Újra versenyben!

Március első napjaiban elrajtolt a 2019-es horvát rallybajnokság. A szezonnyitó Kumrovec Rally nevezői között ismét ott volt Hideg Krisztián és Kerék István is. Habár ők eredetileg ezt nem így tervezték… Most mégis úgy döntöttek, hogy 2019-ben folytatják a versenyzést, és

Újra itthon versenyez Botka Dávid!

Csapatépítő szezonjuk lesz az idei A 2018-as esztendő nem nevezhető sikerévnek a Botka Dávid életében. A szezon elején elszenvedett hatalmas bukás rányomta a bélyegét az egész évadra és év végére szétesett a Botka Rally Team. Dudu nem adja fel, két versenyautót

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Újra versenyben! Újra itthon versenyez Botka Dávid! Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Újra itthon versenyez Botka Dávid!

News image

Csapatépítő szezonjuk lesz az idei A 2018-as esztendő nem nevezhető sikerévnek a Botka Dávid életében. A szezon elején elszenvedett hatalmas bukás rányomta a bélyegét az egész évadra és év...

Bővebben

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben
A tempó volt a vesztük
Írta: Faingyerek    2018. május 31. csütörtök, 17:50    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Kurtos Robi és Szegedi Máté számára csak egy fél verseny jutott a Szombathely Raliból. Egy rosszul megválasztott fékútnak köszönhetően hamar vége szakadt a viadalnak.


Az első nap utolsó gyorsaságiján már nem láthattunk titeket, mi történt?
- Már az első szakaszon kezdődött a gebasz, mikor egy kétszázas tempóval nem bírtunk bekanyarodni bal négybe és nekicsúsztunk a farakásnak. Benéztük a fékutat és már nem tudtunk ennél jobban kijönni belőle. Valószínűleg ekkor repedt el az olajhűtőnk és a hatos gyorson ugrattunk egy nagyot, ahol jobb elejére esett az autó. Még négy kilométert mentünk, mikor észrevettem, hogy vibrál az olajnyomás és elkezdett melegedni a kocsi. Még megpróbáltuk leállítani, hátha elalszik és folytatni tudjuk, de kiállni kényszerültünk, nem akartunk nagyobb kárt okozni a motorban.

Miért nem szuper raliztatok másnap?
- Nem akartuk tovább gyötörni a kocsit. A tavalyi évből kiindulva, hogy hányszor cseréltünk motort és milyen sokba fájt az nekünk, ez észszerűbb megoldás volt. Így sem biztos, hogy nem lesz nagyobb a kiadásunk, mint gondoljuk, mert még ezután szedjük szét a kocsit. Nem bánnánk, ha csak annyi kárt tettünk volna, amit a farönk okozott, mert az egy lökhárító, sárvédő, motortér javítás és egy jobb lámpa csere. Bízunk benne, hogy a motor megúszta.

Olyan jók voltak a szombathelyi pályák, mint amire számítottatok?
- Az első napi szakaszokat ugye versenytempóban is megtapasztaltuk, hogy milyenek, azokkal nem volt gond. A vasárnapi gyorsokon sajnos csak pályabejáráson volt szerencsénk menni, viszont azok nem annyira voltak jó állapotban, mint tavaly. Sáros-vizes úton menni murva gumival az aszfaltra, lehetnek belőle szerencsétlen helyzetetek. De azt sem bántuk volna, csak jutottunk volna el odáig. Sajnos a tesztről is lecsúsztunk, olyan későn lett felprogramozva a kocsi, így az egész csapat szinte feleslegesen indult el hajnalban, pedig minden le volt beszélve, de egy métert nem tudtunk menni időhiány miatt.

A Székesfehérvár Rali nem a szíved csücske, kihagyjátok?
- Nem annyira kedvelem azt a futamot, de ez a kisebbik gond, szívesen mennénk mi mindenhol, de be kell osztani a büdzsét. Jelenleg még azt sem tudjuk van-e nagyobb gáz a motorral vagy sem. Kap egy revíziót a Mitsubishi, aztán valószínűleg majd a Veszprém Ralin indulunk legközelebb.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;
Szöveg: Tiba Anita Fotó: Peremicki István