burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Szeretnének ismét jól teljesíteni
Írta: Faingyerek    2018. április 25. szerda, 20:15    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az egri futamon jól szerepelt Kurtos Robi és Szegedi Máté a Mitsubishivel, kategória 3. helyen végeztek. Robi megelégedett volna egy ugyanilyen befejezéssel a Miskolc Ralin, de menet közben felhúzta magát a rajtszámos nevezési listán, és most már első szeretne lenni.


A versenyautó általános revízióján kívül volt valami fontos teendőtök?
- A hátsó csapágyat cseréltük, mert az a múltkor szétesett a verseny végére. A difit elvittem megnézetni, mert kattogott és nem tetszett a hangja, de kiderült semmi baja. Kikalapáltuk a sárvédőt, kicseréltük a küszöböt, meg amiket összetörtünk az egri pályán a lassítóban. Ezen kívül pedig rendeltem új lámpákat, mert az esti gyorsokon mindig sokat kaptunk, ezért azokat cseréljük, mert most is lesz esti szakasz, ahol szeretnénk jól teljesíteni. Egy jó lámpasor sokat jelent.

Vannak a szakaszok között kedvenceid?
- Én személy szerint mindegyik pályán mentem már valamikor az új kivételével. Van olyan gyors, ami már minden irányból volt. Ilyenek a jó rali szakaszok, mint ezek, mert minden van benne. A rossz minőségtől a tökéletesig. De nem pályaversenyzők vagyunk, a rali erről kellene, hogy szóljon. Ízig-vérig jó tempós részek, amin, ha megtalálja az ember a lendületet, jól ki lehet jönni belőle. Remélhetőleg ez nekünk jobban fekszik majd, mint az egri pályák.

Tizenketten lesztek a 3-as csoportban, ismét megmutatjátok mit tudtok?
- Nagyon szeretnénk az egri eredményünket itt is abszolválni, de ahhoz nagyon oda kell tenni magunkat. Néztem az előbb a rajtszámos nevezési listát és csak forgattam a szemeimet, hogy olyan emberek rajtolnak előttünk, akik be sem fejezték az előző versenyt. Mi harmadik helyen végeztünk Egerben és hatodikként szerepelek a kategóriában, abszolútban pedig heten vannak előttem, olyanok, akik nem is indultak még idén, vagy kiestek a múltkor. Ez most, hogy van akkor, nem is értem. Valaki biztos tud majd magyarázatot adni erre nekünk. Most már nem is harmadik akarok lenni a Miskolc Ralin, mint Egerben, mert felhúztam magam, hanem első – mondja Robi.

Óhaj, sóhaj, parancs a Miskolc Ralira?
- Legyen minden fasza a kocsival és jó időket autózzunk, kevés szervizeléssel. Az időjárás fejezze be a hülyeségét és döntse el, hogy ázunk-fázunk vagy lever a víz a melegtől. Érezzük jól magunkat az első perctől az utolsóig és találkozzunk ismét a célban. Ennyi, semmi több.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;

Szöveg: Tiba Anita