Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
A jó eredményért megyünk
Írta: Faingyerek    2019. március 28. csütörtök, 19:50    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Új navigátorral kezdi a 2019-es versenyszezont a Speed Technika versenyzője ifj. Fogarasi Attila, aki már túl is van az Eger Rallye tesztjén.


„Papp Tomi kapott egy kihagyhatatlan lehetőséget, Osváth Petinek navigálhat egy R5-ös Skodában, ezért új navigátor után kellett néznem” – kezdte a beszélgetést ifj. Fogarasi Attila, majd hozzátette: „Egy közös jó barátunkra esett a választás Májer Dávid személyében.”

Dávid kevés tapasztalattal rendelkezik, eddig Marb versenyeken navigált, de nagyon lelkes és szerencsére sok segítséget kap Tomitól. Rengeteget készül és remélhetőleg minden ok lesz majd. Az első közös munka már meg volt egy Nagyvelegi teszten, ahol a srácok jól együtt tudtak dolgozni.
„Március elején a programozásról haza érkezett autót teszteltük Nagyvelegen, körülbelül 50 kilométert tudtunk autózni. Nagyon jó volt fél év szünet után versenyautóba ülni. Pár apró hiba előjött a teszten, de minden más szuper volt és reméljük a verseny tökéletes lesz” – tette hozzá Ati.

Attila a szokásos videó nézős felkészülés mellett nagy hangsúlyt fektetett az erőnléti edzésekre is, rendszeresen futott és a konditermet is szívesen látogatta.
„Mindent bevetek, hogy jó kondiban legyek Egerre, hiszen a szokásos pályák mellé érkezik a Szuhai gyorsasági is, ami komoly odafigyelést igényel. Csak ezen a szakaszon nem versenyeztem még, de szeretem az ilyen jellegű pályákat” – zárta a beszélgetést ifj. Fogarasi Attila.

A versenyre egyébként nagyon komoly 2WD mezőny gyűlt össze, ettől függetlenül Attila nem titkolj célja a jó csatában megszerzett dobogós helyezés.
Köszönjük Partnereinknek: Jégszilánk Kft., Well Done St. Moritz Termelő Bt., Mirelit Mirsa Zrt., TMI Épületmenedzsment Kft., Balogh Szerviz-Trans Kft., Chevigen Kft., Proxima Elektro Kft., Nk-Gép Kft., Silicon Computers Kft., GPsped Kft., Choko Kft., Fiscat Online Pénztárgép, Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Kereken-Oil Kft., Gulf Lubricants Hungary Kft., Prior Kft., White PSL Trans Kft., Alox Kft., KBT Dekor Hungary Kft., PSL Hungary Kft., Röplap Bt., Twolex Kft., Pannon Led Kft., Bervent Hő - és Légtechnikai Kft., Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Telor Elektromontage Kft., Papp Gumi, Teherati 2006 Kft., RodeoMAX Internet Szolgáltató, Sólyom Truck Kft., Berger Stanc Kft., Wavecom Informatikai Kft., Gamma-Modul Kft.