Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Ezt dobta idén a gép
Írta: Faingyerek    2018. november 18. vasárnap, 18:25    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket.


Megint cserben hagyott a versenyautó?
- Leszakadt az osztómű a váltóról. És mivel egy komplett váltó kellett volna hozzá, esélytelen volt a folytatás. Meg is volt rendelve, de nem gondoltuk, hogy szükségünk lesz rá. A Superspeciállal együtt mentünk négy és fél gyorsaságit. Nem sok jutott nekünk, és nem csak ebből a versenyből, hanem úgy cakompakk az egész évből. Az azért kicsit bosszant, hogy az első helyről estünk ki a kategóriánkból. Láttunk minden futam előtt arra esélyt, hogy oda érjünk a dobogóhoz, de valami mindig közbejött. A technika ördöge ellenünk tette le a voksát.

Kevés kilométer, de az legalább élvezetes?
- Valóban keveset tudtunk menni, viszont azt, hogy nem éreztem jól magam, azt nem tudom mondani, mert nagyon jó verseny volt így is, ezzel a kevés versenykilométerrel a hátunk mögött. Mozgalmas kis futam lehetett volna ez számunkra is, ha végig jutunk. A pályákról pedig annyit, hogy három az én gyermekem volt belőle, ugyanis segítettem a szervezésben, és a szakaszok kijelölésében. Abból kivettem a részem, az autóversenyzésből sajnos sokkal kevesebb jutott, mint amire számítottunk. Majd jövőre újra neki futunk ennek a nyíregyházi versenynek. Amúgy, ha jobban belegondolok, akkor igazából sokkal nagyobb a nyomás ilyenkor azokon a versenyzőkön, akik hazainak számító futamon indulnak. Sok az ismerős, több az elvárás, a „nyomjad neki, menjél gyorsan, de látványosan forgasd”. Nem egyszerű ez, lehet jobb egy pécsi nekünk, hiába van az messze. Mondjuk tök mindegy, mert én mindig élvezetre autózom, és fontos, hogy jól érezzük magunkat, és a pálya szélén sem aludjanak el a szurkolók.

Ez nem a ti esztendőtök volt, jól gondolom?
- Nagyon jól látod a helyzetet, olyannyira, hogy megy a Mitsubishi eladósorba, és lecserélem. Nem akarok azon agyalni, hogy mi miért történt, arra fordítom az energiámat, hogy megoldást találjak a következő szezonra. Nem most jött a gondolat, hogy eladom a kocsit, hanem már jóval előtte, ez csak megerősített. Lehet, hogy másnak sokkal több szerencséje lesz vele. Ez a kilences vagy nem az én stílusom, vagy nem jól kezelem. Szóval, ez az év sem a miénk volt ezzel az autóval, ezért döntöttem, hogy ha elviszik, akkor jön helyette egy másik.

Akkor bezárt a bazár 2018-ban?
- Igen, ha már meghoztam ezt a döntést a versenyautóval kapcsolatban, akkor erre már nem költenék többet. Illetve úgy mondom, szívesen költenék, de nagyon kiürült a kassza, most az a legjobb döntés, ha helyreállítom, eladom, és majd a másik autóval tervezem a 2019-es bajnokságot. Köszönöm a csapat munkáját, a család kitartását, és a partnerek bizalmát.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika; Entersoft Kft.

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István