Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Hosszú szakaszokon gyors befejezés
Írta: Faingyerek    2018. július 19. csütörtök, 17:30    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét.


A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért?
- Kaptunk egy defektet, ezért elég sokat bent hagytunk, így már felesleges lett volna széthajtani a kocsit. Leginkább azért, mert a turbónk megint lelazult, és nem akartunk kockáztatni. Plusz egy sziklánál szétütöttük a jobb elejét a Mitsubishinek, a gátlónk is szétment. Tétje már amúgy sem volt, hiszen szuperraliztunk. Hibáztunk is verseny közben, úgyhogy nem volt értelme a semmiért küzdeni.

Pedig mentetek kategória első időt is.
- Igen. Igaz, hogy az első nap első szakaszának a felénél elkezdett melegedni az autó, és nem is nagyon akart menni, de aztán másnap az első gyorson már teljesen jó volt a kocsi, akkor ott is voltunk a legelején. Örültünk is, hogy ha már szuperralizunk, akkor legalább nyomjuk neki, de a turbó miatt végül megint nem jutottunk sokáig.

Hétvégén viszont már mentek egy kicsit lazább autózásra, a Bózsva Piknikre, ez miről szól?
- Ez igazából nem verseny, hanem autóztatunk. Mindig vannak meghívott versenyzők, akikkel lehet beszélgetni vagy beülni a versenyautókba. Tombolasorsolás útján dől el, hogy ki kivel fog utazni. Egy nagyon jó hangulatú kis összejövetel szokott lenni, ahol kicsit közelebbről meg lehet ismerkedni a versenyzőkkel, hogy milyen is a versenyautó belülről, tapasztalatokat és élményeket osztanak meg egymással az emberek. Ide minden évben azért megyünk, hogy jól érezzük magunkat, kicsit elvárások nélkül autózunk.

Ha valaki szeretne erre a rendezvényre elmenni, akkor mikor és hol is lesz pontosan?
- VII. Rally Piknik a neve és Bózsván lesz 2018.07.21-én. A facebookon megtalálhatók a részletek, hogy milyen programok lesznek, kik azok a versenyzők, akikkel ott találkozhatnak a nézők, érdeklődők, és ami a legfontosabb, hogy a rendezvény ingyenes. Gyertek minél többen, és ismerkedjetek az autóversenyzés rejtelmeivel.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika; Entersoft Kft.
Szöveg: Tiba Anita Fotó: Peremicki István