Új közeg, új impulzusok kellenek

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Olyan, mintha az olajszűrő anyaghibás lett volna és elkezdett leválni maga a szűrű,

Rengeteg kérdőjel van most bennem

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés szerencsére nem történt, de megviselik a csapatot a történtek. Tudom nem vigasztal, de a

A szerencseszám bűvöletében

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny előtt elmondta, hogy a top ötben szeretne végezni, így a technikai problémák ellenére

A várt eredmény elmaradt

Csalódottan tértek haza a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról a Speed Technika Rallye2-es versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a félig hazai versenyükön magukhoz képest nem tudott maradandód alkotni és emiatt át kell, értékeljék a versenyzésüket. „Nagyon vártuk a

Nem kímélte őket a technika

A Taxi4 Székesfehérvár Rallye első két szakaszát kormányszervó nélkül teljesítette a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó, majd a verseny másnapján újra előjött a probléma és nem tudták folytatni a versenyt. A Székesfehérvár Rallye első napján

Sok maradt benne, de élvezték

Ismét 2WD győzelemmel térhetett haza a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. A Taxi4 Székesfehérvár Rallye a nagy sebességről és a rövid fékutakról szólt, amihez jól alkalmazkodtak a srácok. Marci és Robi első közös fehérvári versenyüket teljesítették

Újra a csúcson

A Rallye2-es értékelés abszolút első helyén végeztek a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-n a Speed Technika régi-új Hondás versenyzői. A Neukirchner András - Pardi Kata duó karcmentes autót vezetett a sóstói MOL Aréna előtt felállított céldobogóra. „A korábbi években és az idei évben

Újra az élmezőnyben végeztek!

Több mint egy hónapos kényszerpihenő után folytatódott a pontvadászat a királyok városában, Székesfehérváron. Két versenynap, aszfaltos pályák és tizenkét gyorsasági várt a mezőnyre. Az időjárás kegyes volt, kellemes nyári melegben hajthatták autóikat az indulók. Balogh Jani és Holczer Dani felkészülése a

Ezt nem lehet a gyerekre fogni

A fehérvári nem volt Lángi Attiláék hétvégéje. Igaz, a technika most úgy tette a dolgát, ahogy kell, de az emberi tényező nem volt a topon. Volt is pár pillanat, amikor majdnem összecsomagolt és elindult haza. Hiába nem eredményorientált a Lángi-Schmidt

A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye

Az Országos Rallye Bajnokság harmadik futamának Székesfehérvár volt a központja, míg a gyorsasági szakaszokat a várostól északra kellett teljesíteni. A Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frici és Bagaméri Laci küzdelmes versenyen vett részt, amit végül a Ford Fiesta R5 versenyautójuk kormányszervójának

A top5-ből nem engedünk

Az egri hazai versenye után a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen tér vissza a rally körforgásába a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik nagyon szeretnek visszajárni az egyik leggazdagabb múltú magyar koronázóvárosba. Zoli és Andris Miskolcot

Változatlan célok

A hosszú pihenő után már nagyon várja a Taxi4 Székesfehérvár Rallyet a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. Az elmaradt szombathelyi verseny miatt két hónap pihenő jutott a versenyzőknek, így szinte minden internetes belsőt láttak már. A

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!

Tavaly a második helyen végzett, idén sem szeretne kimaradni a pezsgőzésből a Citroën Rally Team Hungary tehetséges pilótája. Az előzmények biztatóak, az előző futamon már érezhető volt, hogy belakták a C3 R5 versenyautójukat és egy hosszabb teszt után reménykedve vára

Új közeg, új impulzusok kellenek Rengeteg kérdőjel van most bennem A szerencseszám bűvöletében A várt eredmény elmaradt Nem kímélte őket a technika Sok maradt benne, de élvezték Újra a csúcson Újra az élmezőnyben végeztek! Ezt nem lehet a gyerekre fogni A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye A top5-ből nem engedünk Változatlan célok Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges! Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Új közeg, új impulzusok kellenek

News image

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Ol...

