Újra versenyben!

Március első napjaiban elrajtolt a 2019-es horvát rallybajnokság. A szezonnyitó Kumrovec Rally nevezői között ismét ott volt Hideg Krisztián és Kerék István is. Habár ők eredetileg ezt nem így tervezték… Most mégis úgy döntöttek, hogy 2019-ben folytatják a versenyzést, és

Újra itthon versenyez Botka Dávid!

Csapatépítő szezonjuk lesz az idei A 2018-as esztendő nem nevezhető sikerévnek a Botka Dávid életében. A szezon elején elszenvedett hatalmas bukás rányomta a bélyegét az egész évadra és év végére szétesett a Botka Rally Team. Dudu nem adja fel, két versenyautót

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Újra versenyben! Újra itthon versenyez Botka Dávid! Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Újra itthon versenyez Botka Dávid!

News image

Csapatépítő szezonjuk lesz az idei A 2018-as esztendő nem nevezhető sikerévnek a Botka Dávid életében. A szezon elején elszenvedett hatalmas bukás rányomta a bélyegét az egész évadra és év...

Bővebben

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben
Jókor jött ez az eredmény
Írta: Faingyerek    2018. május 31. csütörtök, 17:44    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Balogh Jani és Szőke Tomi az ISEUM Ralin tette meg első közös murvás kilométereit a Skoda Fabia R5-össel. Az élmezőny párosai között másodpercekre menő csata zajlott, így izgalmakban bővelkedett a szombathelyi futam, ami végül értékes pontokat és kupákat is hozott a párosnak.


Balogh Jani:
„Már a felkészülést jelentő teszt után is úgy éreztük, hogy jó úton járunk. Rendkívül kezes volt az autó, jó volt a komfortérzetem a kabinban és bizakodtunk, hogy ezt gyors autózássá tudjuk majd alakítani a verseny folyamán. A pénteki program a kvalifikációval kezdődött, amivel a szombati rajthelyünket határoztuk meg. Sikerült magunkra ijeszteni az első edzőfutamon, ahol az első komolyabb momentumnál a nem túl friss abroncsok miatt elhagytuk a kijelölt nyomvonalat. Megcsíptünk egy bokrot, és kissé megtépázott lökhárítóval teljesítettük a kilométereket. A gödörbe ahova belöktem magunkat, sikerült is kimászni, és az éles futamon már tudtunk jól autózni és előkelő eredményt olvashattunk a nevünk mellett. A harmadik leggyorsabb időt teljesítettük, ami miatt Tamástól megkaptam a dicséretet, hogy sikerült felállni a hiba után.”

A páros a késő esti órákban gurult az ISEUM előtt felállított ünnepélyes rajthelyre, lángcsóvák kíséretében. A tizenharmadik rajthelyet választották a ceremónián, ami rendkívül kedvezőnek számít a murvás pályákon. A riportok és fotók elkészülte után nézőfalban gurultak a főtéren kialakított versenyautó kiállítássá avanzsálódott éjszakai Park permbe.
Balogh Jani:
„A versenyt megelőzően komoly mennyiségű csapadék hullott a szakaszok területére, de szerencsére azok minősége nem romlott annyit, mint azt előzetesen vártuk. Az időjárás kedvezett nekünk, napsütéses meleg időben autózhattunk és a pályák állaga folyamatosan javult. A szombati napot vehemensen kezdtük, nagy akarással érkeztünk minden féktávhoz és fordulóhoz. A következő körben kicsit változtattunk és a nagy lendületből visszább véve elkezdtünk az autó mozgására figyelni, azt egyre inkább kiismerni.”

Jani és Tomi a nap végére ért be igazán, mivel a Rally katlanban már sikerült egy abszolút harmadik időt futniuk, amit örömmel konstatáltak. A verseny második napján kevesebb szakasz- szám szerint négy- került megrendezésre, de hosszú pályák vártak a csapatra.
Balogh Jani:
„ A reggeli taktikánkat Hadik Andrásék szerencsés kimenetelű balesete húzta keresztül, hiszen a törött autó mögött a mezőny feltorlódott. Saras pályára készültünk, így a Farkaserdőt szerettük volna jobban meghúzni, de az eset miatt nem tudtuk mért idővel teljesíteni a szakaszt. Hosszúpereszteg nem a szívünk csücske az út vonalvezetése miatt, itt nem tudtunk nagyot villantani az eredmények tekintetében. Az utolsó kör előtt a tabellát nézegetve a harmadik és hatodik pozíció között bármelyik helyre esélyesek voltunk. Az utolsó gyorsaságin egy féktávot elnéztünk, ahol megzavart egy hibajelző lámpa, ami pont a lényeges résznél villant fel és vonta el a figyelmem. Egy picit túlcsúsztunk és nagy izgalmamban lefullasztottam az autót. A belső felvételt nézegetve körülbelül nyolc másodperc maradt az ominózus helyen. A Farkaserdő gyorsaságin döbbentem rá igazán, hogy az általam elképzelt beállításokkal nem tudunk gyorsabbak lenni. Örülünk, hogy versenyben voltunk és végre megszereztük az első kupánkat a Skodával.”