Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Az élmezőnyben tudtunk autózni
Írta: Faingyerek    2018. július 13. péntek, 19:00    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse.


Balogh Jani:
„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás autózásunkkal kapcsolatban, de itt már a teszten és a kvalifikáción is látszott, hogy jók lehetünk, ha egy megfelelő ritmust találunk. Komoly mezőny jött el, az összes top pilóta és navigátoraik úgy érezték el kell indulniuk ezen a megmérettetésen. A körülmények szempontjából könnyebb helyzetben voltunk, hiszen ezek a pályák fekszenek a stílusomnak és szeretünk ezen a versenyen autózni.”

Az első napon két gyorsasági szakasz várt a mezőnyre, ami Jani és Tomi számára rendkívül jól végződött, az abszolút értékelés élen állva várták a második napot.
Balogh Jani:
„Tudtuk, hogy ha találunk egy optimális beállítást, akkor jól fogunk autózni és jól fogjuk érezni magunkat a gyorsasági szakaszokon. A Kislőtér kétszeri teljesítése után olyan előkelő helyen álltunk, hogy vezető pozícióban érkeztünk az esti szervizbe. Ez az eredmény nem igazán tükrözte az igyekezetünket, talán csak felvettünk egy ritmust és erre volt elég. Voltak apróbb hibáink, olykor már fejben előrébb jártam, mint az aktuálisan kivitelezendő mozdulat és néha összekuszáltam magam. A második napon szerettük volna ezeket kiküszöbölni és egyenletes teljesítménnyel abszolválni a hat gyorsasági szakaszt.”

A vezető helyhez járó első rajtpozíció nem igazán kedvezett a csapatnak, hiszen a szakaszokon az apró kavicsokat és lazább rétegeket nekik kellett letakarítani, így a mögöttük érkezők már egy tisztább nyomvonalon közlekedhettek.
Balogh Jani:
„Mi vezettük fel a mezőnyt és ez érezhető volt a teljesítményünkön is, elég sokat csúszkáltunk, de legalább látványosan közlekedtünk, amit a nézők örömmel fogadtak és díjaztak, a stopper viszont már kevésbé... A takarító szerepünk néhány másodpercben volt mérhető gyorsaságinként, ennek ellenére tudtunk menni az élmezőnnyel. A hajmáskéri pályán nem az fogadott bennünket, mint amire előzetesen készültünk. Talán alacsonyabb volt az autónk, többször odakoppintottam az alját és nem tudtam, hogy ezt még üzemszerűen elviseli-e, vagy maradandó károkat okozok benne. Nem voltam annyira bátor, mint ahogy az tőlem megszokott ezen a szakaszon, hiszen már korábban a gyengébb autónkkal is vérmesebben mentem át a sziklákon és bukkanókon. Az itt elszenvedett hátránynak köszönhetően lecsúsztunk a negyedik helyre, amit később Herczig Norbi sportszerű döntése miatt visszakaptunk. Örülünk, hogy a dobogón végeztünk, nagyon hiányzott már ez a siker a csapat minden tagjának. Optimistán tekintünk a folytatásra, a következő aszfaltos futamra, az Ózd Ralira. Szeretnénk a miskolci formánkat átmenteni, az azóta megszerzett tapasztalatokat kamatoztatni, és újra az abszolút esélyesek közt autózni.”