burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben

Hátsókerekes autókkal az év utolsó verse

News image

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n in...

Bővebben
Meg tudtunk villanni és ez biztató a jövőre nézve!
Írta: Faingyerek    2018. szeptember 08. szombat, 10:58    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Salgótarján látta vendégül a mezőnyt.


Balogh Jani:
„Miskolchoz hasonlóan Ózdon is salakos prológgal kezdődött a program. A rendező igazán kitett magáért, hiszen kifogástalan minőségű talajon tudtunk autózni és bemelegíteni az előttünk álló két versenynapra. Örömmel vettük az akadályt és mindig kellő drukkot jelent, ha a nézők előtt mutathatjuk meg magunkat. Olyannyira felszívtuk magunkat, hogy a harmadik legjobb idővel teljesítettük a három kört.”

A szombati versenynap kissé nehézkesen indult, hiszen a királdi körgyorsaságin három autó rajtolt el és volt a pályán, amikor is Hadik Andrásék a körről visszaérve megcsúsztak és egy villanyoszlopot kidöntve álltak meg, ami előrevetítette, hogy a mezőny hátralévő része etapban teljesíti ezt a szakaszt.
Balogh Jani:
„A kora reggeli ébredés és az első rajtunk között elég sok idő telt el, ami engem kissé próbára tett. Az első éles start pillanatáig tartó felfokozott feszültség most kicsit tovább tartott és lehet, hogy ennek tudható be, hogy a domaházai pályáról leérve kissé csalódottak voltunk az időnket látva, mivel nem volt túl fényes. A következő klasszikus ceredi aszfaltcsíkon javítottunk és két tizeddel lemaradva már a második időt futottuk, ami biztató volt arra vonatkozóan, hogy ha egy kicsit ralisabban kell közlekedni, akkor tudunk igazán gyorsak lenni az autóval. Az egész napra jellemző volt, hogy az első öt-hat páros nagyon közel volt egymáshoz, nem volt kiugró teljesítmény senki részéről, mindenki mindent beleadva a lehető legoptimálisabban próbált közlekedni a gyorsaságikon. A második körben egy kis turbónyomás problémánk adódott, ami a nap végéig elkísért bennünket, valamint a gyár legújabb fejlesztésű váltójának áttétele sem volt számunkra kedvező, így halmozottan hátrányos helyzetben kellett helyt állnunk.”

A második versenynapon Jani és Tomi próbálta tartani a pozícióját és magukhoz képest javulni, de sajnos Bodolai Laciék már az elejétől kezdtek meglépni és látták, hogy nem lesznek képesek tartani a tempót velük.
Balogh Jani:
„Innentől kezdve az ötödik hely stabil tartása mellett az a feladat várt ránk, hogy versenykörülmények között megkeressük, mi az a ritmus és határ ahol a jövőben még eredményesebbek tudunk lenni. Ezt addig feszegettük, hogy Sámsonházán elkövettünk egy hibát egy kitérőben, ahol túlcsúsztunk, tolatnunk is kellett, de nem vesztettünk pozíciót. Zagyvaróna-Ceredet nagyon élveztük minden irányból és mind nedves, mind száraz körülmények között, ráadásul számunkra bíztató részeredményeket értünk el rajta. Kellemes élményekkel tértünk haza az abszolút ötödik helyezésért járó kupákkal és pontokkal. Az tisztán látszik, hogy a mezőny eleje nagyon közel van egymáshoz, nincsenek számottevő és kiugró különbségek és jóleső érzés, hogy már mi is képesek vagyunk tartani a lépést az élbollyal és néhány szakaszon meg tudunk villanni! Tomival mostanra sikerült teljes mértékben összekovácsolódni, a szezon eleji igyekezet kezd beérni. Az Ózd Rally alatt már teljes mértékben az történt, amit a közös pályánk elején elképzeltem és remélem, hogy ennek is meglesz a gyümölcse hamarosan. Ezt mindketten akarjuk és mindent megteszünk ennek érdekében. Nagyon izgalmas csaták várnak még ránk a hátralévő két futamon, ahol már az időjárás is komolyan meg tudja keverni a lapokat. Várjuk már!”