burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Szerencse a szerencsétlenségben
Írta: Faingyerek    2018. június 22. péntek, 16:36    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Székesfehérvár Ralin ismét rájárt a rúd…akarom mondani a jeladó a Jánosa Ákos – Rubóczky Attila párosra. A Peugeot Kupában végig stabilan tartották a második helyet, de a technikai problémájuk miatt csak harmadikok lettek.


„Kicsit csalódott vagyok. Nem jó ezt megélni, hogy hátráltat a francia technika. Remélem megoldódik ez a jeladó probléma, mert eddig minden versenyen előjött és akadályozott a versengésben. Az előző futamokon etapon bohóckodott, most viszont már szombaton az utolsó gyors után ki kellett cserélni. Aztán másnap a második oroszlányi körben újra éreztem, hogy erőtlen az autó és melegedett is. Feladatunknak azt tűztük ki, hogy ott legyünk Mixi mögött szorosan. Jók voltak a gyorsok, a pályafelírásaink, de ekkor az utolsó előtti szakaszon négyszer vagy ötször lefulladt a kocsi, minimum három autó ment el mellettünk. Így majdnem négy perccel jöttünk rosszabbat, mint az előző körben. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy elmaradt az utolsó gyorsasági, mert mi azon már le sem tudtunk volna menni. Ha ebből a szemszögből nézem, akkor jól jártunk, mert még így is sikerült harmadik helyen végezni a Peugeot Kupában, ha viszont a másik oldalról, hogy egy apró alkatrész szórakozik velünk és visszacsúsztunk kategóriában a hatodik helyre, az nagyon nem tetszik. Most pár napig gondolkozom, érdemes-e menni a veszprémi versenyre vagy sem, de akkor a kategória helyezést kénytelen leszek elengedni idén” – mondta Ákos csalódottan.

„Nem úgy fejeztük be a versenyt, ahogy terveztük, de a nullástól még ez is sokkal jobb. Megint az a jelenség jött elő, mint idén még miden alkalommal, megadja magát egy alkatrész, és onnantól nem akar menni az autó. Szörnyű volt úgy haladni az utolsó előtti gyorson, hogy rángatott, le kellett állítani, áramtalanítani, újraindítani, megint gurulni valamennyit…katasztrófa volt az egész, a véletlenre bíztuk, hogy le bírunk csorogni a célig vagy sem. Már a kiálláson gondolkodtuk, amikor megtudtuk etap lett az utolsó szakasz, ezért megpróbáltuk végig küzdeni magunkat rajta. A Peugeot Kupában épphogy felfértünk a dobogóra, viszont a kategóriában rettenetes helyen végeztünk. A továbbiakban az elsődleges feladata a csapatnak, hogy megtalálják annak az okát, hogy mi végzi ki a jeladót folyamatosan. Amíg nincs meg a hiba, addig kár sietni, mert bármelyik kanyarban megállhat alattunk az autó. Az pedig kivitelezhetetlen, hogy menet közben kicserélje az ember, mert nem kétperces meló. Egyébként a tempóval nem volt baj, kialakultak az erőviszonyok papírforma szerint, de ezt tudnunk kellene tartani a továbbiakban is. Remélhetőleg minden megoldódik a Mecsek Raliig, és nem kell azon parázni, hogy mi lesz a pályán” – hangzott a válasz Rubótól.

Reklámpartnereink:
Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft. - Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépek; Drei KKT. - Gáz- Víz és Csatorna Építő Közkereseti Társaság; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás;
Szöveg: Tiba Anita Fotó: Máté Zsolt