Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Egyszerűen csak jól akarjuk érezni magunkat
Írta: Faingyerek    2019. március 28. csütörtök, 20:17    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Eljött az idei első verseny… az Eger Rali, ahol Kurtos Róbert új navigátorával Fridrik Gergővel áll a rajtvonalhoz. Egyelőre a Mitsubishivel folytatják, de amint lehetőségük adódik átülnek egy Peugeotba.


Még egy darabig marad a Mitsubishi?
- Igen, sajnos eddig még nem sikerült eladni a versenyautót. Érdeklődők voltak, de komolyabbról akkor beszélhetünk ugye, ha kifizetik és elviszik. Így ezzel indulunk a tervezett futamokon, de továbbra is eladó a kocsi, mert nem az én stílusom. Úgyhogy, ha valaki pont ilyenre vágyik, vegyétek-vigyétek, hogy minél hamarabb beülhessünk egy Peugeot 208 R2-be, ugyanis ez birizgálja a fantáziámat.

Miért pont Peugeot?
- Először is tetszik, és az sem utolsó szempont, hogy jó kis kategóriája van a Peugeot Kupának, ott megmérettetnénk mi is magunkat. Hiába versenyzünk az R5-ösök között, mindenki tudja milyen széllel szemben… persze elvileg külön leszünk most is értékelve, de összesen öt induló lesz, míg a Peugeot Kupában tíz. Ha már csatáznánk, akkor mégis jobb lenne ott menni. Nem adjuk fel a harcot, ha évközben elviszik a Mitsubishit, azonnal váltunk, mert végre a partnereket is sikerült meggyőzni, hogy jók az elsőkerekes autók.

De maradjunk a Mitsubishinél, mert mégiscsak azzal mentek még Egerben.
- Azzal minden rendben, kapott egy nagy revíziót, hiszen eladásra is szépen, hibátlanul szerettem volna odaadni az új tulajnak. Újra cseréltük a régi alkatrészeket, most dekoráljuk, futóművet állítunk, ha lesz idő gurulok vele egyet, ha nem, akkor meg majd élesben kiderül, hogy mit adnak az égiek az első versenyen. Most ebből kell kihoznunk a legjobbat, és élvezni is fogjuk remélhetőleg, mert az egri pályák azért nagyon jók. Lesz benne egy gyors, a Szuha, amin mi régen is mentünk, az nekem fekszik, szeretem a rossz minőségű utakat, ilyen az igazi rali.

Az új autó még várat magára, viszont a navigátor csere már most aktuális?
- Igen, újabb feladat előtt állunk, ugyanis idén Fridrik Gergő foglal helyet a jobb egyben. Neki nem kell bemutatni a versenyautókat, szokott máshol is diktálni. Mégis egy ilyen váltás meghatározó, hogy milyen szinten tud két ember együtt működni, ahol elég sok váratlan helyzet adódhat. A csapat már ismeri minden rezdülésemet ennyi év után, most bedobjuk magunkat Gergővel a mélyvízbe, és Eger Ralin megpróbáljuk a legjobb eredményt összehozni.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Perla-X Kft.; Jancsika; ZRP Építőipari Kft.;
Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Tóth István