Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Nagy fába vágták a fejszéjüket
Írta: Faingyerek    2019. március 28. csütörtök, 20:09    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Egerben a szezonnyitó futamon fog Hibján Joci és új navigátora, Szollár Csabi debütálni a Peugeot 208 R2-vel. Sokat kell ismét tanulniuk, de reményeik szerint meg tudják ugrani a lécet.


Adtatok egy kis plusz feladatot magatoknak a múltkori teszt kalandozás után?
- Futottunk egy maratont, de itt vagyunk. Nagyon kemény volt, de megoldottuk, tudunk indulni szerencsére. Hasonlóan jártunk, mint tavaly a veszprémi bukásunk után, de hálásak vagyunk, mert még így is jól jöttünk ki belőle, nem lett baj a futóművel, persze meló így is akadt vele. Tegnap teszteltünk, meg kell szokni a Peugeot 208 R2-t a Citroen után. Kapott egy gyári beállítást, ezeket pár verseny után fogjuk úgyis kitapasztalni, merre hány méter. Minden rendben ment a teszten, ismét állítunk egy futóművet, aztán irány Eger.

Kicsit kanyarodjunk vissza oda, hogy miért is lett idén a Citroenből Peugeot?
- Az elmúlt évben a Peugeot akkor vált nagy álommá, amikor közöttük autóztunk. Gyári kocsi, gyári csapat, külső szemlélőként vettünk részt, de vágytunk arra, hogy közéjük tartozzunk. Nem mondom, hogy egyszerű egy ilyen váltás, számunkra is erőn felüli volt, de ha az ember fejébe befészkeli magát a gondolat, akkor vagy feladja, vagy a végsőkig küzd érte. Mi kaptunk a lehetőségen, reméljük jó döntést hoztunk.

Az autócserén kívül van esetleg más újdonság is?
- Igen, ha már lúd, legyen kövér. A navigátorom is új lesz, nem csak a kocsi. Pisti már egy ideje tervezi, hogy lazábban vesz részt a raliban, így idén a Szollár Csabi fogja a jobb egyből diktálni a tempót. Ismerjük egymást már régóta, de most ülünk majd először együtt versenyautóban. Nem újdonság a navigálás számára, persze azért még össze kell szoknunk. Mindketten vágytunk egy hasonló nagy feladatra, mint egy Peugeot Kupás sorozat. Sokat kell ismét tanulnunk, de reményeink szerint meg tudjuk ugrani a lécet.

Tíz páros indul a Peugeot Kupában az Eger Ralin.
- Furcsa, mert az elmúlt években akárhol indultunk Rali2 vagy ORB, mindenhol nagyon jó kis mezőny alakult ki. Úgy néz ki, hogy ellenfelek most is akadnak majd, ugyanis idén is sok új és ügyes páros indul. Egerben ismerkedünk a kocsival, navigátorral, és majd menet közben kitűzünk egy célt, ami elérhető számunkra. Nyilván nem szeretnénk lassan menni, de jó lenne végig autózni az összes futamot stabilan, nagyobb kaland nélkül.


Partnereink:
Cornexim Kft, ABT ROLL Kft, Kompresszor Varga Gh Kft, Gerda Trans Kft, Dunaföldvári Fémfeldolgozó Kft, Fehértó Trans Snack Kft, Szimita Trade Kft, Small East Bt, Varga- Ic Kft, K+K Spedit Kft, Vár-Team Kft, Multi-Ház Kft, Nyírségtefu 2009 Kft, Bá-Mi Kft, VÁR-TEAM Kft.; Intrudair Kft.; A-VÉD Kft.; Kelet Power Kft, Garlas Ms Kft.

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Határ Motorsport