Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb
Írta: Faingyerek    2019. április 04. csütörtök, 19:12    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben.


Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége?
- Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az Eger Ralit, mert új volt a kocsi és a navigátorommal, Csabival is csiszolódási időszakban vagyunk még. Az első nap az időeredményünket nézve nem volt túl biztató, de ez annak tudható be, hogy tanultuk az autót, felmértük a környezetet, barátkoztunk az új helyzettel. Bónuszként az éjszakai szakaszok nem sikerültek túl fényesre, mert nem volt idő beállítani a lámpasort, és nem volt kanyarlámpánk sem. Úgy is mondhatnám, hogy a szombati nap végén csak lecsorogtunk, mert kicsit féltettem a kocsit a múltkori tesztünk után.

Magázódtok vagy tegezódtök az Peugeot 208 R2-vel?
- Vasárnap már kezdtünk kicsit gyorsulni, de próbáltunk stabilan versenyezni, és kipuhatolni, hol hagytunk benne, mi az, amin változtatni kell. Sokkal nagyobb kanyartempót kell vállalni, és alapvető hibánk volt, hogy sok kanyart egy sebességi fokozattal feljebb kellett volna elvállalni. De ez felírva is így lett, kicsit gyengébbre. Felismertük a problémákat, ezeken változtatunk majd, meg kell ismerni a Peugeot, mint anno a Citroent. Biztosan fogunk gyorsulni az év folyamán, de semmit nem szeretnék erőltetni, érzésre autózunk most, nem akarjuk még egyszer túlfeszíteni azt a bizonyos húrt.

Mi a helyzet Csabival, a navigátoroddal?
- Ügyes, lelkes, nagyon tetszik neki a közeg, a csapatunk. Meg hát ugye a Peugeot Kupás háttér, amibe most mi is belecsöppentünk. Fel van pörögve, már várjuk a Miskolc Ralit. Féket cserélünk, futóművet állítunk, simogatjuk egy kicsit a kocsit, és megyünk pár hét múlva tovább.

Elégedettek vagytok a hatodik hellyel?
- Szerintem a jelenlegi felállásban, hogy első verseny volt, számunkra sok újdonsággal megspékelve, és számos ügyes-gyors párossal a mezőnyben, úgy gondolom, ez egy jó helyezés. Valamilyen szinten befolyásoltak a nemrég történtek, kicsit talán a kelleténél visszább fogtam magam, de ráérünk még gyorsulni, ha jobban érzem az autót. Voltak jobb és rosszabb szakaszok a hétvégén, de összességében örülünk, hogy így sikerült a szezonkezdő futam Egerben.

Partnereink:
Cornexim Kft, ABT ROLL Kft, Kompresszor Varga Gh Kft, Gerda Trans Kft, Dunaföldvári Fémfeldolgozó Kft, Fehértó Trans Snack Kft, Szimita Trade Kft, Small East Bt, Varga-Ic Kft, K+K Spedit Kft, Vár-Team Kft, Multi-Ház Kft, Nyírségtefu 2009 Kft, Bá-Mi Kft, Intrudair Kft.; A-VÉD Kft.; Kelet Power Kft, Garlas Ms Kft.
Szöveg: Tiba Anita