burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Meg tudtunk villanni és ez biztató a jövőre nézve!
Írta: Faingyerek    2018. szeptember 08. szombat, 10:58    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Salgótarján látta vendégül a mezőnyt.


Balogh Jani:
„Miskolchoz hasonlóan Ózdon is salakos prológgal kezdődött a program. A rendező igazán kitett magáért, hiszen kifogástalan minőségű talajon tudtunk autózni és bemelegíteni az előttünk álló két versenynapra. Örömmel vettük az akadályt és mindig kellő drukkot jelent, ha a nézők előtt mutathatjuk meg magunkat. Olyannyira felszívtuk magunkat, hogy a harmadik legjobb idővel teljesítettük a három kört.”

A szombati versenynap kissé nehézkesen indult, hiszen a királdi körgyorsaságin három autó rajtolt el és volt a pályán, amikor is Hadik Andrásék a körről visszaérve megcsúsztak és egy villanyoszlopot kidöntve álltak meg, ami előrevetítette, hogy a mezőny hátralévő része etapban teljesíti ezt a szakaszt.
Balogh Jani:
„A kora reggeli ébredés és az első rajtunk között elég sok idő telt el, ami engem kissé próbára tett. Az első éles start pillanatáig tartó felfokozott feszültség most kicsit tovább tartott és lehet, hogy ennek tudható be, hogy a domaházai pályáról leérve kissé csalódottak voltunk az időnket látva, mivel nem volt túl fényes. A következő klasszikus ceredi aszfaltcsíkon javítottunk és két tizeddel lemaradva már a második időt futottuk, ami biztató volt arra vonatkozóan, hogy ha egy kicsit ralisabban kell közlekedni, akkor tudunk igazán gyorsak lenni az autóval. Az egész napra jellemző volt, hogy az első öt-hat páros nagyon közel volt egymáshoz, nem volt kiugró teljesítmény senki részéről, mindenki mindent beleadva a lehető legoptimálisabban próbált közlekedni a gyorsaságikon. A második körben egy kis turbónyomás problémánk adódott, ami a nap végéig elkísért bennünket, valamint a gyár legújabb fejlesztésű váltójának áttétele sem volt számunkra kedvező, így halmozottan hátrányos helyzetben kellett helyt állnunk.”

A második versenynapon Jani és Tomi próbálta tartani a pozícióját és magukhoz képest javulni, de sajnos Bodolai Laciék már az elejétől kezdtek meglépni és látták, hogy nem lesznek képesek tartani a tempót velük.
Balogh Jani:
„Innentől kezdve az ötödik hely stabil tartása mellett az a feladat várt ránk, hogy versenykörülmények között megkeressük, mi az a ritmus és határ ahol a jövőben még eredményesebbek tudunk lenni. Ezt addig feszegettük, hogy Sámsonházán elkövettünk egy hibát egy kitérőben, ahol túlcsúsztunk, tolatnunk is kellett, de nem vesztettünk pozíciót. Zagyvaróna-Ceredet nagyon élveztük minden irányból és mind nedves, mind száraz körülmények között, ráadásul számunkra bíztató részeredményeket értünk el rajta. Kellemes élményekkel tértünk haza az abszolút ötödik helyezésért járó kupákkal és pontokkal. Az tisztán látszik, hogy a mezőny eleje nagyon közel van egymáshoz, nincsenek számottevő és kiugró különbségek és jóleső érzés, hogy már mi is képesek vagyunk tartani a lépést az élbollyal és néhány szakaszon meg tudunk villanni! Tomival mostanra sikerült teljes mértékben összekovácsolódni, a szezon eleji igyekezet kezd beérni. Az Ózd Rally alatt már teljes mértékben az történt, amit a közös pályánk elején elképzeltem és remélem, hogy ennek is meglesz a gyümölcse hamarosan. Ezt mindketten akarjuk és mindent megteszünk ennek érdekében. Nagyon izgalmas csaták várnak még ránk a hátralévő két futamon, ahol már az időjárás is komolyan meg tudja keverni a lapokat. Várjuk már!”