burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
A Z4 nem bírta tovább a murva okozta fájdalmakat
Írta: Faingyerek    2018. május 30. szerda, 18:09    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Lángi Attila és Veres Gábor hozták a tőlük elvárható jó hangulatot a 2018-as ISEUM Rallyen. A Z4 is szépen tette a dolgát, egészen a vasárnapi első szakaszig, amikor is már nem bírta tovább a murva okozta fájdalmakat. A bal hátsó féltengely eltörött a BMW-ben, a páros pedig kiállásra kényszerült. A mosoly azonban így sem tűnt el az arcukról…


Lángi Attila:
A bal hátsó féltengely törésével fejeztük be a 2018-as ISEUM Rallyet a 7. szakaszon. Nincs azért baj, mert nagyon jól éreztük magunkat. Az első napon nem is mentünk rosszul, habár kezdésként igencsak tapogatózva autóztunk, mert nem tudtuk, hogy a nagy esőzések mit műveltek a pályákkal. Kicsit izgultam, mert pályabejáráskor volt olyan szakasz, amit nem láttunk, tapasztaltunk vizesen, így nem is sejtettem, mennyire változhattak ott meg a körülmények.
Úgy gondolom, nagyon könnyen bejöhettünk volna a 2WDplussz kategória első helyére, ráadásul még az abszolút értékelésben is egészen előkelő helyet csíphettünk volna meg. Persze hozzá kell tennem, hogy azért a mezőny rendesen hullott, de ettől függetlenül egészen jól szerepeltünk volna. Habár pontot érő pozícióra nem sikerült beváltanunk ezt a szereplést, azért mégis pozitívan értékelem a szombathelyi versenyünket, hiszen amit kitűztünk magunk elé – például, hogy szépen, a nézőknek autózzunk, és ne legyünk utolsók –, azt el is értük.

Ismét kiderült, hogy Gábor nincs olyan nagyon elveszve, még mindig ügyesen navigál, jól tette a dolgát, és annyira hajtott csak, amennyire kellett. A hangulattal most sem volt gond, rommá röhögtük magunkat, azzal a jeligével, hogy „Ez csak egy játék”. És tényleg így is tettünk, reméljük, a nézők ezt érzékelték is a látványban.
Sokat tanultam ezen a hétvégén is, aminek tapasztalatait majd Ricsivel együtt átvesszük, és annak szellemében folytatjuk a szereplést az évben.


Veres Gábor:
Meglepően jó, pozitív élményekkel zártam a szombathelyi futamot. Attilán szerencsére egyáltalán nem látszódott, hogy az Eger Rallye előtti egészségügyi problémával küszködött. Másfél éve nem versenyeztünk együtt, és azt vettem észre, hogy nagyon sokat változott. Végre nem idegeskedett annyi, belátta ő is, hogy ez nem egy vérre menő küzdelem, fontosabb annál a jobb hangulat. A kihagyott idő nem nyomta rá a bélyegét a közös munkánkra: rögtön megvolt az összhang, tudtuk mit és hogyan kell csinálni. Nem is csoda, hiszen egy olyan társaságba térhettem vissza, ahol a legtöbben gyerekkori barátaim. Nagyon jól éreztem magamat, és ez úton is köszönöm Attilának, hogy engem kért fel Richard helyettesítésére.

Egyedül csak az nem esett jól, hogy a 2WDplussz kategória éléről estünk ki, de hát ez a technikai sport… Legalább az első napot abszolút ki tudtuk élvezni, és a Z4 is rendben kibírta, ami nagy fejlődés a murván való szereplését illetően. Farkaserdő viszont továbbra is mumus marad: két éve ugyanitt estünk ki Attilával, és ahogy mesélte, tavaly is itt adta fel a szolgálatot a BMW. Remélem, hogy ennek ellenére, amíg mentünk, tetszett a nézőknek az autózásunknak. Bízom benne, hogy Attiláék tudják majd folytatni az év hátralévő részében ugyanezzel az elánnal a versenyzést! Sok szerencsét kívánok a csapatnak a folytatáshoz!


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com
Fotó: Peremicki István