burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Megtört a másfél éves átok
Írta: Faingyerek    2018. szeptember 10. hétfő, 17:06    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek.


Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban?
- Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk valamivel az autón. Már az első gyorson leszakadt a generátorszíj, rotyogott benne minden. Ahol lejtő volt ott üresben gurultunk, ment a fűtőmotor, ventilátor, hogy hűljön a motor. Volt nálunk egy ékszíj, ami természetesen hosszabb volt, miért is ne. A harmadik szakaszon ötezres fordulaton jöttünk, hogy ne essen le a szíj róla. Szervizbe cseréltük utána ezt is, de kész kínlódás volt már az elejétől kezdve.

Szerviz után megoldódtak a problémák a következő körre?
- Dehogy, csak azt hittük. A második szekcióban sem jártunk jobban, mentünk egy fél gyorsaságit, a kocsi azt mondta, megyek, nem megyek. Aztán etapon hirtelen megjavult, nem tudom mitől, de nem tartott sokáig az öröm. Négyezres fordulaton kentük neki, gondolhatod élvezetes volt minden méter. Szervizbe ismét kutakodás, hogy mi a nyavalya van vele már megint. Reméltük, hogy végre nem szenvedés lesz a következő kör, de a nap végére így is rengeteg hátrányt gyűjtöttünk össze. De nem csak velünk babrált ki a technika, a kategóriatársak is hasonlóan jártak sajnos, így mindenki próbálta a lehető legjobbat kihozni az adott helyzetből.

Kategória elsők lettetek, tehát másnap már minden oké volt?
- Dehogy. A vasárnap reggeli szerviz azzal indult, hogy A-tól Z-ig mindent átnéztünk. Az első két szakaszon nagyjából 75%-át tudtuk kiautózni a Ladának, ami igencsak távol van a száztól. Úgy voltam vele, hogy ha a másik két versenyző nem folytatja, akkor mi is hagyjuk az egész kínlódást, de Szuper Raliztak, így mentünk tovább. Sok értelmét nem láttuk, mert ez a nap is tele volt műszaki gondokkal. Már az első szakasz után 120 fokon pörgött a motorunk, fűtöttünk ezerrel, nehogy megfázzunk, király volt szaunázni végig, öt kiló mínusszal jöttünk haza. Ismét ötezres fordulatszámon ketyegtünk, mert aztán meg a gázfordítónk tört el. Szerviz, újra tornázás, hogy be tudjuk legalább fejezni a versenyt. Aztán megyünk kifelé, és már a szervizparkban rotty volt a kuplung. Mindenhol indítómotorral indultunk, és ami még aggasztott, hogy van mögöttem 5-6 autó, akiket nem szeretnék majd a pályán feltartani, ezért mindenkit magam elé engedtem, senki ne csússzon le miattunk valamiről. Akkor már nem bíztam a kocsiban.

Mi a következő állomás?
- Igaz végig küzdöttük az Ózd-Salgó Rali és első helyen végeztünk, de ez semmit nem jelent, mert nem a pályákon dőlt el ez, hanem már a szervizben, hiszen mindenkinek voltak nehézségei. Ettől függetlenül örültünk a célba érésnek, mégis csak másfél éve nem volt részünk benne. A mecseki futamot kihagyjuk, és inkább megcsináljuk a kocsit rendesen a Zemplén Ralira. Mert azért komoly anyagi károk lettek benne, futómű, váltó, kuplung és hát a motor. Lesz mit csinálni.

Reklámpartnerek:
Tiszaújváros Transz Kft. – Földmunkavégzés - Közúti Teherszállítás; Komplex-D Magas és Mélyépítés; Baromfiudvar 2002 Kft. - Hús-, húskészítmény nagykereskedelme; Kelet-Atlasz Kompresszor Kft. - Kompresszor javítás; HB.c.e. - Mérnöki Szolgáltató, Építő és Kereskedelmi Kft.; Bója Teherfuvarozás; TGK Trans Kft. - Gépjármű kereskedelem; Inter-Agrowashker Kft. – Mezőgazdasági gépalkatrész és teherautó gépkocsialkatrész; Nomido Madera Kft. – Csomagolástechnika és raklapgyártás; Civis Solar Hungária Kft. – Klímatechnika és napelem; Total Wagon Management Hungary Kft. – Vasúti kocsi mobilszerviz; Nagy Ferenc e.v. - Munkaerő közvetítés; Liza Snack - Malomipari termék gyártása; TT Sped Kft. – Közúti áruszállítás; West Start Kft. – Raktározás, Szállítmányozás; Altis Építő Kft. Endriago Kft.; Civis Partner Kft.; West-Parcel Kft.; Fair Centrum Plus Kft. – Épülettakarítás; Lux-Center Kft. – Villanyszerelés;

Szöveg: Tiba Anita