Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
Írta: Faingyerek    2018. november 12. hétfő, 19:16    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán 2 másodperccel maradtak el legfőbb riválisuktól, és mindössze 1 ponttal, az éves összesítésben, ennyin múlott a bajnoki cím.


Turán Frigyes és Hadik András egész hétvégén késhegyre menő párharcot vívott, de mivel ez egy másfeles szorzójú viadal volt (a hosszabb táv miatt), az utolsó szakasz, vagyis a power stage pontjai döntöttek az abszolút bajnoki címről.

Az összetett 2. helyen kezdték meg Friciék az I. Nyíregyháza Rallye utolsó versenynapját, és az erre a napra kiírt nyolc gyorsasági szakasz alapján ők voltak a leggyorsabbak. Az ezekért járó pontokkal a verseny legutolsó, Power stage gyorsasági szakaszára maradt a döntés, ki nyeri a teljes bajnokságot.

„Egész évben a kiegyensúlyozottságra törekedtünk, és úgy érzem, ez meghozta a gyümölcsét. Minden versenyen célba értünk, gyűjtöttük a pontokat, és a legutolsó szakaszra maradt a döntés. Ahogy eddig is, mindent megtettünk a győzelemért. Nagyon, de lehet, hogy túlságosan is vigyáztam arra, nehogy hozzáérjünk a lassítókhoz, ami akár okozhatta is ezt a két másodperces lemaradást Hadik Andrásék mögött az utolsó gyorsaságin. A versenyen és a bajnokságban aratott győzelmükhöz ezúttal is gratulálok!” – értékelte Frici az I. Nyíregyháza Rallye vasárnapját és egyben az egész évet is Frici.

„Érzelemteli pillantok ezek számomra…” – mondta meghatottan Bagaméri Laci közvetlenül az I. Nyíregyháza Rallye utolsó gyorsaságija után. „Kis kihagyás után ez volt az első teljes versenyszezonom, ami a 20 éves pályafutásom eddigi csúcspontja. Egy csúcskategóriás autóval a bajnoki címért versenyezni, egészen az utolsó pillanatig, messze túl van minden korábbi várakozásomon. Persze, a bajnoki cím még szebben csillogna, de így is nagyon boldog vagyok, álomszerű számomra ez az eredmény. Mindent megtettünk a győzelemért, de Hadik András és Deák Attila ezúttal gyorsabbak voltak, gratulálok nekik!” – tette hozzá a navigátor.

„Fantasztikus a csapatunk, fantasztikus a navigátorom, az egész tökéletesen működött! Nagyon köszönöm mindenkinek, hogy ilyen jó munkát végzett! Kiváló gumikat kaptunk a Hankook-tól, a az autó is hibátlanul működött egész évben, álom ilyen csapattal dolgozni!. Semmi rossz érzésem nincs, amit lehetett, mi kihoztuk magunkból, az autóból és a csapatból” – köszönte meg a sok támogatást Frici.

Üdvözlettel: Klein Péter