burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben

Hátsókerekes autókkal az év utolsó verse

News image

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n in...

Bővebben
Szerencse a szerencsétlenségben
Írta: Faingyerek    2018. június 22. péntek, 16:36    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Székesfehérvár Ralin ismét rájárt a rúd…akarom mondani a jeladó a Jánosa Ákos – Rubóczky Attila párosra. A Peugeot Kupában végig stabilan tartották a második helyet, de a technikai problémájuk miatt csak harmadikok lettek.


„Kicsit csalódott vagyok. Nem jó ezt megélni, hogy hátráltat a francia technika. Remélem megoldódik ez a jeladó probléma, mert eddig minden versenyen előjött és akadályozott a versengésben. Az előző futamokon etapon bohóckodott, most viszont már szombaton az utolsó gyors után ki kellett cserélni. Aztán másnap a második oroszlányi körben újra éreztem, hogy erőtlen az autó és melegedett is. Feladatunknak azt tűztük ki, hogy ott legyünk Mixi mögött szorosan. Jók voltak a gyorsok, a pályafelírásaink, de ekkor az utolsó előtti szakaszon négyszer vagy ötször lefulladt a kocsi, minimum három autó ment el mellettünk. Így majdnem négy perccel jöttünk rosszabbat, mint az előző körben. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy elmaradt az utolsó gyorsasági, mert mi azon már le sem tudtunk volna menni. Ha ebből a szemszögből nézem, akkor jól jártunk, mert még így is sikerült harmadik helyen végezni a Peugeot Kupában, ha viszont a másik oldalról, hogy egy apró alkatrész szórakozik velünk és visszacsúsztunk kategóriában a hatodik helyre, az nagyon nem tetszik. Most pár napig gondolkozom, érdemes-e menni a veszprémi versenyre vagy sem, de akkor a kategória helyezést kénytelen leszek elengedni idén” – mondta Ákos csalódottan.

„Nem úgy fejeztük be a versenyt, ahogy terveztük, de a nullástól még ez is sokkal jobb. Megint az a jelenség jött elő, mint idén még miden alkalommal, megadja magát egy alkatrész, és onnantól nem akar menni az autó. Szörnyű volt úgy haladni az utolsó előtti gyorson, hogy rángatott, le kellett állítani, áramtalanítani, újraindítani, megint gurulni valamennyit…katasztrófa volt az egész, a véletlenre bíztuk, hogy le bírunk csorogni a célig vagy sem. Már a kiálláson gondolkodtuk, amikor megtudtuk etap lett az utolsó szakasz, ezért megpróbáltuk végig küzdeni magunkat rajta. A Peugeot Kupában épphogy felfértünk a dobogóra, viszont a kategóriában rettenetes helyen végeztünk. A továbbiakban az elsődleges feladata a csapatnak, hogy megtalálják annak az okát, hogy mi végzi ki a jeladót folyamatosan. Amíg nincs meg a hiba, addig kár sietni, mert bármelyik kanyarban megállhat alattunk az autó. Az pedig kivitelezhetetlen, hogy menet közben kicserélje az ember, mert nem kétperces meló. Egyébként a tempóval nem volt baj, kialakultak az erőviszonyok papírforma szerint, de ezt tudnunk kellene tartani a továbbiakban is. Remélhetőleg minden megoldódik a Mecsek Raliig, és nem kell azon parázni, hogy mi lesz a pályán” – hangzott a válasz Rubótól.

Reklámpartnereink:
Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft. - Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépek; Drei KKT. - Gáz- Víz és Csatorna Építő Közkereseti Társaság; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás;
Szöveg: Tiba Anita Fotó: Máté Zsolt