burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Az élmezőnyben tudtunk autózni
Írta: Faingyerek    2018. július 13. péntek, 19:00    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse.


Balogh Jani:
„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás autózásunkkal kapcsolatban, de itt már a teszten és a kvalifikáción is látszott, hogy jók lehetünk, ha egy megfelelő ritmust találunk. Komoly mezőny jött el, az összes top pilóta és navigátoraik úgy érezték el kell indulniuk ezen a megmérettetésen. A körülmények szempontjából könnyebb helyzetben voltunk, hiszen ezek a pályák fekszenek a stílusomnak és szeretünk ezen a versenyen autózni.”

Az első napon két gyorsasági szakasz várt a mezőnyre, ami Jani és Tomi számára rendkívül jól végződött, az abszolút értékelés élen állva várták a második napot.
Balogh Jani:
„Tudtuk, hogy ha találunk egy optimális beállítást, akkor jól fogunk autózni és jól fogjuk érezni magunkat a gyorsasági szakaszokon. A Kislőtér kétszeri teljesítése után olyan előkelő helyen álltunk, hogy vezető pozícióban érkeztünk az esti szervizbe. Ez az eredmény nem igazán tükrözte az igyekezetünket, talán csak felvettünk egy ritmust és erre volt elég. Voltak apróbb hibáink, olykor már fejben előrébb jártam, mint az aktuálisan kivitelezendő mozdulat és néha összekuszáltam magam. A második napon szerettük volna ezeket kiküszöbölni és egyenletes teljesítménnyel abszolválni a hat gyorsasági szakaszt.”

A vezető helyhez járó első rajtpozíció nem igazán kedvezett a csapatnak, hiszen a szakaszokon az apró kavicsokat és lazább rétegeket nekik kellett letakarítani, így a mögöttük érkezők már egy tisztább nyomvonalon közlekedhettek.
Balogh Jani:
„Mi vezettük fel a mezőnyt és ez érezhető volt a teljesítményünkön is, elég sokat csúszkáltunk, de legalább látványosan közlekedtünk, amit a nézők örömmel fogadtak és díjaztak, a stopper viszont már kevésbé... A takarító szerepünk néhány másodpercben volt mérhető gyorsaságinként, ennek ellenére tudtunk menni az élmezőnnyel. A hajmáskéri pályán nem az fogadott bennünket, mint amire előzetesen készültünk. Talán alacsonyabb volt az autónk, többször odakoppintottam az alját és nem tudtam, hogy ezt még üzemszerűen elviseli-e, vagy maradandó károkat okozok benne. Nem voltam annyira bátor, mint ahogy az tőlem megszokott ezen a szakaszon, hiszen már korábban a gyengébb autónkkal is vérmesebben mentem át a sziklákon és bukkanókon. Az itt elszenvedett hátránynak köszönhetően lecsúsztunk a negyedik helyre, amit később Herczig Norbi sportszerű döntése miatt visszakaptunk. Örülünk, hogy a dobogón végeztünk, nagyon hiányzott már ez a siker a csapat minden tagjának. Optimistán tekintünk a folytatásra, a következő aszfaltos futamra, az Ózd Ralira. Szeretnénk a miskolci formánkat átmenteni, az azóta megszerzett tapasztalatokat kamatoztatni, és újra az abszolút esélyesek közt autózni.”