Újra versenyben!

Március első napjaiban elrajtolt a 2019-es horvát rallybajnokság. A szezonnyitó Kumrovec Rally nevezői között ismét ott volt Hideg Krisztián és Kerék István is. Habár ők eredetileg ezt nem így tervezték… Most mégis úgy döntöttek, hogy 2019-ben folytatják a versenyzést, és

Újra itthon versenyez Botka Dávid!

Csapatépítő szezonjuk lesz az idei A 2018-as esztendő nem nevezhető sikerévnek a Botka Dávid életében. A szezon elején elszenvedett hatalmas bukás rányomta a bélyegét az egész évadra és év végére szétesett a Botka Rally Team. Dudu nem adja fel, két versenyautót

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Újra versenyben! Újra itthon versenyez Botka Dávid! Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Újra itthon versenyez Botka Dávid!

News image

Csapatépítő szezonjuk lesz az idei A 2018-as esztendő nem nevezhető sikerévnek a Botka Dávid életében. A szezon elején elszenvedett hatalmas bukás rányomta a bélyegét az egész évadra és év...

Bővebben

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben
Már majdnem megérkeztünk
Írta: Faingyerek    2018. szeptember 08. szombat, 10:40    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Ha nem is hangyányi, de kevés kellett Kurtos Robinak és Szegedi Máténak, hogy a tervek szerint benne legyenek az első háromban. Végül a 3-as csoport 4. helyén végeztek, ami szintén szép eredmény.


Meglett volna a dobogós hely, ha nem kaptok büntetést?
- Szerintem igen, esélyesek voltunk a dobogóra. De mivel kellett egy váltótartót cserélni és hat perc késésünk volt, kaptunk 1 percet, így erről most lemaradtunk. Ez még nem is lett volna baj, ha később nincs egy megforgásunk, amivel megint hátrébb csúsztunk, ott már akármit csinálhattunk volna. A lehetőség adott volt egy előkelőbb helyre, most nem jött össze, de már éreztük a szelét, hogy majdnem megcsináltuk. Legközelebb elhagyjuk a „majdnemet” és jobban koncentrálok.

A többi szakasz is élménydús volt számotokra?
- Nem kicsit. A ceredi pálya most sem győzött meg, mióta megcsinálták az utat, azóta nekem nem jön be. A királdi körgyors az első két körben kimaradt egy baleset miatt, úgyhogy igazából a Domaháza-Zabar szakaszon melegedtünk be, mert így az lett az első gyorsunk. Sajnálom, hogy Királdon nem tudtunk menni, mert azt nagyon szeretem, és úgy éreztem ott tudtunk volna a többieknek adni egy kicsit, hogy legyen előnyünk. Ez most így alakult. Sőt, ahogy elindultunk felfelé a szerpentinen, az első bal háromban az autó nem akart befordulni, nem tudtam az okát. Magam sem értettem mi történik, hiába kanyarodtam, mentünk egyenesen neki a szalagkorlátnak, ez látszik a jobb elején. Szerencsére tovább tudtunk menni, csak nem állt össze a kép hirtelen, hogy mi van.

Azt ne mondd, hogy „tovább is van mondjam még”?
- Pedig folytatom a sztori magazint. Az utolsó körben már mehettünk Királdon, de sajnos Rafiék felborultak és káosz volt. Levetkőztünk, közben addig filóztunk, lesz gyors, nem lesz gyors, hogy elfelejtettem felkapcsolni a hajtásprogramot. Mentünk lefelé a lassítóba, lépek a fékre, megfordultunk egy az egyben, mert nem volt kicsi a tempó. Mintha kihúzták volna alólunk a talajt, keresztben érkeztünk a lassítóba. Azt sem tudtam ismét merre vagyok arccal, majd mikor lejöttünk a gyorsról, kicsit próbáltam lehiggadni, mert idegesített, hogy otthagytunk 40 mp-et. Aztán rájöttem, hogy nem kapcsolatam fel a hajtást, hát fogtam a fejem. Másnap már nem is forszíroztuk nagyon, hiszen akkorra már keletkezett az autóban kár, és nem akartunk többet. Nem tudtunk volna lefaragni annyit az időből, hogy megérje kockáztatni. Így a 3-as csoport 4. helyén végeztünk. Így is élveztük a versenyt, de tényleg szerettünk volna felállni a dobogóra.

Mi a következő állomás a csapatnak, Mecsek Rali?
- Igen, most arra készítjük fel a Mitsubishit, átnézegetjük mi maradt ott a szalagkorláton, és egy hónap múlva ismét beülünk a versenyautóba.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika; Entersoft Kft.
Szöveg: Tiba Anita