Új közeg, új impulzusok kellenek

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Olyan, mintha az olajszűrő anyaghibás lett volna és elkezdett leválni maga a szűrű,

Rengeteg kérdőjel van most bennem

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés szerencsére nem történt, de megviselik a csapatot a történtek. Tudom nem vigasztal, de a

A szerencseszám bűvöletében

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny előtt elmondta, hogy a top ötben szeretne végezni, így a technikai problémák ellenére

A várt eredmény elmaradt

Csalódottan tértek haza a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról a Speed Technika Rallye2-es versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a félig hazai versenyükön magukhoz képest nem tudott maradandód alkotni és emiatt át kell, értékeljék a versenyzésüket. „Nagyon vártuk a

Nem kímélte őket a technika

A Taxi4 Székesfehérvár Rallye első két szakaszát kormányszervó nélkül teljesítette a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó, majd a verseny másnapján újra előjött a probléma és nem tudták folytatni a versenyt. A Székesfehérvár Rallye első napján

Sok maradt benne, de élvezték

Ismét 2WD győzelemmel térhetett haza a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. A Taxi4 Székesfehérvár Rallye a nagy sebességről és a rövid fékutakról szólt, amihez jól alkalmazkodtak a srácok. Marci és Robi első közös fehérvári versenyüket teljesítették

Újra a csúcson

A Rallye2-es értékelés abszolút első helyén végeztek a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-n a Speed Technika régi-új Hondás versenyzői. A Neukirchner András - Pardi Kata duó karcmentes autót vezetett a sóstói MOL Aréna előtt felállított céldobogóra. „A korábbi években és az idei évben

Újra az élmezőnyben végeztek!

Több mint egy hónapos kényszerpihenő után folytatódott a pontvadászat a királyok városában, Székesfehérváron. Két versenynap, aszfaltos pályák és tizenkét gyorsasági várt a mezőnyre. Az időjárás kegyes volt, kellemes nyári melegben hajthatták autóikat az indulók. Balogh Jani és Holczer Dani felkészülése a

Ezt nem lehet a gyerekre fogni

A fehérvári nem volt Lángi Attiláék hétvégéje. Igaz, a technika most úgy tette a dolgát, ahogy kell, de az emberi tényező nem volt a topon. Volt is pár pillanat, amikor majdnem összecsomagolt és elindult haza. Hiába nem eredményorientált a Lángi-Schmidt

A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye

Az Országos Rallye Bajnokság harmadik futamának Székesfehérvár volt a központja, míg a gyorsasági szakaszokat a várostól északra kellett teljesíteni. A Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frici és Bagaméri Laci küzdelmes versenyen vett részt, amit végül a Ford Fiesta R5 versenyautójuk kormányszervójának

A top5-ből nem engedünk

Az egri hazai versenye után a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen tér vissza a rally körforgásába a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik nagyon szeretnek visszajárni az egyik leggazdagabb múltú magyar koronázóvárosba. Zoli és Andris Miskolcot

Változatlan célok

A hosszú pihenő után már nagyon várja a Taxi4 Székesfehérvár Rallyet a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. Az elmaradt szombathelyi verseny miatt két hónap pihenő jutott a versenyzőknek, így szinte minden internetes belsőt láttak már. A

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!

Tavaly a második helyen végzett, idén sem szeretne kimaradni a pezsgőzésből a Citroën Rally Team Hungary tehetséges pilótája. Az előzmények biztatóak, az előző futamon már érezhető volt, hogy belakták a C3 R5 versenyautójukat és egy hosszabb teszt után reménykedve vára

Új közeg, új impulzusok kellenek Rengeteg kérdőjel van most bennem A szerencseszám bűvöletében A várt eredmény elmaradt Nem kímélte őket a technika Sok maradt benne, de élvezték Újra a csúcson Újra az élmezőnyben végeztek! Ezt nem lehet a gyerekre fogni A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye A top5-ből nem engedünk Változatlan célok Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges! Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Új közeg, új impulzusok kellenek

News image

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Ol...

Bővebben

Rengeteg kérdőjel van most bennem

News image

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés sz...

Bővebben

A szerencseszám bűvöletében

News image

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny el...

Bővebben
Elsőre nem rossz ez az ötödik helyezés!
Írta: Faingyerek    2019. április 01. hétfő, 16:27    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Új volt minden a szezonnyitó Eger Rallye-n a frissen alakult Citroën Rally Team Hungary életében. Egy vadonatúj versenyautót és új versenyzőpárost mutatott be a félgyári csapat. Velenczei Ádám és Zsiros Gábor másfél másodperccel szorult az ötödik helyre, de mindenki elégedett: egy hosszú, vélhetően sikeres út első
lépéseit tették meg.


