Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Székesfehérvár Rallye
Írta: Faingyerek    2018. június 12. kedd, 18:17    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A 2018-as Országos Rallyebajnokság negyedik versenyét Székesfehérvár központtal a fejéri megyeszékhelyt környező aszfaltos utakon rendezik. A versenyzők így a három héttel korábbi szombathelyi ISEUM Rallye – melyet a Turán-Bagaméri kettős nyert meg – murvás talaja után ismét aszfaltos gyorsaságikon mérik össze a tudásukat.


Turán Frici és Bagaméri Laci a lehetséges összes (38) pontot megszerezte az ISEUM Rallye-n, amivel három verseny utána bajnoki tabella elejére ugrottak, így minden eddiginél nagyobb motivációval várják a Székesfehérvár Rallye-t.

„Tavaly több szempontból is szerencsétlenek voltunk a fehérvári futamon, a meghibásodott kormányszervó mellett még a száraz körülményekre felkészített kocsival – közvetlen ellenfeleinkkel együtt – egy erős zivatarba is belekerültünk, így végül örültünk, hogy az 5. helyen ugyan, de célba értünk. Úgyhogy idén az ilyen „meglepetéseket” szeretnénk elkerülni!” – elevenítette fel Frici a fehérvári versennyel kapcsolatos élményeit. „Most is, az előző futamhoz hasonlóan Lovász Pali Hyundai i20-ával állunk rajthoz, így ezúttal aszfalton is kipróbálhatjuk ezt az autót. A saját kocsink ismét külföldön szerepel, ezért indulunk mi is bérautóval, de a szombathelyi élmények és eredmények miatt most nem is volt kérdés, mit választunk.” – indokolta Frici az i20 szereplését a nevezési listán.

„Mivel még sosem mentem gyorsan aszfalton ezzel a kocsival, így a verseny előtti tesztre a szokásosnál is jobban készülünk, mert csak ekkor lesz alkalmunk megismerni az autó viselkedését ezen a burkolaton. Mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy az 1-es rajtszámból eredő előnyöket a legjobban tudjuk kihasználni!” – árulta el Frici a versenyt megelőző előkészületekről.

„Hiába telt el csak 3 hét az előző futam óta, nagyon várom ezt a versenyt. Tavaly – egy hosszabb kihagyást követően – Hoffer Zsoltival indultam Székesfehérváron, és akkor megnyertük a kategóriánkat, így ezt szeretném idén is megismételni, de ezúttal Fricivel.” – emlékezett vissza Laci a tavalyi versenyre. „A saját autónk most is külföldön szerepel, így megint „kölcsönautóval” indulunk. A múltkor is nagyon jó volt az autó és csapat is, most is bízunk bennük, bár nekem nagyon hiányzik a saját csapatunk.” – tette hozzá Laci.

„A Székesfehérvár Rallye-n több gyorsasági szakaszra, vagy egyes részeikre jellemző a különösen vizesen nagyon csúszós „fehér” aszfalt, így a tapadásra változására is oda kell majd figyelni.”– emelte ki a verseny egyik különlegességét Bagaméri Laci.

A Székesfehérvár Rallye szombaton 12:00-kor veszi kezdetét, és érdekessége, hogy a városi Szuperspeciált nem a verseny előtt, hanem közben kell teljesíteni. Erre szombaton 17:00-kor kerül sor Székesfehérváron, az Alba Plaza mellett, a verseny célceremóniája pedig vasárnap 18:05-kor kezdődik.

Forrás: Just Creative