burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Mattot kaptunk
Írta: Faingyerek    2018. június 22. péntek, 16:23    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Balogh Jani és Szőke Tomi számára jól indult a Székesfehérvár Rallye, mivel lépést tudtak tartani az élbollyal és lőtávolon belül voltak a dobogón álló párosokhoz képest. A második versenynap közepén az egyik gyorsaságin egy méretes szikla termett előttük az egyik kanyarban, ami az árokba taszította a Skodás párost.


Balogh Jani:
„Szerettük volna, a miskolci formánkat átmenti erre a hétvégére annak ellenére, hogy ott maradtak még nyitott ajtók a teljesítményünket illetően, így a versenyt megelőző teszten próbáltuk megtalálni az optimumot. A szombati napon négy gyorsasági várt ránk, ami végül hozta is az előzetes elvárásainkat. Az első gyorsasági elég nagy falat volt bemelegítésnek, hiszen a csúszós aszfalton a szakasz közepéig nagyon óvatosan közlekedtem, aztán váltottam egy ritmust és egyre inkább elfogadható lett a tempónk. A második körre sikerült rátennünk egy lapáttal és akkor már azt a eredményt hoztuk, amivel az első körben is elégedettek lettünk volna. Az utolsó szakaszon Hadik Andrisék hibája miatt eggyel előrébb léptünk és a negyedik helyen érkeztünk a Szuperspeciálra.”
A városi gumikerülgetéses szlalomra szép számban látogatott ki a publikum, ahol a mezőny nagy része megpróbálta a versenyabroncsokról a maradék mintát eltüntetni a nézőket kiszolgálva.

Balogh Jani:
„Tisztában voltunk azzal, hogy a második napi pályák jelentős különbségeket tudnak okozni és próbáltunk egy kicsit változtatni az első napi taktikánkon. Végül az Oroszlány Kőhányáson - ami a kedvenc pályám volt ezen a versenyen- sikerült elkövetnem egy hibát, kicsit beforogtunk az egyik kanyarban, és ha nem is tetemes hátránnyal, de jó pár másodpercet begyűjtve értünk a beíróba. Már a megforgást előzően is „légüres” térben autóztunk, így nem volt hova sietni, de szerettük volna kipróbálni, hogyan is viselkedik az autó azzal a csomaggal, amit erre a napra kitaláltunk. A második körben Csákberényen sajnos egy olyan dolog esett meg velünk, ami a rallye velejárója. Az előttünk lévő versenyautók elkezdtek egy hatalmas követ kiforgatni elénk, ami akkorra került az út közepére, amikor mi odaértünk. A Skoda alacsony felépítése miatt esélytelen volt, hogy az autó átlépje az akadályt és megközölve a kartervédőn csattanva „elhajított” minket és az árokba repültünk. A kocsi felhasalt, a hátramenetet is elég nehezen vette és mivel nézők elől elzárt útszakaszon történt az eset, így a segítség odaérkezéséig is jó pár másodperc eltelt. Az utánunk érkező Bodolai Laciék és Hadik Andrisék szerencsésen ki tudtak kerülni minket és nem történt nagyobb baj. „Kikecmeregtünk” az árokból, legurultunk a célig, de a hátrányunk tetemes volt és leadtuk a menetlevelet. A miskolci kalandot a magaménak éreztem, de most egy kivédhetetlen, szerencsétlen kimenetelű esetben lettünk szenvedő alanyok. Nem csüggedünk, hiszen az egész csapat rendkívül lelkes és próbálnak maximálisan támogatni bennünket. Az itt kimaradt kilométereket szeretnénk Veszprém előtt egy murvás teszten bepótolni, hogy még felkészültebben érkezhessünk arra a futamra. Már nagyon ki vagyunk éhezve egy megnyugvást hozó eredményre.”