Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Biztató eredmények
Írta: Faingyerek    2019. április 04. csütörtök, 18:48    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában.


Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind pedig teljesítésben nagyon komoly kihívás lesz, hiszen sosem versenyzett rajta, és a rengeteg kanyar mellett az út nagyon rossz minőségű.
„A szuhai gyorsasági szakasz volt, amitől picit tartottam és ez már a pályabejáráson is bebizonyosodott, hogy nem egy autópálya minőség, de ennek ellenére vártam, hogy mit tudunk itt magunkból kihozni. Sajnos sokat nem tudtunk rajta menni” – értékelt a verseny után ifj. Fogarasi Attila.

A srácok az első két szakaszt megnyerték a kategóriájukban és a 2WD Kupában is, ami jó előjel volt a verseny hátralévő részére, de sajnos a harmadik szakaszon a pálya felénél elérte őket a balszerencse.
„Pénteken a szuperspeciálon volt egy kis hibánk, ennek ellenére jó volt az eredményünk, amin meg is lepődtem. Másnap reggel a puha gumi nem volt jó választás, de tovább javítottunk a vezető helyünkön. Sajnos a következő szakaszon hajtás problémák miatt a gyors felénél ki kellett állunk” – tette hozzá Attila.

A csapat mindent bevetett, szétszedték az autót és keresték a hajtás probléma okát, de nem derült ki mi volt a baj, viszont az autó hajtása megjavult, így Attila és Dávid a szuper rally szabályaival élve visszaállt a versenybe.
„Vasárnap újra nekilendültünk a versenynek, ám a hajtás probléma újra előjött, így be kellett fejezzük a versenyt. Nagyon csalódott vagyok, hiszen amikor mentünk, folyamatosan jók voltak az eredményeink. Kipihenjük a csalódást és a Miskolc Rallye-n támadunk” – mondta Attila, majd hozzátette: „Dávid kitett magáért, hiszen az első közös munka jól sikerült. Hibátlanul tette a dolgát, le a kalappal előtte és köszönöm a munkáját.”

Köszönjük Partnereinknek: Jégszilánk Kft., Well Done St. Moritz Termelő Bt., Mirelit Mirsa Zrt., TMI Épületmenedzsment Kft., Balogh Szerviz-Trans Kft., Chevigen Kft., Proxima Elektro Kft., Nk-Gép Kft., Silicon Computers Kft., GPsped Kft., Choko Kft., Fiscat Online Pénztárgép, Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Kereken-Oil Kft., SDS18, Gulf Lubricants Hungary Kft., Prior Kft., White PSL Trans Kft., Alox Kft., KBT Dekor Hungary Kft., PSL Hungary Kft., Röplap Bt., Twolex Kft., Pannon Led Kft., Bervent Hő - és Légtechnikai Kft., Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Telor Elektromontage Kft., Papp Gumi, Teherati 2006 Kft., RodeoMAX Internet Szolgáltató, Sólyom Truck Kft., Berger Stanc Kft., Wavecom Informatikai Kft., Gamma-Modul Kft., Autogumiplaza-Pirelli, Persped Kft., Vents Hungary Bodorvent Kft., Etik Trans Kft., Etik Kft., Winkler Gumiszerviz, ER-FA 2000 Faipari Kft., Molnár Borház Mór, Trakodó Kft., Rolling Wash Kft., Lincz és Társa Kft., Mon-Train Kft., Mór város.