burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Mattot kaptunk
Írta: Faingyerek    2018. június 22. péntek, 16:23    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Balogh Jani és Szőke Tomi számára jól indult a Székesfehérvár Rallye, mivel lépést tudtak tartani az élbollyal és lőtávolon belül voltak a dobogón álló párosokhoz képest. A második versenynap közepén az egyik gyorsaságin egy méretes szikla termett előttük az egyik kanyarban, ami az árokba taszította a Skodás párost.


Balogh Jani:
„Szerettük volna, a miskolci formánkat átmenti erre a hétvégére annak ellenére, hogy ott maradtak még nyitott ajtók a teljesítményünket illetően, így a versenyt megelőző teszten próbáltuk megtalálni az optimumot. A szombati napon négy gyorsasági várt ránk, ami végül hozta is az előzetes elvárásainkat. Az első gyorsasági elég nagy falat volt bemelegítésnek, hiszen a csúszós aszfalton a szakasz közepéig nagyon óvatosan közlekedtem, aztán váltottam egy ritmust és egyre inkább elfogadható lett a tempónk. A második körre sikerült rátennünk egy lapáttal és akkor már azt a eredményt hoztuk, amivel az első körben is elégedettek lettünk volna. Az utolsó szakaszon Hadik Andrisék hibája miatt eggyel előrébb léptünk és a negyedik helyen érkeztünk a Szuperspeciálra.”
A városi gumikerülgetéses szlalomra szép számban látogatott ki a publikum, ahol a mezőny nagy része megpróbálta a versenyabroncsokról a maradék mintát eltüntetni a nézőket kiszolgálva.

Balogh Jani:
„Tisztában voltunk azzal, hogy a második napi pályák jelentős különbségeket tudnak okozni és próbáltunk egy kicsit változtatni az első napi taktikánkon. Végül az Oroszlány Kőhányáson - ami a kedvenc pályám volt ezen a versenyen- sikerült elkövetnem egy hibát, kicsit beforogtunk az egyik kanyarban, és ha nem is tetemes hátránnyal, de jó pár másodpercet begyűjtve értünk a beíróba. Már a megforgást előzően is „légüres” térben autóztunk, így nem volt hova sietni, de szerettük volna kipróbálni, hogyan is viselkedik az autó azzal a csomaggal, amit erre a napra kitaláltunk. A második körben Csákberényen sajnos egy olyan dolog esett meg velünk, ami a rallye velejárója. Az előttünk lévő versenyautók elkezdtek egy hatalmas követ kiforgatni elénk, ami akkorra került az út közepére, amikor mi odaértünk. A Skoda alacsony felépítése miatt esélytelen volt, hogy az autó átlépje az akadályt és megközölve a kartervédőn csattanva „elhajított” minket és az árokba repültünk. A kocsi felhasalt, a hátramenetet is elég nehezen vette és mivel nézők elől elzárt útszakaszon történt az eset, így a segítség odaérkezéséig is jó pár másodperc eltelt. Az utánunk érkező Bodolai Laciék és Hadik Andrisék szerencsésen ki tudtak kerülni minket és nem történt nagyobb baj. „Kikecmeregtünk” az árokból, legurultunk a célig, de a hátrányunk tetemes volt és leadtuk a menetlevelet. A miskolci kalandot a magaménak éreztem, de most egy kivédhetetlen, szerencsétlen kimenetelű esetben lettünk szenvedő alanyok. Nem csüggedünk, hiszen az egész csapat rendkívül lelkes és próbálnak maximálisan támogatni bennünket. Az itt kimaradt kilométereket szeretnénk Veszprém előtt egy murvás teszten bepótolni, hogy még felkészültebben érkezhessünk arra a futamra. Már nagyon ki vagyunk éhezve egy megnyugvást hozó eredményre.”