Két komoly teszttel, egy közönségtalálkozóval kezdte életét a C Automobil Import Kft. és a Tagai Racing Technology által létrehozott Citroën Rally Team Hungary. A magyar rallybajnokságban egyedüli Citroën C3 R5 top versenyautóval induló csapat első igazi megmérettetése a március utolsó hétvégéjén megrendezett Eger Rally volt. A fiatal, tehetséges pilóta, Velenczei Ádám mellé egy igazán tapasztalt navigátor, Zsiros Gábor ült be és mindketten nagyon várták már az szezonnyitót.

Rengeteg néző előtt kezdődött a rendezvény az egri Dobó téren, ahol több, mint 150 páros haladt át a rajtdobogón, hogy aztán szinte azonnal elkezdődhessen a verseny a SuperSpeciállal. A csapat nem kezdett jól, 13. időt autóztak, de mindannyian tudták, nem az első gyorsaságin dől el a futam.
Szombaton szikrázó napsütésben zajlott a verseny, folyamatosan gyorsultak a fiúk. Három körben három szakaszt kellett teljesíteni és a kilenc gyorsasági után az esti szervizben mindkét versenyző azt érezte: sok van még az autóban. Tapasztalt, összeszokott párosok mögött ötödik helyen zárták a napot.
Vasárnap hat szakaszon, változó útviszonyok között kellett bizonyítani, hogy végül a céldobogón azt mondhassák a fiúk: elsőre elégedettek ezzel az ötödik hellyel, még akkor is, ha csak másfél másodpercre volt a jobb helyezés.

Ádám fáradtan, de nagyon bizakodva nyilatkozott a céldobogónál:
„Nagyon sokat dolgoztunk a verseny alatt. Sosem voltam még korábban ilyen profi csapatban és Gabival is nagyon jó az összhang. Sok mindent kipróbáltunk a beállítások terén. A végére már találtunk egy nagyon jó alapot, amit az idők is bizonyítottak. Egyre magabiztosabban, egyre gyorsabban tudtunk menni. Jó lesz ez!” – mondta a fiatal pilóta. „Ha az utolsó körből indulunk ki, és abból hogy a PowerStage-en is szereztünk pontot: elégedett vagyok. Messze van még a bajnokság vége, nagyon az elején járunk mindennek. Egy hónapon belül jön a Miskolc Rallye. Szeretjük azokat a pályákat, dolgozunk tovább.”

A versenyautó hiba- és karcmentesen ért be a célba, ami Zsiros Gábor navigátornak is nagy megnyugvást adott.
„Jó volt újra visszaülni egy nagy autóba és megint van egy kedvenc pilótám :) Ádám fiatal kora ellenére nagyon éretten versenyzett. Amit az elején megbeszéltünk, azt végre is hajtotta. Az egész verseny arról szólt, hogy jól be tudjuk állítani az autót. Rugót cseréltünk, rossz irányba indultunk el, a végére sokkal jobb lett a setup. Sok munka lesz még a Miskolc Rallye-ig, de ilyen profi légkörben nagyon jó dolgozni.”

Gábor 22 éve versenyez, több pilóta mellett navigált már.
„Az itinerben használunk számomra olyan új jeleket, amikkel meg kell barátkoznom. Ennyi idő után is van még mit tanulnom, de ettől szép ez a rally! Mindig hoz valami olyat, amitől az ember tűzbe jön és várja a következő versenyt.”
Rengetegen várták az új csapatot, nagyon sok szurkoló örült annak, hogy újra tűzpiros Citroën küzd a legjobb helyekért. A bajnokság második futama a 25. Miskolc Rally lesz április utolsó hétvégéjén.
A verseny hivatalos honlapja: http://eger-rali.hu,
Az eredmények pedig itt találhatóak: https://rallylive.hu .
Köszönjük mindenkinek az érdeklődést!

A csapat partnerei:
C Automobil Import Kft., TOTAL
Betonútépítő, SIVA Group, EuroAszfalt, Közmű Alagút, STRAVIA, FORVETT, One Hungary, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, Lead Design, Szirt BAU Kft., EFTECH Kft., BIG Push Rally Team.
TAGAI TACING TECHNOLOGY, PIRELLI