Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez
Írta: Faingyerek    2018. november 18. vasárnap, 18:15    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit.


Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az eltervezték. Volt több kimagasló szakasz eredményük és végül az abszolút értékelés nyolcadik helyét szerezték meg.

„Nagyon keményen dolgoztunk a hétvége folyamán, meg volt a tempónk és az összhangunk is, és az autónk beállítása is nagyon jól sikerült. Azt kell, mondjam az üzleti élet mellett talán erre a versenyre tudtunk felkészülni a legjobban. Komoly kihívás volt a verseny minden szempontból és az időjárás nagyon megnehezítette a versenyünket és volt pár kalandunk is, amikor lenyúltak értünk. Egyedi körülmények voltak a hétvége folyamán, de sikerült jól alkalmazkodni ezekhez. Ez egy nagyon nehéz és hosszú verseny volt, örömmel tölt el, hogy sikerült helytállnunk és ezzel megszereztük a bajnokság kilencedik helyét” – értékelte a versenyt Lovász Pál.

A Tábori Ákos - Répás Zoltán páros a bajnokság második helyéért utazott el Nyíregyházára. Annak ellenére, hogy technikai probléma miatt nem fejezték be a versenyüket, a bajnoki második hely meg lett számukra.
„Az első kör végén jelentkezett nálunk egy műszaki hiba, a kuplunggal volt probléma. Mivel mentünk, mert nem szerettük volna, ha kicsúszik a kezünkből az év végi második hely, a kuplung a váltót is tönkretette. Szerencse a szerencsétlenségünkben, hogy Tóth Tibiék autója sem bírta ki a versenyt, így amiért mentünk megkaptuk. Sajnáljuk, hogy nem versenyben dőlt el, de nagyon boldogok vagyunk, hogy meg van az év végi második hely” – folytatta Tábori Ákos.

A Botka Dávid - Ferencz Krisztián duó nagyon ismeretlen területre hajózott az első kerekesek világában. Dávid folyamatosan mondta, nagyon hiányzik számára a
hátsókerék meghajtás. Voltak biztató részeredményeik és a verseny végére jól összebarátkoztak az autóval.
„Jó kis autó ez, sokat szenvedtünk vele, de a végre összebarátkoztunk és tudtunk egy gyorsaságit is nyerni kategóriában. Nem mondom, hogy nagyon vágynék az első kerekes autóra, de lehet lesz ennek még folytatása is”
– árulta el Botka Dávid.

A Riskó Dániel - Losonczi Csaba duó autójára ráült egy rontórém, és egész verseny alatt nyomást gyakorolt a párosra. Két defekt sújtotta őket és szinte az egész versenyt szervo nélkül teljesítették, de sikerült felállniuk a Peugeot 208 R2 Kupa dobogójára és ezzel a bajnokság negyedik helyét is behúzták.
„Életem legnehezebb versenyén vagyok túl. Nagyon sok szakaszt teljesítettem szervo nélkül és sokszor elgondolkodtam, van ennek így értelme. Végül behoztunk az autót és boldogok vagyunk, de nagyon fáj mindenem” – tette hozzá Riskó Dani.
A csapat következő versenye a Mikulás Rallye lesz.
Partnereink: CREDOBUS, KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Expert Lajta Kft., TPA csoport Magyarország, DE BUS Gmbh, Bus Center Kft., Tachográf Kontroll Kft., Geri Ügyvédi Iroda, Skuba, diesel DR, Hunnoid, KF Minibus, DE Bus Gmbh