burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Wirtmann új pályákon az Ypres Ralin

Nem sokat pihenhetett Wirtmann Ferenc, aki a Fehérvár Ralit követő héten, kedden már Belgiumba utazott a Historic Rali-Európa-bajnokság negyedik futamára, az Ypres Ralira. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott versenyzőnek az Eb-n megszokott módon Kerekes József navigál a Ford Escort

Hidegzuhany utáni győzelem

Az Országos Rallye Challenge abszolút hatodik és kategóriája, valamint a 2WD Kupa első helyén zárta a 2018-as Székesfehérvár Rallye-t az MR Racing Hondás alakulata, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó. Nem indult minden ilyen simán, hiszen csütörtökön az MR

Sikeres hétvége a koronázó városban

Értékes pontokkal, dobogós helyezésekkel tértek haza a CREDOBUS-LPWMSport autói és versenyzői a 2018-as Országos Rallye Bajnokság negyedik fordulójáról a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról. Ismét csapatunk Hyundai i20 r5 versenyautóját választotta a Turán Frigyes - Bagaméri László páros. A bajnokság vezető pozíciójában érkeztek

Szerencse a szerencsétlenségben

Ami Zágrábban elkerülte, az Kisvaszaron utolérte a Hideg Krisztián – Kerék István duót. A Mitsubishi Lancer Evo IX-essel induló alakulat az elmúlt hétvégén a MARB Déli régió sprintsorozatának 5. futamán vett részt, hogy tovább tesztelhesse az újjáépített versenyautót. Még szerencse,

Cikis helyzetek Fehérváron

Habár az idei szezon jelmondata a „No stress”, Lángi Attilát mégse kerülte el az idegeskedés az elmúlt hétvégén. A székesfehérvári bajnoki fordulón minden apró hiba előjött a Z4-en, ami csak lehetséges, ráadásul pár alkalommal igen necces szituációba is keveredett a

Mattot kaptunk

Balogh Jani és Szőke Tomi számára jól indult a Székesfehérvár Rallye, mivel lépést tudtak tartani az élbollyal és lőtávolon belül voltak a dobogón álló párosokhoz képest. A második versenynap közepén az egyik gyorsaságin egy méretes szikla termett előttük az egyik

Wirtmann szoros versenyben

Megnyerte a C csoportot Wirtmann Ferenc és Nyirfás Julianna Ford Escort Mk I-essel az Országos Historic Ralibajnokság ötödik futamán, a Székesfehérvár Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az abszolút értékelésben szoros versenyben szerezte meg a második helyet. Wirtmann ezzel

Wirtmann új pályákon az Ypres Ralin Hidegzuhany utáni győzelem Sikeres hétvége a koronázó városban Szerencse a szerencsétlenségben Cikis helyzetek Fehérváron Mattot kaptunk Wirtmann szoros versenyben
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hidegzuhany utáni győzelem

News image

Az Országos Rallye Challenge abszolút hatodik és kategóriája, valamint a 2WD Kupa első helyén zárta a 2018-as Székesfehérvár Rallye-t az MR Racing Hondás alakulata, az ifj. Fogarasi At...

Bővebben

Sikeres hétvége a koronázó városban

News image

Értékes pontokkal, dobogós helyezésekkel tértek haza a CREDOBUS-LPWMSport autói és versenyzői a 2018-as Országos Rallye Bajnokság negyedik fordulójáról a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról. Ismét csapatunk Hyundai i20 r5 versenyautóját vá...

Bővebben

Szerencse a szerencsétlenségben

A Székesfehérvár Ralin ismét rájárt a rúd…akarom mondani a jeladó a Jánosa Ákos – Rubóczky Attila párosra. A Peugeot Kupában végig stabilan tartották a második helyet, de a ...

