burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben

Hátsókerekes autókkal az év utolsó verse

News image

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n in...

Bővebben
Az élmezőnyben tudtunk autózni
Írta: Faingyerek    2018. július 13. péntek, 19:00    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse.


Balogh Jani:
„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás autózásunkkal kapcsolatban, de itt már a teszten és a kvalifikáción is látszott, hogy jók lehetünk, ha egy megfelelő ritmust találunk. Komoly mezőny jött el, az összes top pilóta és navigátoraik úgy érezték el kell indulniuk ezen a megmérettetésen. A körülmények szempontjából könnyebb helyzetben voltunk, hiszen ezek a pályák fekszenek a stílusomnak és szeretünk ezen a versenyen autózni.”

Az első napon két gyorsasági szakasz várt a mezőnyre, ami Jani és Tomi számára rendkívül jól végződött, az abszolút értékelés élen állva várták a második napot.
Balogh Jani:
„Tudtuk, hogy ha találunk egy optimális beállítást, akkor jól fogunk autózni és jól fogjuk érezni magunkat a gyorsasági szakaszokon. A Kislőtér kétszeri teljesítése után olyan előkelő helyen álltunk, hogy vezető pozícióban érkeztünk az esti szervizbe. Ez az eredmény nem igazán tükrözte az igyekezetünket, talán csak felvettünk egy ritmust és erre volt elég. Voltak apróbb hibáink, olykor már fejben előrébb jártam, mint az aktuálisan kivitelezendő mozdulat és néha összekuszáltam magam. A második napon szerettük volna ezeket kiküszöbölni és egyenletes teljesítménnyel abszolválni a hat gyorsasági szakaszt.”

A vezető helyhez járó első rajtpozíció nem igazán kedvezett a csapatnak, hiszen a szakaszokon az apró kavicsokat és lazább rétegeket nekik kellett letakarítani, így a mögöttük érkezők már egy tisztább nyomvonalon közlekedhettek.
Balogh Jani:
„Mi vezettük fel a mezőnyt és ez érezhető volt a teljesítményünkön is, elég sokat csúszkáltunk, de legalább látványosan közlekedtünk, amit a nézők örömmel fogadtak és díjaztak, a stopper viszont már kevésbé... A takarító szerepünk néhány másodpercben volt mérhető gyorsaságinként, ennek ellenére tudtunk menni az élmezőnnyel. A hajmáskéri pályán nem az fogadott bennünket, mint amire előzetesen készültünk. Talán alacsonyabb volt az autónk, többször odakoppintottam az alját és nem tudtam, hogy ezt még üzemszerűen elviseli-e, vagy maradandó károkat okozok benne. Nem voltam annyira bátor, mint ahogy az tőlem megszokott ezen a szakaszon, hiszen már korábban a gyengébb autónkkal is vérmesebben mentem át a sziklákon és bukkanókon. Az itt elszenvedett hátránynak köszönhetően lecsúsztunk a negyedik helyre, amit később Herczig Norbi sportszerű döntése miatt visszakaptunk. Örülünk, hogy a dobogón végeztünk, nagyon hiányzott már ez a siker a csapat minden tagjának. Optimistán tekintünk a folytatásra, a következő aszfaltos futamra, az Ózd Ralira. Szeretnénk a miskolci formánkat átmenteni, az azóta megszerzett tapasztalatokat kamatoztatni, és újra az abszolút esélyesek közt autózni.”