Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Az utolsó felvonás következik
Írta: Faingyerek    2018. november 07. szerda, 19:10    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A 2018-as Országos Rallye Bajnokság utolsó versenyére, az I. Nyíregyháza Rallyra készülnek a CREDOBUS-LPWMSport versenyzői, amin nem csak az abszolút magyar bajnoki cím sorsa, hanem több kategória dobogós helyei is eldőlnek a hétvégén.


A csapat az elmúlt versenyekhez képest kicsit átalakulva négy autóval érkezik az ország hetedik legnagyobb városába. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység az elmúlt hét versenyéből minuszolt kettőt, így Nyíregyházán eséllyel pályázik a bajnokság tízedik helyére.
„Nagyon hosszú versenyt rendeznek az év végére és az első 25 kilométeres szakasz biztosan sorsdöntő lehet és nagyon izgalmas lesz. Mindenképp egy komoly kihívásnak ígérkezik ez a futam, egyben eldől a bajnokság is. Csapatunk versenyzői komoly helyezésekért küzdenek, akik több kategóriában érdekeltek a dobogóra. Mi pedig mindent megteszünk, hogy a lehető legjobb helyen érjünk célba” – árulta el Lovász Pál.

Tábori Ákos egész évben küzdött a 3-as kategória bajnoki címéért, ám azt Nagy Mátyás már elvitte és a minuszolások után a második helyért is meg kell majd mérkőzni, aminek szintén nagyon örülne a csapat.
A versenyre alakult egy fordulat a csapatban, hiszen Botka Dávid kibérelte az egyik Peugeot 208 R2 versenyautót. Dávidnak ez lesz élete első elsőkerék-hajtású autós versenye. Kedden tesztelnek és a csapat nagyon várja mi sül ki ebből.
Riskó Daniel nagyon kíváncsian várja a versenyt, ahol a változékony időjárás a gumi választás szempontjából okozhat komoly fejtörést.
„Nagyon örülök, hogy a 6-os kategóriában együtt versenyezhetek majd ifj. Tóth Jánossal, Bútor Róberttel és Botka Dáviddal. Nagyon várom majd az idejüket és nagy megtiszteltetéssel tölt el, hogy ellenük versenyezhetek” – mondta Dani.
Partnereink: CREDOBUS, KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Expert Lajta Kft., TPA csoport Magyarország, DE BUS Gmbh, Bus Center Kft., Tachográf Kontroll Kft., Geri Ügyvédi Iroda, Skuba, diesel DR, Hunnoid, KF Minibus, DE Bus Gmbh