Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Bronzéremmel kezdték a szezont
Írta: Faingyerek    2019. április 04. csütörtök, 18:59    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk.


Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre?
- Így a napok elteltével azt, hogy minden jól sikerült. Sajnálom, hogy szombaton utolértük az előttünk rajtolót, mert ott bent maradt egy kicsi, de szegények defektet kaptak. Ettől függetlenül hoztuk az általam elvárt eredményt, ami a dobogó volt. Elégedett nem vagyok, de pontokkal távoztunk az első versenyről. Teljesítettük a kitűzött célt, majd fejlődünk, és felvesszük a ritmust a továbbiakban a többiekkel. Persze azért örülünk a Peugeot Kupa 208 R2, a 2WD és az RC4 3. helyezésnek.

Vannak a Peugeot Kupában olyan párosok, akiknek a bátorságán elcsodálkoztál?
- Verseny előtt is gondoltam, hogy nagyon ügyesek lesznek a pilóták, de volt, amin mégis meglepődtem. Egyesek már most kihagyták a puhatolózási fázist, egyszerűen csak belecsaptak a lecsóba, gondolom lesz, ami lesz alapon. Mi azért megfontoltabban tervezzük az évet, hogy melyik taktika jobb, ezt szerintem előre senki nem tudhatja. Benne lenni egy ilyen mezőnyben az első ötben, vagy akár háromban, azt gondolom azért rendesen meg kellett dolgozni, és a továbbiakban sem lesz ez másként, sietni kell.

Milyen volt az első közös versenyetek Tomival?
- Azon vagyunk, hogy segítsük egymást a versenyek során, ez ugye első futamon nem sokat árul még el. Kezdjük belakni a Peugeot 208 R2-t. Tomi egy tapasztalt és jó navigátor, de természetesen mivel most ült először R2-es autóban, vannak, amiket máshogy kell kezelni, mint mondjuk egy R5-ben. Voltak jó felvetései, szerintem körülbelül a harmadik verseny után beszélhetünk majd erről újra, hogy elkaptuk a közös fonalat… és reményeink szerint fokozatosan fogunk tudni gyorsulni is ezáltal.

Volt kedvenc szakaszod az Eger Ralin?
- A szuhai gyors csak azért idegesített, mert állandóan kivették, pedig azt tetszett. Szeretem az ilyen technikás pályákat, ahol sokat kell improvizálni, és ez egy brutál jó szakasz volt, annak ellenére, hogy a minőségéről ugyanez nem mondható el. Ezek élvezhetőek, nem az, amikor üvegen átmegyünk minden kanyaron, hanem van négy-öt kanyarkombináció, és abból kell megtalálni, melyiket hogyan kell venni, ahhoz, hogy leggyorsabb legyél. Ezek jobban is mennek, úgy érzem, mint mondjuk egy Egerbakta-Pétervásárai elág.

Láttad a Miskolc Rali versenykiírás tervezetét?
- Belenéztem, kb. 150 versenykilométer, 12 gyors, 1 nap alatt. Nem mondom, hogy fizikailag próbára fog tenni, de agyban ott lenni, hogy végig toljál egy ilyet, azért az már más tészta. Fogalmam sincs, miért lesz egy napos. Meglátjuk, még van egy kis idő addig.

Reklámpartnereink:
D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. - Fémmegmunkálás; Artiger Kft. - Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport - Közúti árufuvarozás; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. - Tengeri konténerszállítás; Asonáj 2003 Kft. Munka, - Tűz, - Környezet, - Védelmi Kft.; Tétény-Ker Kft. - Épületgépészet, Medito Kft. - Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. - Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. - Porfestés-Szemcseszórás; Triskelion Group Kft - Autóalkatrész Kereskedelem; Duna Logistic Kft. - Szállítás, Raktározás; ECS Hungary Kft. - Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. - Építőipari kivitelezés; HK Trans Kft. - Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft. - Mezőgazdasági Gépek; Berti-Klaus Kft. - Közúti áruszállítás; Szatmári Kft. - Épületgépészet; Consult Team Kft.; Ferro Press Kft. - Fémipari szolgáltatás; Signal Print Kft. - Nyomdaipar; GPR & PARTNERS Kft. - Tanácsadás; Decran Hungary Kft. - Húsfeldolgozás; Ecover Global Trade Kft. - Húsfeldolgozás; Ali-Transport Kft. - Áruszállítás; Pedro 2006 Kft. - Áruszállítás; Inker Bt. - Áruszállítás; Simon Zoltán E.v. - Áruszállítás;
Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István