burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Megérte küzdeni a dobogóért
Írta: Faingyerek    2018. április 01. vasárnap, 15:36    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az egri futam végeztével olyannyira jó ott állni a Dobó téren, hogy a Kurtos Róbert – Szegedi Máté páros meghatódva vette át a 3. helyért járó kupát.


Szép eredményt értetek el az Eger Ralin, nagy a boldogság?
- Igen, tökéletesen érezzük magunkat, hogy a 3-as csoport 3. helyén végeztünk. Mindenki nagyon örül a jó helyezésnek és a sikerünknek a csapatban. Meghatódtam mikor a céldobogón álltunk és átvettük a kupát, mert nem mostanában volt részünk hasonlóban. Most nagyjából minden úgy alakult, ahogy elképzeltük. Egy fantasztikus versenyen vagyunk túl, ami fárasztó és hosszú volt, de mindenképpen megérte küzdeni.

Semmilyen technika problémátok nem volt verseny közben?
- A mi autónk nem egy csúcstechnika, mert akkor még előrébb kellett volna a versenyt befejeznünk, de arra törekszünk, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőle. Az első gyors közepétől nem volt fékünk, itt óvatosabban mentünk. Nem volt időnk tesztelni az új féket és elmelegedett. Valószínűleg a gumimelegítéssel a fék is kapott, ez lehetett a probléma. A következő gyorsokon már figyeltem, hogy ne fékkel melegítsük a gumit és akkor jó volt minden. Aztán a szervizbe fékcserét csináltunk és úgy folytattuk a csatát. Szerencsére semmi más gondunk nem volt utána.

A verseny végére rendesen elfáradtatok?
- Azért húsz gyorsasági szakasz jócskán kiveszi az emberből az energiát. Végig úgy kell koncentrálni, hogy a legkisebb baki is a verseny végét jelentheti. Furcsa volt, hogy a szokásos izgulás is elmaradt most, pedig azért előfordul így év elején. A verseny vége felé, ahogy Máté kezdett visszafogni, hogy biztosan célba érjünk, na akkor jött rám egy kis izgalom, mert attól tartottam, így nagyobb a hibázási lehetőség, mint ha ösztönből megyek. De így volt jó, mert meg tudtuk tartani a 3. helyet és ott lehettünk a célban.

Volt visszajelzés, hogy szépen mentetek a pályákon?
- Igen. És jó hallani, amikor olyan versenyzőkkel együtt említik a nevünket, akik látványosan autóznak a kanyarokban, és a nézőkért is vannak. Számunkra fontos, hogy rajtunk kívül a szurkolóink is élvezzék a versenyt, ha már hajlandók kijönni és megnézni minket. Várjuk a Miskolc Ralit, reméljük jó sok néző lesz.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;

Szöveg: Tiba Anita