burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
A Z4 nem bírta tovább a murva okozta fájdalmakat
Írta: Faingyerek    2018. május 30. szerda, 18:09    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Lángi Attila és Veres Gábor hozták a tőlük elvárható jó hangulatot a 2018-as ISEUM Rallyen. A Z4 is szépen tette a dolgát, egészen a vasárnapi első szakaszig, amikor is már nem bírta tovább a murva okozta fájdalmakat. A bal hátsó féltengely eltörött a BMW-ben, a páros pedig kiállásra kényszerült. A mosoly azonban így sem tűnt el az arcukról…


Lángi Attila:
A bal hátsó féltengely törésével fejeztük be a 2018-as ISEUM Rallyet a 7. szakaszon. Nincs azért baj, mert nagyon jól éreztük magunkat. Az első napon nem is mentünk rosszul, habár kezdésként igencsak tapogatózva autóztunk, mert nem tudtuk, hogy a nagy esőzések mit műveltek a pályákkal. Kicsit izgultam, mert pályabejáráskor volt olyan szakasz, amit nem láttunk, tapasztaltunk vizesen, így nem is sejtettem, mennyire változhattak ott meg a körülmények.
Úgy gondolom, nagyon könnyen bejöhettünk volna a 2WDplussz kategória első helyére, ráadásul még az abszolút értékelésben is egészen előkelő helyet csíphettünk volna meg. Persze hozzá kell tennem, hogy azért a mezőny rendesen hullott, de ettől függetlenül egészen jól szerepeltünk volna. Habár pontot érő pozícióra nem sikerült beváltanunk ezt a szereplést, azért mégis pozitívan értékelem a szombathelyi versenyünket, hiszen amit kitűztünk magunk elé – például, hogy szépen, a nézőknek autózzunk, és ne legyünk utolsók –, azt el is értük.

Ismét kiderült, hogy Gábor nincs olyan nagyon elveszve, még mindig ügyesen navigál, jól tette a dolgát, és annyira hajtott csak, amennyire kellett. A hangulattal most sem volt gond, rommá röhögtük magunkat, azzal a jeligével, hogy „Ez csak egy játék”. És tényleg így is tettünk, reméljük, a nézők ezt érzékelték is a látványban.
Sokat tanultam ezen a hétvégén is, aminek tapasztalatait majd Ricsivel együtt átvesszük, és annak szellemében folytatjuk a szereplést az évben.


Veres Gábor:
Meglepően jó, pozitív élményekkel zártam a szombathelyi futamot. Attilán szerencsére egyáltalán nem látszódott, hogy az Eger Rallye előtti egészségügyi problémával küszködött. Másfél éve nem versenyeztünk együtt, és azt vettem észre, hogy nagyon sokat változott. Végre nem idegeskedett annyi, belátta ő is, hogy ez nem egy vérre menő küzdelem, fontosabb annál a jobb hangulat. A kihagyott idő nem nyomta rá a bélyegét a közös munkánkra: rögtön megvolt az összhang, tudtuk mit és hogyan kell csinálni. Nem is csoda, hiszen egy olyan társaságba térhettem vissza, ahol a legtöbben gyerekkori barátaim. Nagyon jól éreztem magamat, és ez úton is köszönöm Attilának, hogy engem kért fel Richard helyettesítésére.

Egyedül csak az nem esett jól, hogy a 2WDplussz kategória éléről estünk ki, de hát ez a technikai sport… Legalább az első napot abszolút ki tudtuk élvezni, és a Z4 is rendben kibírta, ami nagy fejlődés a murván való szereplését illetően. Farkaserdő viszont továbbra is mumus marad: két éve ugyanitt estünk ki Attilával, és ahogy mesélte, tavaly is itt adta fel a szolgálatot a BMW. Remélem, hogy ennek ellenére, amíg mentünk, tetszett a nézőknek az autózásunknak. Bízom benne, hogy Attiláék tudják majd folytatni az év hátralévő részében ugyanezzel az elánnal a versenyzést! Sok szerencsét kívánok a csapatnak a folytatáshoz!


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com
Fotó: Peremicki István