burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Már majdnem megérkeztünk
Írta: Faingyerek    2018. szeptember 08. szombat, 10:40    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Ha nem is hangyányi, de kevés kellett Kurtos Robinak és Szegedi Máténak, hogy a tervek szerint benne legyenek az első háromban. Végül a 3-as csoport 4. helyén végeztek, ami szintén szép eredmény.


Meglett volna a dobogós hely, ha nem kaptok büntetést?
- Szerintem igen, esélyesek voltunk a dobogóra. De mivel kellett egy váltótartót cserélni és hat perc késésünk volt, kaptunk 1 percet, így erről most lemaradtunk. Ez még nem is lett volna baj, ha később nincs egy megforgásunk, amivel megint hátrébb csúsztunk, ott már akármit csinálhattunk volna. A lehetőség adott volt egy előkelőbb helyre, most nem jött össze, de már éreztük a szelét, hogy majdnem megcsináltuk. Legközelebb elhagyjuk a „majdnemet” és jobban koncentrálok.

A többi szakasz is élménydús volt számotokra?
- Nem kicsit. A ceredi pálya most sem győzött meg, mióta megcsinálták az utat, azóta nekem nem jön be. A királdi körgyors az első két körben kimaradt egy baleset miatt, úgyhogy igazából a Domaháza-Zabar szakaszon melegedtünk be, mert így az lett az első gyorsunk. Sajnálom, hogy Királdon nem tudtunk menni, mert azt nagyon szeretem, és úgy éreztem ott tudtunk volna a többieknek adni egy kicsit, hogy legyen előnyünk. Ez most így alakult. Sőt, ahogy elindultunk felfelé a szerpentinen, az első bal háromban az autó nem akart befordulni, nem tudtam az okát. Magam sem értettem mi történik, hiába kanyarodtam, mentünk egyenesen neki a szalagkorlátnak, ez látszik a jobb elején. Szerencsére tovább tudtunk menni, csak nem állt össze a kép hirtelen, hogy mi van.

Azt ne mondd, hogy „tovább is van mondjam még”?
- Pedig folytatom a sztori magazint. Az utolsó körben már mehettünk Királdon, de sajnos Rafiék felborultak és káosz volt. Levetkőztünk, közben addig filóztunk, lesz gyors, nem lesz gyors, hogy elfelejtettem felkapcsolni a hajtásprogramot. Mentünk lefelé a lassítóba, lépek a fékre, megfordultunk egy az egyben, mert nem volt kicsi a tempó. Mintha kihúzták volna alólunk a talajt, keresztben érkeztünk a lassítóba. Azt sem tudtam ismét merre vagyok arccal, majd mikor lejöttünk a gyorsról, kicsit próbáltam lehiggadni, mert idegesített, hogy otthagytunk 40 mp-et. Aztán rájöttem, hogy nem kapcsolatam fel a hajtást, hát fogtam a fejem. Másnap már nem is forszíroztuk nagyon, hiszen akkorra már keletkezett az autóban kár, és nem akartunk többet. Nem tudtunk volna lefaragni annyit az időből, hogy megérje kockáztatni. Így a 3-as csoport 4. helyén végeztünk. Így is élveztük a versenyt, de tényleg szerettünk volna felállni a dobogóra.

Mi a következő állomás a csapatnak, Mecsek Rali?
- Igen, most arra készítjük fel a Mitsubishit, átnézegetjük mi maradt ott a szalagkorláton, és egy hónap múlva ismét beülünk a versenyautóba.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika; Entersoft Kft.
Szöveg: Tiba Anita