burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Cikis helyzetek Fehérváron
Írta: Faingyerek    2018. június 22. péntek, 16:27    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Habár az idei szezon jelmondata a „No stress”, Lángi Attilát mégse kerülte el az idegeskedés az elmúlt hétvégén. A székesfehérvári bajnoki fordulón minden apró hiba előjött a Z4-en, ami csak lehetséges, ráadásul pár alkalommal igen necces szituációba is keveredett a BMW-s pilóta. Végül csak kitartottak, és nemes küzdelemben a 2WD plusz kategória 2. helyét szerezték meg.


Lángi Attila:
Nekünk sajnos nem jött ki a lépés hétvégén, borzasztó rossz verseny volt nekünk. Semmi sem akart összeállni, folyamatosan apró hibák jelentkeztek. A legnagyobb probléma az volt, hogy a kocsi motorvezérlése nem működött, így pedig nem kommunikáltak egymással a különböző alkatrészek. Az első három gyorsasági szakaszt tehát úgy tettük meg, hogy alig akart menni a Z4…
Görcsöltünk is nagyon azon, hogyan oldjuk meg ezt a problémát a szuperspeciálra – ami nekünk felért egy prológgal. Sikerült végül önerőből rendbe tennünk a kocsit, aminek következtében vissza is tért belé az erő a 4. gyorsra. Emiatt, illetve azért is, mert volt bennünk egy alap ideg is, meg már az okozta a kellemetlenséget, hogy párszor majdnem beestünk a fák közé. Ricsi nem is tudta eldönteni, hogy most X-be rakja-e a kezét vagy sem. De legalább értékelhetőbb volt az időnk, olyannyira, hogy Berki Gáborékkal és Temesvári Laciékkal hárman másfél másodpercen belül voltunk.
Ahogy már a futam előtt is ígértük, a szuperspeciálra összpontosítottuk az erőinket. A pálya 2/3-áig szerintem nagyon szépen mentünk – habár én csak belülről tudtam ezt megítélni –, aztán egyszer csak beragadt a kézifékünk. Ez furcsa pillanatokat okozott, de azért ezt is kimozogtuk, és nem égtünk porrá.
Vasárnap folyamatosan beragadt a Z4 kézifékje, illetve teljesítményvesztés jellemezte a szereplésünket. Nem is értettük, hiszen egyszer tette a dolgát a gázadásra az autó, máskor pedig egy tompa, mély morgással válaszolt az utasításra. Később kiderült, hogy a vezérmű-tengely kopott el a motorban. Sikerült azért célba érnünk, és nemes küzdelemben egy jól megérdemelt 2. helyet szereztünk.
Habár Veszprém nekünk kimarad, a BMW-re egy alapos átvizsgálás vár, ugyanis júliusban a parádsasvári hegyiversenyen fogunk rajthoz állni.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com
Fotó: Peremicki István