burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Féktelenül száguldoztak
Írta: Faingyerek    2018. május 04. péntek, 08:48    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Miskolc Ralin hatodik helyen végzett a 3-as kategóriában Kurtos Robi és Szegedi Máté. Egyből úgy kezdték a versenyt, hogy fék nélkül rajtoltak, majd megpróbálták ledolgozni a lemaradásukat.


Hogy tetszettek az igazi rali pályák?
- Én mondtam a Miskolc Rali előtt, hogy ez a futam sem azoknak lesz való, akik arra vágynak, hogy minden autó előtt leseperjék az utat. Ez nem pályaverseny gyerekek, ez rali. A gumizásra igaz még ki kellene találni valamit, mert úgyis felhordásos lesz az út, akkor meg mindek bohóckodjunk az összevissza pakolt gumikkal. Nem tévedtem, voltak nekünk is kalandjaink, megoldottuk, úgy ahogy éppen tudtuk. Nehéz és hosszú verseny volt az tuti, de mi élveztük még akkor is, ha azonnal úgy kezdtünk, hogy helló fék.

Mi lett a féketekkel és melyik gyorson?
- Még az első szakasz előtt eldurrant a fékünk. Mondtam is Máténak, hogy féktelenül fogunk száguldozni. Először nem is értette, aztán ecseteltem, hogy a fékpedál picit beesett. Az első körben így mentünk, látszik is az eredményünkön, de legalább épségben lehoztuk a kocsit a szervizbe. Azért annak örülök, hogy még a rajt előtt ment el, mert, ha egy tempósabb szakasznál veszem észre menet közben, akkor az nem lett volna egyáltalán vicces, ha beesünk valahova. Szerencsések voltunk legalább ebben.

Akkor volt mit ledolgozni az időből?
- Tizenegyedik helyről elkezdtük feltornázni magunkat, hogy azért naaaa nehogy már. Végül a hatodik helyre sikerült kerülni a futam végére, amiben azért volt munkánk rendesen. Tudjuk mennyi van még a kocsiban és bennünk, még lehetett volna előrébb lépni kicsit, de most ennyire futotta. És még mindig szeretünk a nézőknek is mutatni valamit, ha már kint vannak, nehogy háttal álljanak már a pályának. Örültünk, hogy mi célba értünk, mert sajnos nagyon sokan kiestek.


Ha Iseum Rali, akkor murva és átépítés?
- Igen, most átépítjük a Mitsubishit murvára, aztán vissza aszfaltra, aztán megint murvára. Nem lenne nagy baj, ha erre is figyelnének, hogy milyen verseny után milyen jön, versenyzői szemmel nézve. Szóval megcsináljuk amit kell és készülünk az első
zúzottköves megmérettetésre. Elég jó minőségűek szoktak lenni a pályák, hamarosan kiderül, hogy mi vár majd ott ránk.


Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;

Szöveg: Tiba Anita