burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Az élmezőnyben tudtunk autózni
Írta: Faingyerek    2018. július 13. péntek, 19:00    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse.


Balogh Jani:
„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás autózásunkkal kapcsolatban, de itt már a teszten és a kvalifikáción is látszott, hogy jók lehetünk, ha egy megfelelő ritmust találunk. Komoly mezőny jött el, az összes top pilóta és navigátoraik úgy érezték el kell indulniuk ezen a megmérettetésen. A körülmények szempontjából könnyebb helyzetben voltunk, hiszen ezek a pályák fekszenek a stílusomnak és szeretünk ezen a versenyen autózni.”

Az első napon két gyorsasági szakasz várt a mezőnyre, ami Jani és Tomi számára rendkívül jól végződött, az abszolút értékelés élen állva várták a második napot.
Balogh Jani:
„Tudtuk, hogy ha találunk egy optimális beállítást, akkor jól fogunk autózni és jól fogjuk érezni magunkat a gyorsasági szakaszokon. A Kislőtér kétszeri teljesítése után olyan előkelő helyen álltunk, hogy vezető pozícióban érkeztünk az esti szervizbe. Ez az eredmény nem igazán tükrözte az igyekezetünket, talán csak felvettünk egy ritmust és erre volt elég. Voltak apróbb hibáink, olykor már fejben előrébb jártam, mint az aktuálisan kivitelezendő mozdulat és néha összekuszáltam magam. A második napon szerettük volna ezeket kiküszöbölni és egyenletes teljesítménnyel abszolválni a hat gyorsasági szakaszt.”

A vezető helyhez járó első rajtpozíció nem igazán kedvezett a csapatnak, hiszen a szakaszokon az apró kavicsokat és lazább rétegeket nekik kellett letakarítani, így a mögöttük érkezők már egy tisztább nyomvonalon közlekedhettek.
Balogh Jani:
„Mi vezettük fel a mezőnyt és ez érezhető volt a teljesítményünkön is, elég sokat csúszkáltunk, de legalább látványosan közlekedtünk, amit a nézők örömmel fogadtak és díjaztak, a stopper viszont már kevésbé... A takarító szerepünk néhány másodpercben volt mérhető gyorsaságinként, ennek ellenére tudtunk menni az élmezőnnyel. A hajmáskéri pályán nem az fogadott bennünket, mint amire előzetesen készültünk. Talán alacsonyabb volt az autónk, többször odakoppintottam az alját és nem tudtam, hogy ezt még üzemszerűen elviseli-e, vagy maradandó károkat okozok benne. Nem voltam annyira bátor, mint ahogy az tőlem megszokott ezen a szakaszon, hiszen már korábban a gyengébb autónkkal is vérmesebben mentem át a sziklákon és bukkanókon. Az itt elszenvedett hátránynak köszönhetően lecsúsztunk a negyedik helyre, amit később Herczig Norbi sportszerű döntése miatt visszakaptunk. Örülünk, hogy a dobogón végeztünk, nagyon hiányzott már ez a siker a csapat minden tagjának. Optimistán tekintünk a folytatásra, a következő aszfaltos futamra, az Ózd Ralira. Szeretnénk a miskolci formánkat átmenteni, az azóta megszerzett tapasztalatokat kamatoztatni, és újra az abszolút esélyesek közt autózni.”