burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben

Hátsókerekes autókkal az év utolsó verse

News image

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n in...

Bővebben
Mattot kaptunk
Írta: Faingyerek    2018. június 22. péntek, 16:23    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Balogh Jani és Szőke Tomi számára jól indult a Székesfehérvár Rallye, mivel lépést tudtak tartani az élbollyal és lőtávolon belül voltak a dobogón álló párosokhoz képest. A második versenynap közepén az egyik gyorsaságin egy méretes szikla termett előttük az egyik kanyarban, ami az árokba taszította a Skodás párost.


Balogh Jani:
„Szerettük volna, a miskolci formánkat átmenti erre a hétvégére annak ellenére, hogy ott maradtak még nyitott ajtók a teljesítményünket illetően, így a versenyt megelőző teszten próbáltuk megtalálni az optimumot. A szombati napon négy gyorsasági várt ránk, ami végül hozta is az előzetes elvárásainkat. Az első gyorsasági elég nagy falat volt bemelegítésnek, hiszen a csúszós aszfalton a szakasz közepéig nagyon óvatosan közlekedtem, aztán váltottam egy ritmust és egyre inkább elfogadható lett a tempónk. A második körre sikerült rátennünk egy lapáttal és akkor már azt a eredményt hoztuk, amivel az első körben is elégedettek lettünk volna. Az utolsó szakaszon Hadik Andrisék hibája miatt eggyel előrébb léptünk és a negyedik helyen érkeztünk a Szuperspeciálra.”
A városi gumikerülgetéses szlalomra szép számban látogatott ki a publikum, ahol a mezőny nagy része megpróbálta a versenyabroncsokról a maradék mintát eltüntetni a nézőket kiszolgálva.

Balogh Jani:
„Tisztában voltunk azzal, hogy a második napi pályák jelentős különbségeket tudnak okozni és próbáltunk egy kicsit változtatni az első napi taktikánkon. Végül az Oroszlány Kőhányáson - ami a kedvenc pályám volt ezen a versenyen- sikerült elkövetnem egy hibát, kicsit beforogtunk az egyik kanyarban, és ha nem is tetemes hátránnyal, de jó pár másodpercet begyűjtve értünk a beíróba. Már a megforgást előzően is „légüres” térben autóztunk, így nem volt hova sietni, de szerettük volna kipróbálni, hogyan is viselkedik az autó azzal a csomaggal, amit erre a napra kitaláltunk. A második körben Csákberényen sajnos egy olyan dolog esett meg velünk, ami a rallye velejárója. Az előttünk lévő versenyautók elkezdtek egy hatalmas követ kiforgatni elénk, ami akkorra került az út közepére, amikor mi odaértünk. A Skoda alacsony felépítése miatt esélytelen volt, hogy az autó átlépje az akadályt és megközölve a kartervédőn csattanva „elhajított” minket és az árokba repültünk. A kocsi felhasalt, a hátramenetet is elég nehezen vette és mivel nézők elől elzárt útszakaszon történt az eset, így a segítség odaérkezéséig is jó pár másodperc eltelt. Az utánunk érkező Bodolai Laciék és Hadik Andrisék szerencsésen ki tudtak kerülni minket és nem történt nagyobb baj. „Kikecmeregtünk” az árokból, legurultunk a célig, de a hátrányunk tetemes volt és leadtuk a menetlevelet. A miskolci kalandot a magaménak éreztem, de most egy kivédhetetlen, szerencsétlen kimenetelű esetben lettünk szenvedő alanyok. Nem csüggedünk, hiszen az egész csapat rendkívül lelkes és próbálnak maximálisan támogatni bennünket. Az itt kimaradt kilométereket szeretnénk Veszprém előtt egy murvás teszten bepótolni, hogy még felkészültebben érkezhessünk arra a futamra. Már nagyon ki vagyunk éhezve egy megnyugvást hozó eredményre.”