burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Utasok voltunk az autóban
Írta: Faingyerek    2018. október 17. szerda, 17:05    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk.


Először is hogy vagytok, minden rendben veletek?
- Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető oldali ajtón tudtunk kiszállni, én semmi fájdalmat nem éreztem, viszont Máténak később fájt a háta és a nyaka. Meg is vizsgálták a kórházban, de ő is jól van, megúszta kisebb zúzódásokkal. Az a legfontosabb, hogy mindketten jól vagyunk, a többit megoldja az ember.

Mi az, ami a másodperc tört része alatt végigfutott az agyadban?
- Mivel én ülök a kormánynál, és irányíthatatlanná vált a kocsi, az első, ami jön, hogy csak a navigátornak baja ne essen! Ez az első gondolat. A második pedig, hogy ne legyen néző a környéken. De annyira gyorsan történik minden, hogy igazából semmire nincs idő, csak várod, hogy minél hamarabb megálljon a kocsi, és épségben kiszállhass. Aki versenyautóba ül, annak tisztában kell lenni ezzel az oldalával is, ha félnék, nem ülnék be többet. Mi is, mások is mindig abban bízunk, hogy nem történik gond, és vigyáz ránk valaki. Annak kell örülni, hogy nem esett bajunk, leporoljuk magunkat, és a következő versenyen újra beülünk.

A terv gondolom egy megfontolt versenyzés lett volna?
- Az elképzelés egyáltalán nem ez volt, mint ami történt, de ez most így alakult. Elég nagy tempóval érkeztünk meg, nem akartam letenni a tövére, mert a farönk nem játék. Fordultam volna az aszfaltra, de úgy fel volt, hordva, hogy nem arra ment a kocsi, amerre terveztem. Olyan lendülettel érkeztünk, hogy sem gázelvételre, sem nagyobb gázra nem reagált a kocsi, csak ment amerre ő jónak látta. Onnantól sajnos utasok voltunk az autóban. Ahogy elkezdtük a versenyt, szinte be is fejeztük. Az első gyorsasági hatodik kilométerén történt, hogy beestünk. Elég messzire kocsikáztunk ezért a pár kilométerért, és anyagi kár is lett. De hangsúlyozom mi jól vagyunk, és ez a fontos.

Mi lesz így a Nyíregyháza Ralival?
- Számolgatjuk a napokat, hogy mennyi időnk van még addig. A Mitsubishin van most megint mit csinálni, mert a jobb oldala kapott rendesen, de minden javítható. Küszöb és oszlop csere, új fényezés, új dekor. Illetve valami leütötte az intercoolert és a hűtőt is, és el is folyt a hűtővíz. Nem tudom mi lehetett, mert szemből semmi nem volt. Már elkezdtük javítgatni a kocsit, remélhetőleg elkészülünk az utolsó versenyre, mert nagyon szeretnénk indulni. Most kicsit több melónk lesz vele, mint úgy általában, de megtesszük, amit tudunk, hogy ott állhassunk mi is a többi versenyző között.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika; Entersoft Kft.
Szöveg: Tiba AnitaFotó: Farkas Tamás