Új közeg, új impulzusok kellenek

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Olyan, mintha az olajszűrő anyaghibás lett volna és elkezdett leválni maga a szűrű,

Rengeteg kérdőjel van most bennem

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés szerencsére nem történt, de megviselik a csapatot a történtek. Tudom nem vigasztal, de a

A szerencseszám bűvöletében

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny előtt elmondta, hogy a top ötben szeretne végezni, így a technikai problémák ellenére

A várt eredmény elmaradt

Csalódottan tértek haza a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról a Speed Technika Rallye2-es versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a félig hazai versenyükön magukhoz képest nem tudott maradandód alkotni és emiatt át kell, értékeljék a versenyzésüket. „Nagyon vártuk a

Nem kímélte őket a technika

A Taxi4 Székesfehérvár Rallye első két szakaszát kormányszervó nélkül teljesítette a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó, majd a verseny másnapján újra előjött a probléma és nem tudták folytatni a versenyt. A Székesfehérvár Rallye első napján

Sok maradt benne, de élvezték

Ismét 2WD győzelemmel térhetett haza a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. A Taxi4 Székesfehérvár Rallye a nagy sebességről és a rövid fékutakról szólt, amihez jól alkalmazkodtak a srácok. Marci és Robi első közös fehérvári versenyüket teljesítették

Újra a csúcson

A Rallye2-es értékelés abszolút első helyén végeztek a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-n a Speed Technika régi-új Hondás versenyzői. A Neukirchner András - Pardi Kata duó karcmentes autót vezetett a sóstói MOL Aréna előtt felállított céldobogóra. „A korábbi években és az idei évben

Újra az élmezőnyben végeztek!

Több mint egy hónapos kényszerpihenő után folytatódott a pontvadászat a királyok városában, Székesfehérváron. Két versenynap, aszfaltos pályák és tizenkét gyorsasági várt a mezőnyre. Az időjárás kegyes volt, kellemes nyári melegben hajthatták autóikat az indulók. Balogh Jani és Holczer Dani felkészülése a

Ezt nem lehet a gyerekre fogni

A fehérvári nem volt Lángi Attiláék hétvégéje. Igaz, a technika most úgy tette a dolgát, ahogy kell, de az emberi tényező nem volt a topon. Volt is pár pillanat, amikor majdnem összecsomagolt és elindult haza. Hiába nem eredményorientált a Lángi-Schmidt

A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye

Az Országos Rallye Bajnokság harmadik futamának Székesfehérvár volt a központja, míg a gyorsasági szakaszokat a várostól északra kellett teljesíteni. A Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frici és Bagaméri Laci küzdelmes versenyen vett részt, amit végül a Ford Fiesta R5 versenyautójuk kormányszervójának

A top5-ből nem engedünk

Az egri hazai versenye után a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen tér vissza a rally körforgásába a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik nagyon szeretnek visszajárni az egyik leggazdagabb múltú magyar koronázóvárosba. Zoli és Andris Miskolcot

Változatlan célok

A hosszú pihenő után már nagyon várja a Taxi4 Székesfehérvár Rallyet a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. Az elmaradt szombathelyi verseny miatt két hónap pihenő jutott a versenyzőknek, így szinte minden internetes belsőt láttak már. A

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!

Tavaly a második helyen végzett, idén sem szeretne kimaradni a pezsgőzésből a Citroën Rally Team Hungary tehetséges pilótája. Az előzmények biztatóak, az előző futamon már érezhető volt, hogy belakták a C3 R5 versenyautójukat és egy hosszabb teszt után reménykedve vára

Új közeg, új impulzusok kellenek Rengeteg kérdőjel van most bennem A szerencseszám bűvöletében A várt eredmény elmaradt Nem kímélte őket a technika Sok maradt benne, de élvezték Újra a csúcson Újra az élmezőnyben végeztek! Ezt nem lehet a gyerekre fogni A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye A top5-ből nem engedünk Változatlan célok Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges! Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Új közeg, új impulzusok kellenek

News image

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Ol...

Bővebben

Rengeteg kérdőjel van most bennem

News image

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés sz...

Bővebben

A szerencseszám bűvöletében

News image

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny el...

Bővebben
Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely
Írta: Faingyerek    2019. április 04. csütörtök, 19:06    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást.


Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok?
- Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny is, attól függetlenül, hogy valóban szép eredmény a Production 3. hely. És itt jön mindig, a DE meg a HA ami ugye nem létezik, és utólag semmire sem megyünk vele, viszont lehetett volna előrébb is végezni.

Nyugi Robi... van, akiket érdekelnek ezek a menet közbeni küzdelmek.
- Pénteken a Szuperspeciálon kicsit túltoltam, szétbombáztuk a kikerülőt, tök egyenesen átmentem rajta. Ezzel el is kezdtük gyűjteni a büntetést, itt kaptunk 10mp-et. Aztán szombaton reggel kicsit óvatosabban indítottunk, majd ahogy ébredeztem, szépen megforogtunk. Később már elég felhordásos volt a pálya is, de az volt a legkevesebb. A 9-es gyorson éreztem, hogy nagyon reszket a kocsi, akkor még nem tudtuk mi a baja, átgurultunk a következőre. Az utolsó szakaszon már nyögvenyelősen mentünk, beküzdöttük magunkat a szervizbe, és a szervizesek kicserélték a difit. Szorított az idő, így a reggeli szervizre is maradt teendő, szivattyút kellett cserélni… köszi Balázs Öcsi a segítséget. Meg persze a szervizben a srácoknak a munkájukért is hálás vagyok. A második büntetést ekkor kaptunk, mert kikéstünk 8 percet, az 1:20, tehát a verseny végén másfél percünk volt, hurrá. És ebben még benne sem voltak, amiket én hagytam bent a gyorson a kalandozások miatt.

Akkor lehetett volna ez egy jobb helyezés is?
- Igen, ahogy számolgattunk, benne volt a pakliban, de hát legközelebb jobban kell figyelnem. Semmi gáz, ennek is nagyon örülünk, végre élveztük is a versenyt. Első futamnak tökéletesen megfelelt. Majd Miskolcon újra támadunk, aztán meglátjuk hová osztják a jobb lapokat.

Most ült először Gergő melletted, milyennek értékeltétek együtt a hétvégét?
- Pályabejáráson megkezdtük az ismerkedést, beszélgettünk, osztottunk-szoroztunk, hogy hova is lehet eljutni, ez a harmadik hely lett, ami elég jó első közös munkánk eredményének. Gergő fiatal, ügyes, szépen visszadiktálja amit felírattam. Szerintem jó lesz együtt autózni. Elég vegyes volt a pálya, jobb és rosszabb minőség, úgyhogy abba is bele tudtunk együtt kóstolni, hogy mikor mire van szükségem egy-egy pályánál plusz infóként. Élveztük mindketten, fárasztó, de jó hétvége volt.

Miskolc Ralin találkozunk?
- Persze. Revízióztatom a váltót, mert az nem tetszik, átnézzük a kocsit, aztán mehetünk. Egy napos lesz, jó sok kilométerrel, unatkozni nem fogunk, de kell a változatosság. Köszönjük mindenkinek a munkáját… és a szurkolást az Eger Ralin.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Perla-X Kft.; Jancsika; ZRP Építőipari Kft.; DREXLER TRAFFIC Bt.; Fakitermelő és Feldolgozó Kft.
Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István