burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Rövidre sikerült a Miskolc Rallye
Írta: Faingyerek    2018. május 07. hétfő, 18:42    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Balogh János-Szőke Tamás páros idei második versenye következett Miskolcon, ami Janinak hazai versenynek számított. A pilóta és navigátora újra a Skoda Fabia R5-össel vágott neki a megye útjainak, ahol rendkívül jól kezdtek, de később egy kis hiba miatt mégis elmaradt az öröm.


Balogh Jani:
„Már a tesztünket is rendkívül hasznosnak tartottam, nagyon jó munkát végeztünk. Úgy éreztem, hogy már nem csak utasként vagyok jelen az autóban, hanem egyre több, a múltból ismerős pillanat vissza-visszaköszön és kezdünk eljutni arra a szintre amit szeretnénk.”

Az Miskolc rallye első napján a gépátvételek után a hagyományos Prológ várta az érdeklődőket. A salakfelhőbe már lámpasorral érkezett a Skodás páros és szemrevaló autózást produkáltak a szép számban kilátogató fanatikus nézőközönség előtt.
Balogh Jani:
„Nagyon jól kezdtünk már a Népkerti körözésen is. A rajtban elkövettem egy apró hibát, egy pillanatra megtorpant az autó, de onnantól nem volt megállás, háromszor körberajzoltuk a pályát ezzel kiszolgálva a publikumot, akik lelkesen kivárták a mezőny utolsó párosait is a sötétben.”

Szombaton száraz körülmények között rajtolt a mezőny Hernádvécsén és bár csapadék nem keverte meg a lapokat a nap folyamán, az egyre koszosabb pályák annál nagyobb fejtörést okoztak minden versenyzőpárosnak.
Balogh Jani:
„Magunkat is megleptük az első szakaszon ahol a legjobb idővel érkeztünk a szemerei célt jelentő beíróba és nagyon örültünk, hogy ilyen jó ritmusban tudtuk megkezdeni a versenyt. A második szakaszon egy bukkanó utáni lassító megviccelt bennünket, túl rövidre sikerült a féktáv és szétromboltuk a gumikat. A lökhárítót és néhány alkatrészt ott hagytunk a gumibálákon, de mit sem törődve a szerencsés kimenetelű kalanddal magabiztosan haladtunk tovább. A legtempósabb pályán, a Gagyvendégi-Selyeb aszfaltcsíkon újra mi bizonyultunk a leggyorsabbaknak és pozitív érzésekkel indultunk vissza Miskolcra.”

Az első kör után második helyen érkezett a páros a szervizbe, hátrányuk csupán lélektani volt, egy tized másodperccel csúsztak Hadik András mögé. Nagy csata volt kilátásban az élmezőny párosai között.
Balogh Jani:
„ A következő körben egy apróbb technikai hiba jelentkezett az autón, ami egy minimális teljesítményvesztést eredményezett. A harmadik gyorsasági első harmadáig három hengeresen ment az autó, ezért visszakapcsoltam utcai üzemmódba a Skodát, de ahogy a kitérőt abszolváltuk megjavult és újra teljes erővel állt a rendelkezésünkre. A harmadik körnek már sötétben vágtunk neki, amivel számoltunk is, így lámpasorral felvértezve folytatódott a száguldás. Egészen a harmadik hernádvécsei szakaszig. A pálya végén az utolsó balos kanyarban próbáltam óvatosabban fordulni, ennek okán kicsit másabb ívet választottam és így érintőre vettük a belső íven helyet foglaló szalagkorlátot.”

Szerencsétlen kaland lett ebből az esetből, hiszen az illesztés belógott, megütötte az első futóművet és olyan komoly károkat okozott, hogy az utolsó két szakaszt már nem tudták teljesíteni, Jani és Tomi kiállni kényszerültek.
Balogh Jani:
„ Kissé csalódottak vagyunk, mert jónak éreztük a teljesítményünket. A Topp-Cars egy tökéletesen felkészített autót biztosított a hétvégére, Tomi pedig - ahogy azt megszokhattuk- profi módon végezte a munkáját és kezelte a kialakult helyzetet. Nagyon jó érzés volt a szép számú közönség előtt autózni, akiknek ezúton is köszönjük a sok-sok bíztatást, amiből az autó kabinjában is tudtunk meríteni. Reméljük Fortuna vissza talál hozzánk és Szombathelyen újra versenyben tudunk lenni.
A bajnokság május végén, a Vasi megyeszékhelyen folytatódik, tempós erdei szakaszokkal ahol idén először elhagyják az aszfaltos útburkolatot a csapatok.
Nagyon várjuk már az első murvás futamot, hiszen az elmondások szerint a Skoda ott érzi igazán otthon magát, nagyon kedvez neki a laza talaj és a mi kedvenceink között is szerepel ez az útburkolati típus.”