Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Eger továbbra is mumus
Írta: Faingyerek    2019. április 03. szerda, 18:47    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Nem jött össze a célbaérés a V-V Rally Racing hazai pályán versenyző párosának, a Strider Zoltán - Apkó András duónak, aki az Országos Rallye Challenge hatodik helyéről búcsúztak.


Minden évben a csapat első versenye mumusként áll a sikeres verseny befejezés előtt. Idén sem volt máshogy, hiszen a csapat a szombat esti szervizbe még úgy állt be, semmilyen technikai probléma nem hátráltatja a folytatásban, mégsem tudták folytatni a versenyt.

„Bele kell kalkulálni, hogy az autónk az év elején nulláról lett összerakva és már a teszten is kijöttek apróbb hibák. A versenyen is voltak technikai problémáink és a szekvenciális váltó is nagyon furcsa volt, nem igazán tudtam közösen használni a fékkel, hogy mikor kell váltani és fékezni” – értékelt Srider Zoltán, majd hozzátette. „Úgy fogtuk fel a hazai versenyünket, hogy ez egy teszt verseny, hiszen túl sok volt az új dolog. Belülről azt hittük gyorsan megyünk, ám az idők sajnos nem ezt mutatták. Gyengének éreztem picit az autót és akik láttak kívülről azok is hasonlóban erősítettek meg. Erről még nincsenek adataink, de utána szeretnénk majd járni.”

A Parádsasvár - Szuha - Mátraalmás pályán túlélésre játszottak a többin pedig próbálkoztak az új autóval összeszokni. A szombat esti szervizbe úgy érkeztek, hogy jobb helyezést vártak maguktól, de a hatodik helyet sem vetették meg.
„Szombat este hibátlan autóval álltunk be a szervizbe, a csapat a rutin dolgokat megcsinálta, majd amikor az autóval elindultunk a Park fermebe, elkezdett csattogni valami. Nagy nehezén végigkínoztuk az autót a városon, majd megbeszéltük a csapattal, hogy a reggeli szervizben csináljuk meg, így kevesebb büntetéssel megússzuk, mintha szuper rallyznánk” – tette hozzá Zoli.

Sajnos a maximális idő késést túllépve sikerült csak megcsinálni az autót, így kizárták magukat a versenyből. A csalódottság tapasztalható a srácokon, hiszen tavaly sem tudták befejezni az egri verseny vasárnapi napját.

A folytatásban a tesztelést helyezik előtérbe, Miskolcot biztosan kihagyják és Székesfehérvárott versenyeznek újra.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Gulf Lubricants Hungary Kft., Pápai Beton Kft., Wimmer Trans Kft., Schönherz Informatikai Stúdió Kft., Honor Trans-Sped Kft., BM KOMP kompresszortechnika, Max-Transport Bt., Bolyki - Terra Kft., Hardy Working Tools, Láng Kft., Dr. Rettig Richárd, Cseró Kft., Pro Work, Kele Car Kft., Betonútépítő Zrt., Euroaszfalt Kft., Stravia Kft., Siva Group Zrt., Eftech Kft., Szirt-Bau Kft., Tiszta Víz Üzletház, Lead Design Kft., Confidenza Kft., Közmű-Alagút Zrt., Forvett Kft.