Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Reszkessetek betörők
Írta: Faingyerek    2018. augusztus 30. csütörtök, 19:44    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A veszprémi futamon kiállt Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert nem látták értelmét a küzdelemnek, mert nem akarta a Mitsubishi az igazságot. De ismét erőre kaptak, és hatalmas lendülettel készültek az Ózd-Salgó Ralira.


Turbóra kapcsoltatok Veszprém óta?
- Megpróbáltuk. Úgy néz ki megjavítottunk mindent, amivel kínlódtunk a veszprémi futamon. Volt ott minden, amit nem akar az ember…turbó, defekt, gátló. Elvileg jól állunk, mert még gurulni is tudtunk a kocsival vagy negyven kilométert, ez már nálunk nagy szám, hogy maradt erre is idő. Jónak tűnik most, aztán maradjon is így, mert örülnénk egy igazán jó összecsapásnak, ahol a technika nem ellenünk van, hanem velünk.

Ne a tavalyi itinerből menjetek, mert akkor nem jártatok túl sok sikerrel.
- Semmi esetre sem, mert kategória harmadik helyről estünk ki, kicsit nagyobb tempóval érkeztem a vasúti átjáróhoz az Ózd-Sáta szakaszon, és ott vége lett a mókának. Plusz elkukáztuk a motort, ezt kihagynánk, de a dobogós hely jó lesz. Nem titkolózunk, továbbra is birizgálja a fantáziánkat, hogy fel lehet állni a dobogó valamelyik fokára, amennyiben az égiek is úgy akarják. Azzal nem szokott gond lenni, hogy nyomjuk neki, mert én élvezetből autózok. De ha valami nem klappol a kocsival, az azért lehúzza az embert. De csak pozitívan, mert most ilyen nem lesz, úgyhogy jövünk „Reszkessetek betörők” – nevet Robi.

Szerdán este lerakjátok a melós szerszámokat… és másnap irány Salgó?
- Valami ilyesmi a terv. Csütörtökön reggel már ott leszünk, átvesszük az itinert, aztán húzunk is pályabejárásra. Pénteken folytatjuk, plusz technikai átvétel, este pedig már prológ. Azt még nem tudom, hogy a prológ olyan lesz, mint tavaly, hogy autóztatunk vagy a navigátor ül mellettem, majd ott kiderül, nem izgulunk, mindegy, csak versenyezzünk. De mivel nem hallottunk róla, gondoljuk sima prológ lesz. Nekünk az a kikapcsolódás a hétköznapokból, ha beülhetünk a versenyautóba, már nagyon vártuk, hogy újra mehessünk.

A lelkesedés nem hagy alább soha úgy látom.
- Míg versenyezhetünk, addig biztos nem. Mindenkinek van valami kattanása, nekünk a rali. Na, szóval kevesebben indulunk a kategóriában, mint szoktunk, de azért ahhoz elég, hogy egy jó kis adok-kapok harc kerekedjen ki belőle. Szeretnénk végre egy teljes versenyt magunk mögött tudni, mert már megint rég volt minden kerek. De majd most. Nem nézünk hátra csak előre, mert arra van a dobogó, és mi egyáltalán nem bánnánk, ha végre felállhatnánk rá.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika; Entersoft Kft.

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István