáz a motorral vagy sem. Kap egy revíziót a Mitsubishi, aztán valószínűleg majd a Veszprém Ralin indulunk legközelebb.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;
Szöveg: Tiba Anita Fotó: Peremicki István