burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Már majdnem megérkeztünk
Írta: Faingyerek    2018. szeptember 08. szombat, 10:40    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Ha nem is hangyányi, de kevés kellett Kurtos Robinak és Szegedi Máténak, hogy a tervek szerint benne legyenek az első háromban. Végül a 3-as csoport 4. helyén végeztek, ami szintén szép eredmény.


Meglett volna a dobogós hely, ha nem kaptok büntetést?
- Szerintem igen, esélyesek voltunk a dobogóra. De mivel kellett egy váltótartót cserélni és hat perc késésünk volt, kaptunk 1 percet, így erről most lemaradtunk. Ez még nem is lett volna baj, ha később nincs egy megforgásunk, amivel megint hátrébb csúsztunk, ott már akármit csinálhattunk volna. A lehetőség adott volt egy előkelőbb helyre, most nem jött össze, de már éreztük a szelét, hogy majdnem megcsináltuk. Legközelebb elhagyjuk a „majdnemet” és jobban koncentrálok.

A többi szakasz is élménydús volt számotokra?
- Nem kicsit. A ceredi pálya most sem győzött meg, mióta megcsinálták az utat, azóta nekem nem jön be. A királdi körgyors az első két körben kimaradt egy baleset miatt, úgyhogy igazából a Domaháza-Zabar szakaszon melegedtünk be, mert így az lett az első gyorsunk. Sajnálom, hogy Királdon nem tudtunk menni, mert azt nagyon szeretem, és úgy éreztem ott tudtunk volna a többieknek adni egy kicsit, hogy legyen előnyünk. Ez most így alakult. Sőt, ahogy elindultunk felfelé a szerpentinen, az első bal háromban az autó nem akart befordulni, nem tudtam az okát. Magam sem értettem mi történik, hiába kanyarodtam, mentünk egyenesen neki a szalagkorlátnak, ez látszik a jobb elején. Szerencsére tovább tudtunk menni, csak nem állt össze a kép hirtelen, hogy mi van.

Azt ne mondd, hogy „tovább is van mondjam még”?
- Pedig folytatom a sztori magazint. Az utolsó körben már mehettünk Királdon, de sajnos Rafiék felborultak és káosz volt. Levetkőztünk, közben addig filóztunk, lesz gyors, nem lesz gyors, hogy elfelejtettem felkapcsolni a hajtásprogramot. Mentünk lefelé a lassítóba, lépek a fékre, megfordultunk egy az egyben, mert nem volt kicsi a tempó. Mintha kihúzták volna alólunk a talajt, keresztben érkeztünk a lassítóba. Azt sem tudtam ismét merre vagyok arccal, majd mikor lejöttünk a gyorsról, kicsit próbáltam lehiggadni, mert idegesített, hogy otthagytunk 40 mp-et. Aztán rájöttem, hogy nem kapcsolatam fel a hajtást, hát fogtam a fejem. Másnap már nem is forszíroztuk nagyon, hiszen akkorra már keletkezett az autóban kár, és nem akartunk többet. Nem tudtunk volna lefaragni annyit az időből, hogy megérje kockáztatni. Így a 3-as csoport 4. helyén végeztünk. Így is élveztük a versenyt, de tényleg szerettünk volna felállni a dobogóra.

Mi a következő állomás a csapatnak, Mecsek Rali?
- Igen, most arra készítjük fel a Mitsubishit, átnézegetjük mi maradt ott a szalagkorláton, és egy hónap múlva ismét beülünk a versenyautóba.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika; Entersoft Kft.
Szöveg: Tiba Anita