burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Ritmustalanul
Írta: Faingyerek    2018. május 04. péntek, 10:46    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Kezdeti optimizmusa gyorsan elszállt az Ollé-Belső kettősnek, mert az első perctől kezdve szinte minden területen hiányzott az összhang.


Ollé Sasa- Belső Kristóf:
„Nagyon rosszul teljesítettünk, igazából nem éreztük a ritmust, nem volt jó az összhang és a pályák sem tetszettek. A gyorsasági szakaszok teljesen más képet festettek, mint a tréningen. Felírtuk a lassítókat, illetve azokat a pontokat, ahol a rendező az ideális ívre gumikat helyezett ki, e szerint tréningeztünk, azonban a versenyen már nem voltak ott a gumik, vagy csak össze-vissza, ami persze akkor derült ki, amikor odaértünk. Ez roppant veszélyes volt, mert ha egy nagyobb abroncsra komolyabb tempóval rámész, fel is borulhatsz, ezért mi ezt a rizikót nem vállaltuk be, inkább lassabban mentünk. Ilyen rossz rendezéssel még nem találkoztunk, pedig a rendező jó versenyeket szokott rendezni. Ez teljesen megpecsételte az egész versenyünket.

A navigátorommal sem találtam a ritmust, nem tudtunk jól együtt dolgozni. Az autó jól működött, igaz a második nap akadt egy kis gondunk, egy váltó-jeladó szenzor romlott el, nem lehetett az autót sebességi fokokba váltani csak kuplunggal, egy ideig úgy mentünk, hogy be volt ragadva a sebváltónk harmadikba. Szerencsére ezt a csapat orvosolni tudta.

Mondhatjuk úgy is, hogy túléltük a versenyt. Az abszolút hetedik helyen autóztunk, amikor az egyik kanyarívben a kavicson megforogtunk és becsúsztunk az árokba, szerencsére nem lett komolyabb baj, így folytatni tudtuk, de sajnálatunkra a pozíciónkat elveszítettük és a tizedik helyen értünk célba. Örültünk, hogy vége a versenynek, mert nem a mi versenyünk volt, nem tudtunk rutint szerezni, az autót állítgatni, mert minden bizonytalan volt.
Három hét múlva végre murvás futammal folytatódik a sorozat, ahol az év eleji megbeszélések szerint Janekkel vagy Marcsival megyünk.”