Bővebben

Rengeteg kérdőjel van most bennem

News image

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés sz...

Bővebben

A szerencseszám bűvöletében

News image

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny el...

Bővebben
Új autóval hazai pályán
Írta: Faingyerek    2019. március 28. csütörtök, 19:54    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Ismét hazai pályán kezdi a szezont a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik egy R4-es autóra cserélték a tavalyi N-es Mitsubishit. A hét elején már teszteltek, ahol pár probléma előjött, de a csapat a versenyre igyekszik mindent orvosolni.


„Új autóval kezdjük a 2019-es szezont. Marad a Velenczei csapat, viszont idén az Órai Balázs korábbi autóját visszük harcba, ami annyiban módosult, hogy kapott egy szekvenciális váltót” – kezdte a beszélgetést Strider Zoltán, majd hozzátette: „Már túl is vagyunk vele az első teszten, ahol megtapasztalhattuk, milyen különbség van az N-es és az R4-es autó között. Az autó más kategória, mit az eddigi autók, amivel mentem. Nagyon gyors, jól gyorsul, mindenen átmegy és pikk-pakk meg is áll.”

Az autó az év elején darabokra lett szedve, nulláról újra lett építve és a teszten pár apró hiba elő is jött ezért is fontos, hogy nem élesben lett kipróbálva.

„Volt egy kis bajunk a szekvenciális váltóval, mert a gyújtás elvevő programmal akadtak problémák, így csak néhány körig tudtunk kuplung nélkül váltani. Természetesen így is gyorsabb, mint egy H kapcsolású váltó, de a versenyig a csapat próbálja kijavítani a hibát. E mellett még egy probléma jött elő a teszten, a teleszkóp alsó felfüggesztő csavarja kiesett, így akkora terpesztése volt, hogy a szerviz helyünkre sem tudtunk visszamenni” – folytatta Zoli.

Zoli Egerben otthon versenyez, ismeri a pályákat, mert az életben sokat jár rajtuk, egyedül a szuhai gyorsasági szakasz, ami sarkosítja a történetet.

„Őszintén megvalva a Szuhai szakasz egy nehéz döntés elé állít minket. Az autót egyébként erre a pályára állítottuk be, hiszen ezen múlik majd a legtöbb, hogy ki meri elvállalni, vagy esetleg ki óvja az autóját és a gumijait. Természetesen etapokon állítani kell majd az autón, hiszen a többi pálya ehhez képest egy sztráda” – tette hozzá Zoli.

Korábban a srácok az ORC mezőnyében a top ötöt célozták meg. A mezőny és az autójuk egyenes arányú erősödésével a céljuk nem változik idén sem.

„Továbbra is szeretnénk az Országos Rallye Challenge top mezőnyében autózni. Tudom, hogy ez a legjobban fejlődő bajnokság, de mi és az autónk is sokat fejlődött. Mindent meg fogunk tenni, hogy jól feldolgozzuk a pályákat és jól össze tudjuk rakni a versenyt fejben” – zárta a beszélgetést Strider Zoltán.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Gulf Lubricants Hungary Kft., Pápai Beton Kft., Wimmer Trans Kft., Schönherz Informatikai Stúdió Kft., Honor Trans-Sped Kft., BM KOMP kompresszortechnika, Max-Transport Bt., Bolyki - Terra Kft., Hardy Working Tools, Láng Kft., Dr. Rettig Richárd, Cseró Kft., Pro Work, Kele Car Kft., Betonútépítő Zrt., Euroaszfalt Kft., Stravia Kft., Siva Group Zrt., Eftech Kft., Szirt-Bau Kft., Tiszta Víz Üzletház, Lead Design Kft., Confidenza Kft., Közmű-Alagút Zrt., Forvett Kft.