Bővebben
Jókor jött ez az eredmény
Írta: Faingyerek    2018. május 31. csütörtök, 17:44    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Balogh Jani és Szőke Tomi az ISEUM Ralin tette meg első közös murvás kilométereit a Skoda Fabia R5-össel. Az élmezőny párosai között másodpercekre menő csata zajlott, így izgalmakban bővelkedett a szombathelyi futam, ami végül értékes pontokat és kupákat is hozott a párosnak.


Balogh Jani:
„Már a felkészülést jelentő teszt után is úgy éreztük, hogy jó úton járunk. Rendkívül kezes volt az autó, jó volt a komfortérzetem a kabinban és bizakodtunk, hogy ezt gyors autózássá tudjuk majd alakítani a verseny folyamán. A pénteki program a kvalifikációval kezdődött, amivel a szombati rajthelyünket határoztuk meg. Sikerült magunkra ijeszteni az első edzőfutamon, ahol az első komolyabb momentumnál a nem túl friss abroncsok miatt elhagytuk a kijelölt nyomvonalat. Megcsíptünk egy bokrot, és kissé megtépázott lökhárítóval teljesítettük a kilométereket. A gödörbe ahova belöktem magunkat, sikerült is kimászni, és az éles futamon már tudtunk jól autózni és előkelő eredményt olvashattunk a nevünk mellett. A harmadik leggyorsabb időt teljesítettük, ami miatt Tamástól megkaptam a dicséretet, hogy sikerült felállni a hiba után.”

A páros a késő esti órákban gurult az ISEUM előtt felállított ünnepélyes rajthelyre, lángcsóvák kíséretében. A tizenharmadik rajthelyet választották a ceremónián, ami rendkívül kedvezőnek számít a murvás pályákon. A riportok és fotók elkészülte után nézőfalban gurultak a főtéren kialakított versenyautó kiállítássá avanzsálódott éjszakai Park permbe.
Balogh Jani:
„A versenyt megelőzően komoly mennyiségű csapadék hullott a szakaszok területére, de szerencsére azok minősége nem romlott annyit, mint azt előzetesen vártuk. Az időjárás kedvezett nekünk, napsütéses meleg időben autózhattunk és a pályák állaga folyamatosan javult. A szombati napot vehemensen kezdtük, nagy akarással érkeztünk minden féktávhoz és fordulóhoz. A következő körben kicsit változtattunk és a nagy lendületből visszább véve elkezdtünk az autó mozgására figyelni, azt egyre inkább kiismerni.”

Jani és Tomi a nap végére ért be igazán, mivel a Rally katlanban már sikerült egy abszolút harmadik időt futniuk, amit örömmel konstatáltak. A verseny második napján kevesebb szakasz- szám szerint négy- került megrendezésre, de hosszú pályák vártak a csapatra.
Balogh Jani:
„ A reggeli taktikánkat Hadik Andrásék szerencsés kimenetelű balesete húzta keresztül, hiszen a törött autó mögött a mezőny feltorlódott. Saras pályára készültünk, így a Farkaserdőt szerettük volna jobban meghúzni, de az eset miatt nem tudtuk mért idővel teljesíteni a szakaszt. Hosszúpereszteg nem a szívünk csücske az út vonalvezetése miatt, itt nem tudtunk nagyot villantani az eredmények tekintetében. Az utolsó kör előtt a tabellát nézegetve a harmadik és hatodik pozíció között bármelyik helyre esélyesek voltunk. Az utolsó gyorsaságin egy féktávot elnéztünk, ahol megzavart egy hibajelző lámpa, ami pont a lényeges résznél villant fel és vonta el a figyelmem. Egy picit túlcsúsztunk és nagy izgalmamban lefullasztottam az autót. A belső felvételt nézegetve körülbelül nyolc másodperc maradt az ominózus helyen. A Farkaserdő gyorsaságin döbbentem rá igazán, hogy az általam elképzelt beállításokkal nem tudunk gyorsabbak lenni. Örülünk, hogy versenyben voltunk és végre megszereztük az első kupánkat a Skodával.”