burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Mattot kaptunk
Írta: Faingyerek    2018. június 22. péntek, 16:23    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Balogh Jani és Szőke Tomi számára jól indult a Székesfehérvár Rallye, mivel lépést tudtak tartani az élbollyal és lőtávolon belül voltak a dobogón álló párosokhoz képest. A második versenynap közepén az egyik gyorsaságin egy méretes szikla termett előttük az egyik kanyarban, ami az árokba taszította a Skodás párost.


Balogh Jani:
„Szerettük volna, a miskolci formánkat átmenti erre a hétvégére annak ellenére, hogy ott maradtak még nyitott ajtók a teljesítményünket illetően, így a versenyt megelőző teszten próbáltuk megtalálni az optimumot. A szombati napon négy gyorsasági várt ránk, ami végül hozta is az előzetes elvárásainkat. Az első gyorsasági elég nagy falat volt bemelegítésnek, hiszen a csúszós aszfalton a szakasz közepéig nagyon óvatosan közlekedtem, aztán váltottam egy ritmust és egyre inkább elfogadható lett a tempónk. A második körre sikerült rátennünk egy lapáttal és akkor már azt a eredményt hoztuk, amivel az első körben is elégedettek lettünk volna. Az utolsó szakaszon Hadik Andrisék hibája miatt eggyel előrébb léptünk és a negyedik helyen érkeztünk a Szuperspeciálra.”
A városi gumikerülgetéses szlalomra szép számban látogatott ki a publikum, ahol a mezőny nagy része megpróbálta a versenyabroncsokról a maradék mintát eltüntetni a nézőket kiszolgálva.

Balogh Jani:
„Tisztában voltunk azzal, hogy a második napi pályák jelentős különbségeket tudnak okozni és próbáltunk egy kicsit változtatni az első napi taktikánkon. Végül az Oroszlány Kőhányáson - ami a kedvenc pályám volt ezen a versenyen- sikerült elkövetnem egy hibát, kicsit beforogtunk az egyik kanyarban, és ha nem is tetemes hátránnyal, de jó pár másodpercet begyűjtve értünk a beíróba. Már a megforgást előzően is „légüres” térben autóztunk, így nem volt hova sietni, de szerettük volna kipróbálni, hogyan is viselkedik az autó azzal a csomaggal, amit erre a napra kitaláltunk. A második körben Csákberényen sajnos egy olyan dolog esett meg velünk, ami a rallye velejárója. Az előttünk lévő versenyautók elkezdtek egy hatalmas követ kiforgatni elénk, ami akkorra került az út közepére, amikor mi odaértünk. A Skoda alacsony felépítése miatt esélytelen volt, hogy az autó átlépje az akadályt és megközölve a kartervédőn csattanva „elhajított” minket és az árokba repültünk. A kocsi felhasalt, a hátramenetet is elég nehezen vette és mivel nézők elől elzárt útszakaszon történt az eset, így a segítség odaérkezéséig is jó pár másodperc eltelt. Az utánunk érkező Bodolai Laciék és Hadik Andrisék szerencsésen ki tudtak kerülni minket és nem történt nagyobb baj. „Kikecmeregtünk” az árokból, legurultunk a célig, de a hátrányunk tetemes volt és leadtuk a menetlevelet. A miskolci kalandot a magaménak éreztem, de most egy kivédhetetlen, szerencsétlen kimenetelű esetben lettünk szenvedő alanyok. Nem csüggedünk, hiszen az egész csapat rendkívül lelkes és próbálnak maximálisan támogatni bennünket. Az itt kimaradt kilométereket szeretnénk Veszprém előtt egy murvás teszten bepótolni, hogy még felkészültebben érkezhessünk arra a futamra. Már nagyon ki vagyunk éhezve egy megnyugvást hozó eredményre.”