Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
180 fokos fordulat
Írta: Faingyerek    2018. augusztus 31. péntek, 14:51    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Változatos fordulatokkal, de készen állnak a CREDOBUS-LPWMSport versenyzői a hétvégi Steelvent Ózd Rally-ra.


Lovász Pál nem tervezte az ózdi indulást, ám miután Turán Frigyes kibérelte a csapat i20-as Hyundai versenyautóját, mégis úgy döntött, el kell menniük a versenyre. Autó hiányában viszont új irányba kellett fordulniuk és a Botka Team Európa Bajnokságról ismert Skoda Fabia R5-öse mellett tette le a voksát. A fiúk már túl vannak az első teszten és nagyon pozitív benyomást tett rájuk az autó.
„Régóta szerettünk volna kipróbálni egy Skodát és most kapóra jött a helyzet. Hétfőn mentünk vele körülbelül 20 kilométert és nagyon tetszett. Nagyon kezes volt minden és élvezetes vezetni, ha a Hyundai-hoz kellene hasonlítanom, akkor sokkal finomabban lehet menni vele” – összegezte a tesztet Kürti Tamás.

A csapat Mitsubishis versenyzője Tábori Ákos a virtuálisan szabadon maradt Kürti Tomival tervezte a versenyét, ám Pál visszatérése után Ákosnak új navigátor után kellett nézni.
„Ezen a versenyen is Nagy Attilával indulok és köszönöm neki, hogy egy kemény múlt heti Barum Rally után bevállalja, hogy velem jöjjön. A célom továbbra is, hogy megtartsam a kategória második helyét a bajnokságban” – tette hozzá Tábori Ákos.

Igaz Ózdra nem írták ki a Peugeot 208 R2 Kupát, de a hazai versenyén mindenképp indulni szeretett volna a Riskó Dániel - Adorján Szabolcs páros.
„Felszabadultan autózhatunk a hétvégén, nem lesz rajtunk a nyomás, hogy odategyük magunkat a Kupában. Ennek ellenére szeretnék bizonyítani hazai pályán” – árulta el Riskó Dániel.

A CREDOBUS-LPWMSport csapata új párost köszönthet a színeiben, 2007 után újra versenyautóba ül Niesz Ferenc, aki Begala Tamással az oldalán az ORC 2WDplussz kategóriájában szeretné megmutatni, hogy nem felejtett el versenyautót vezetni. A srácok egy BMW 1M-t állítanak csatasorba és céljuk, hogy ott folytassák, ahol Feri 11 éve abbahagyta.
„Győzelemre éhes típus vagyok és ehhez is tartom magam a hétvégén. Köszönöm a csapatnak, hogy lehetővé teszik számomra, hogy egy népes bajnokságban térhetek vissza a rally-ba” – zárta a beszélgetést Feri.
Partnereink: CREDOBUS, KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Expert Lajta Kft., TPA csoport Magyarország, DE BUS Gmbh, Bus Center Kft., Geri Ügyvédi Iroda, Skuba, diesel DR, Hunnoid, KF Minibus