burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Szerencse a szerencsétlenségben
Írta: Faingyerek    2018. június 22. péntek, 16:36    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Székesfehérvár Ralin ismét rájárt a rúd…akarom mondani a jeladó a Jánosa Ákos – Rubóczky Attila párosra. A Peugeot Kupában végig stabilan tartották a második helyet, de a technikai problémájuk miatt csak harmadikok lettek.


„Kicsit csalódott vagyok. Nem jó ezt megélni, hogy hátráltat a francia technika. Remélem megoldódik ez a jeladó probléma, mert eddig minden versenyen előjött és akadályozott a versengésben. Az előző futamokon etapon bohóckodott, most viszont már szombaton az utolsó gyors után ki kellett cserélni. Aztán másnap a második oroszlányi körben újra éreztem, hogy erőtlen az autó és melegedett is. Feladatunknak azt tűztük ki, hogy ott legyünk Mixi mögött szorosan. Jók voltak a gyorsok, a pályafelírásaink, de ekkor az utolsó előtti szakaszon négyszer vagy ötször lefulladt a kocsi, minimum három autó ment el mellettünk. Így majdnem négy perccel jöttünk rosszabbat, mint az előző körben. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy elmaradt az utolsó gyorsasági, mert mi azon már le sem tudtunk volna menni. Ha ebből a szemszögből nézem, akkor jól jártunk, mert még így is sikerült harmadik helyen végezni a Peugeot Kupában, ha viszont a másik oldalról, hogy egy apró alkatrész szórakozik velünk és visszacsúsztunk kategóriában a hatodik helyre, az nagyon nem tetszik. Most pár napig gondolkozom, érdemes-e menni a veszprémi versenyre vagy sem, de akkor a kategória helyezést kénytelen leszek elengedni idén” – mondta Ákos csalódottan.

„Nem úgy fejeztük be a versenyt, ahogy terveztük, de a nullástól még ez is sokkal jobb. Megint az a jelenség jött elő, mint idén még miden alkalommal, megadja magát egy alkatrész, és onnantól nem akar menni az autó. Szörnyű volt úgy haladni az utolsó előtti gyorson, hogy rángatott, le kellett állítani, áramtalanítani, újraindítani, megint gurulni valamennyit…katasztrófa volt az egész, a véletlenre bíztuk, hogy le bírunk csorogni a célig vagy sem. Már a kiálláson gondolkodtuk, amikor megtudtuk etap lett az utolsó szakasz, ezért megpróbáltuk végig küzdeni magunkat rajta. A Peugeot Kupában épphogy felfértünk a dobogóra, viszont a kategóriában rettenetes helyen végeztünk. A továbbiakban az elsődleges feladata a csapatnak, hogy megtalálják annak az okát, hogy mi végzi ki a jeladót folyamatosan. Amíg nincs meg a hiba, addig kár sietni, mert bármelyik kanyarban megállhat alattunk az autó. Az pedig kivitelezhetetlen, hogy menet közben kicserélje az ember, mert nem kétperces meló. Egyébként a tempóval nem volt baj, kialakultak az erőviszonyok papírforma szerint, de ezt tudnunk kellene tartani a továbbiakban is. Remélhetőleg minden megoldódik a Mecsek Raliig, és nem kell azon parázni, hogy mi lesz a pályán” – hangzott a válasz Rubótól.

Reklámpartnereink:
Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft. - Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépek; Drei KKT. - Gáz- Víz és Csatorna Építő Közkereseti Társaság; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás;
Szöveg: Tiba Anita Fotó: Máté Zsolt