burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Minden flottul ment
Írta: Faingyerek    2018. május 31. csütörtök, 17:55    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Szombathely Raliról a legszebb eredménnyel távozott Hibján József és Szurovcsák István. A Citroen C2R2 Max végig állta a sarat, el is hozták az 5-ös kategória és a 2WD első helyéért járó kupákat.


Egy erősebb kategóriában kellett küzdenetek?
- Igen, mert a szombathelyi futamon végül tényleg egyedül maradtunk a kategóriában, ezért felsoroltak minket az 5-ös csoportba, aminek köszönhetően elkezdődött a nagy csatározás. A murvás verseny viszont nem csak arról szól, hogy legyél gyors mindenáron, inkább legyél gyors beosztósan és okosan. Mi ezt tettük és így sikerült szép eredményt elérni. Elsők lettünk az 5-ös kategóriában és a 2WD-ben egyaránt, az utóbbihoz egy kis szerencse is kellett. Örülünk ennek a nagyszerű eredménynek, jól sikerült ez a versenyünk.

Mennyire voltak élvezhetőek a szakaszok?
- Az első napi gyorsaságik nekem nagyon kezemre voltak és a kocsi is jól szerepelt. A vasárnapi szakaszokon viszont már meggyűlt a bajunk ezzel a kis autóval, mert annyira nyomvályús volt az előtte lévő esőzésektől, hogy kicsit még emelni kellett a Citroenen. Ennek ellenére is húzta szegény a hasát, annyira mély volt, illetve egyikből bukdácsoltunk a másikba a keskenyebb tengelytáv miatt. Egyik fasortól a másikig autóztunk, szinte irányíthatatlanul próbáltuk venni az akadályokat.

Elégedettek vagytok a lebonyolítással és az eredményetekkel?
- Egy nagyon jó szervezésű futam volt ez a szombathelyi, ahol szerdától vasárnapig egy brutáljó versenyen vehettünk részt. Tíz perceket álltunk a beírókban, annak ellenére, hogy két körgyors is volt a szakaszok között. Igaz, hogy csak ORB, ORC és RALI2-ről szólt ez futam és kevesebb induló volt, de kifejezetten jól alakult a lebonyolítása. Ez volt az idén az első olyan versenyünk, ahol apró technikai gondjaink voltak csak és minden olyan flottul ment. A teszten ötször tudtam menni, hasznosnak gondolom indulni, amikor meg tudja oldani az ember, és örülünk, hogy ez most az eredményünkön is meglátszik. Kellett már egy kis sikerélmény, mert szeretnénk motiváltak maradni a bajnokság hátralévő részében is.

Két hét múlva a Székesfehérvár Ralin láthatunk benneteket?
- Természetesen. Már el is kezdtük a Citroen szétszedését, mert nem sok idő van a következő futamig. Visszaépítjük aszfaltra, visszakapja szépen a hátsó ajtót, amit a nagy kalandozásban sikerült elhagynunk, mert elszakadt mindkét pántja, de végül csak előkerült. Ezeket szépen megcsináljuk, és a dekorosoknak is adunk egy kis melót, mert mindkét oldala elég karcos lett, hiszen jártunk mi ott is, ahol nem volt út.

Reklámpartnerünk:

ABT Roll Kft.; Cornexim Kft.; Hunova Trans Kft.; Szimita-Trade Kft.; Fehértó-Trans-Snack Kft.; Gerda Trans Kft.; K+K Spedit Kft.; Nyírségtefu 2009 Kft.; Kompresszor Varga-GH Kft.; Varga-IC Bt.; Kelet Power Kft.;
Szöveg: Tiba Anita Fotó: Peremicki István