Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Megyünk a saját tempónkban
Írta: Faingyerek    2019. március 28. csütörtök, 20:03    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Idén is az Országos Rallye2 Bajnokságot erősíti a Speed Technika párosa a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely páros, akik az idei évre autót váltottak. Az első teszten már túl vannak, a kocsi jó benyomást tett rajuk, ezért már nagyon várják az Eger Rallye-t.


„Egy másik Citroennel megyünk az idei évben, aminek egyszerű oka van, Soós Szabitól kaptunk egy nagyon jó ajánlatot, amire nem tudtunk nemet mondani” – kezdte a beszélgetést Hofbauer Tamás, majd hozzátette: „Túl vagyunk az első teszten, ami jól sikerült, ezért nagyon jó a benyomásunk az autóról és a csapatról is.”

Az autót sikerült Tamásra hangolni a teszten, sok beállítást végig próbáltak, mielőtt visszatértek a kezdő állapotra.
A tavalyi évben pont ez egri versenyen indult Tamás Rallye2-es vezetői pályafutása, ahol egy Suzukival a kategória harmadik helyet szerezte meg.
„Egy éve az utolsó pillanatban derült ki, hogy pilótaként veszek részt az Eger Rallye-n. Itt indult a vezetői pályafutásom, ami jól kezdődött” – tette hozzá Tomi.

A tavalyi évhez képest változnak a pályák és sokak bánatára a Parádsasvár - Mátraalmás gyorsasági is bekerült a programba.
„Navigátorként szerettem az Eger Rallye-kat, így ismertem meg a Szuhai pályát is, igaz vezetni még nem vezettem rajta, de egyébként mindegyiket ismerem nagyjából. Fontos lesz nagyon jó itinert készítenünk, hogy ne legyen esélyünk hibázni” – folytatta Tamás.

Nincs cél és elvárás a srácoktól senki nem várja el, hogy nyerjenek.
„Nem akarok saját magamra nyomást helyezni és szerencsére a csapat sem vár el tőlünk komoly eredményt. Megyünk majd a saját tempónkban és meglátjuk ez mire lesz elég az első kör végén. Ez után fogjuk eldönteni, hogy támadunk, vagy megyünk tovább a saját tempónkban” – zárta a beszélgetést Hofbauer Tamás.

Köszönjük Partnereinknek: Arrabona Konstrukt Kft., Abacus-Audit Kft., Gerenda Impex Kft., Limerence-Trust Kft., Ecovictum Kft., Maschinenring Magyarország Kft., Harmos Logisztika Kft., Onyx Solutions Kft., TT Gumiabroncs Bt.