burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Megérte küzdeni a dobogóért
Írta: Faingyerek    2018. április 01. vasárnap, 15:36    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az egri futam végeztével olyannyira jó ott állni a Dobó téren, hogy a Kurtos Róbert – Szegedi Máté páros meghatódva vette át a 3. helyért járó kupát.


Szép eredményt értetek el az Eger Ralin, nagy a boldogság?
- Igen, tökéletesen érezzük magunkat, hogy a 3-as csoport 3. helyén végeztünk. Mindenki nagyon örül a jó helyezésnek és a sikerünknek a csapatban. Meghatódtam mikor a céldobogón álltunk és átvettük a kupát, mert nem mostanában volt részünk hasonlóban. Most nagyjából minden úgy alakult, ahogy elképzeltük. Egy fantasztikus versenyen vagyunk túl, ami fárasztó és hosszú volt, de mindenképpen megérte küzdeni.

Semmilyen technika problémátok nem volt verseny közben?
- A mi autónk nem egy csúcstechnika, mert akkor még előrébb kellett volna a versenyt befejeznünk, de arra törekszünk, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőle. Az első gyors közepétől nem volt fékünk, itt óvatosabban mentünk. Nem volt időnk tesztelni az új féket és elmelegedett. Valószínűleg a gumimelegítéssel a fék is kapott, ez lehetett a probléma. A következő gyorsokon már figyeltem, hogy ne fékkel melegítsük a gumit és akkor jó volt minden. Aztán a szervizbe fékcserét csináltunk és úgy folytattuk a csatát. Szerencsére semmi más gondunk nem volt utána.

A verseny végére rendesen elfáradtatok?
- Azért húsz gyorsasági szakasz jócskán kiveszi az emberből az energiát. Végig úgy kell koncentrálni, hogy a legkisebb baki is a verseny végét jelentheti. Furcsa volt, hogy a szokásos izgulás is elmaradt most, pedig azért előfordul így év elején. A verseny vége felé, ahogy Máté kezdett visszafogni, hogy biztosan célba érjünk, na akkor jött rám egy kis izgalom, mert attól tartottam, így nagyobb a hibázási lehetőség, mint ha ösztönből megyek. De így volt jó, mert meg tudtuk tartani a 3. helyet és ott lehettünk a célban.

Volt visszajelzés, hogy szépen mentetek a pályákon?
- Igen. És jó hallani, amikor olyan versenyzőkkel együtt említik a nevünket, akik látványosan autóznak a kanyarokban, és a nézőkért is vannak. Számunkra fontos, hogy rajtunk kívül a szurkolóink is élvezzék a versenyt, ha már hajlandók kijönni és megnézni minket. Várjuk a Miskolc Ralit, reméljük jó sok néző lesz.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;

Szöveg: Tiba Anita