Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Meg tudtunk villanni és ez biztató a jövőre nézve!
Írta: Faingyerek    2018. szeptember 08. szombat, 10:58    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Salgótarján látta vendégül a mezőnyt.


Balogh Jani:
„Miskolchoz hasonlóan Ózdon is salakos prológgal kezdődött a program. A rendező igazán kitett magáért, hiszen kifogástalan minőségű talajon tudtunk autózni és bemelegíteni az előttünk álló két versenynapra. Örömmel vettük az akadályt és mindig kellő drukkot jelent, ha a nézők előtt mutathatjuk meg magunkat. Olyannyira felszívtuk magunkat, hogy a harmadik legjobb idővel teljesítettük a három kört.”

A szombati versenynap kissé nehézkesen indult, hiszen a királdi körgyorsaságin három autó rajtolt el és volt a pályán, amikor is Hadik Andrásék a körről visszaérve megcsúsztak és egy villanyoszlopot kidöntve álltak meg, ami előrevetítette, hogy a mezőny hátralévő része etapban teljesíti ezt a szakaszt.
Balogh Jani:
„A kora reggeli ébredés és az első rajtunk között elég sok idő telt el, ami engem kissé próbára tett. Az első éles start pillanatáig tartó felfokozott feszültség most kicsit tovább tartott és lehet, hogy ennek tudható be, hogy a domaházai pályáról leérve kissé csalódottak voltunk az időnket látva, mivel nem volt túl fényes. A következő klasszikus ceredi aszfaltcsíkon javítottunk és két tizeddel lemaradva már a második időt futottuk, ami biztató volt arra vonatkozóan, hogy ha egy kicsit ralisabban kell közlekedni, akkor tudunk igazán gyorsak lenni az autóval. Az egész napra jellemző volt, hogy az első öt-hat páros nagyon közel volt egymáshoz, nem volt kiugró teljesítmény senki részéről, mindenki mindent beleadva a lehető legoptimálisabban próbált közlekedni a gyorsaságikon. A második körben egy kis turbónyomás problémánk adódott, ami a nap végéig elkísért bennünket, valamint a gyár legújabb fejlesztésű váltójának áttétele sem volt számunkra kedvező, így halmozottan hátrányos helyzetben kellett helyt állnunk.”

A második versenynapon Jani és Tomi próbálta tartani a pozícióját és magukhoz képest javulni, de sajnos Bodolai Laciék már az elejétől kezdtek meglépni és látták, hogy nem lesznek képesek tartani a tempót velük.
Balogh Jani:
„Innentől kezdve az ötödik hely stabil tartása mellett az a feladat várt ránk, hogy versenykörülmények között megkeressük, mi az a ritmus és határ ahol a jövőben még eredményesebbek tudunk lenni. Ezt addig feszegettük, hogy Sámsonházán elkövettünk egy hibát egy kitérőben, ahol túlcsúsztunk, tolatnunk is kellett, de nem vesztettünk pozíciót. Zagyvaróna-Ceredet nagyon élveztük minden irányból és mind nedves, mind száraz körülmények között, ráadásul számunkra bíztató részeredményeket értünk el rajta. Kellemes élményekkel tértünk haza az abszolút ötödik helyezésért járó kupákkal és pontokkal. Az tisztán látszik, hogy a mezőny eleje nagyon közel van egymáshoz, nincsenek számottevő és kiugró különbségek és jóleső érzés, hogy már mi is képesek vagyunk tartani a lépést az élbollyal és néhány szakaszon meg tudunk villanni! Tomival mostanra sikerült teljes mértékben összekovácsolódni, a szezon eleji igyekezet kezd beérni. Az Ózd Rally alatt már teljes mértékben az történt, amit a közös pályánk elején elképzeltem és remélem, hogy ennek is meglesz a gyümölcse hamarosan. Ezt mindketten akarjuk és mindent megteszünk ennek érdekében. Nagyon izgalmas csaták várnak még ránk a hátralévő két futamon, ahol már az időjárás is komolyan meg tudja keverni a lapokat. Várjuk már!”