Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Új autóval hazai pályán
Írta: Faingyerek    2019. március 28. csütörtök, 19:54    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Ismét hazai pályán kezdi a szezont a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik egy R4-es autóra cserélték a tavalyi N-es Mitsubishit. A hét elején már teszteltek, ahol pár probléma előjött, de a csapat a versenyre igyekszik mindent orvosolni.


„Új autóval kezdjük a 2019-es szezont. Marad a Velenczei csapat, viszont idén az Órai Balázs korábbi autóját visszük harcba, ami annyiban módosult, hogy kapott egy szekvenciális váltót” – kezdte a beszélgetést Strider Zoltán, majd hozzátette: „Már túl is vagyunk vele az első teszten, ahol megtapasztalhattuk, milyen különbség van az N-es és az R4-es autó között. Az autó más kategória, mit az eddigi autók, amivel mentem. Nagyon gyors, jól gyorsul, mindenen átmegy és pikk-pakk meg is áll.”

Az autó az év elején darabokra lett szedve, nulláról újra lett építve és a teszten pár apró hiba elő is jött ezért is fontos, hogy nem élesben lett kipróbálva.

„Volt egy kis bajunk a szekvenciális váltóval, mert a gyújtás elvevő programmal akadtak problémák, így csak néhány körig tudtunk kuplung nélkül váltani. Természetesen így is gyorsabb, mint egy H kapcsolású váltó, de a versenyig a csapat próbálja kijavítani a hibát. E mellett még egy probléma jött elő a teszten, a teleszkóp alsó felfüggesztő csavarja kiesett, így akkora terpesztése volt, hogy a szerviz helyünkre sem tudtunk visszamenni” – folytatta Zoli.

Zoli Egerben otthon versenyez, ismeri a pályákat, mert az életben sokat jár rajtuk, egyedül a szuhai gyorsasági szakasz, ami sarkosítja a történetet.

„Őszintén megvalva a Szuhai szakasz egy nehéz döntés elé állít minket. Az autót egyébként erre a pályára állítottuk be, hiszen ezen múlik majd a legtöbb, hogy ki meri elvállalni, vagy esetleg ki óvja az autóját és a gumijait. Természetesen etapokon állítani kell majd az autón, hiszen a többi pálya ehhez képest egy sztráda” – tette hozzá Zoli.

Korábban a srácok az ORC mezőnyében a top ötöt célozták meg. A mezőny és az autójuk egyenes arányú erősödésével a céljuk nem változik idén sem.

„Továbbra is szeretnénk az Országos Rallye Challenge top mezőnyében autózni. Tudom, hogy ez a legjobban fejlődő bajnokság, de mi és az autónk is sokat fejlődött. Mindent meg fogunk tenni, hogy jól feldolgozzuk a pályákat és jól össze tudjuk rakni a versenyt fejben” – zárta a beszélgetést Strider Zoltán.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Gulf Lubricants Hungary Kft., Pápai Beton Kft., Wimmer Trans Kft., Schönherz Informatikai Stúdió Kft., Honor Trans-Sped Kft., BM KOMP kompresszortechnika, Max-Transport Bt., Bolyki - Terra Kft., Hardy Working Tools, Láng Kft., Dr. Rettig Richárd, Cseró Kft., Pro Work, Kele Car Kft., Betonútépítő Zrt., Euroaszfalt Kft., Stravia Kft., Siva Group Zrt., Eftech Kft., Szirt-Bau Kft., Tiszta Víz Üzletház, Lead Design Kft., Confidenza Kft., Közmű-Alagút Zrt., Forvett Kft.