burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Háromszor estek ki egyazon versenyen
Írta: Faingyerek    2018. november 18. vasárnap, 18:07    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan…


Lángi Attila:
Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval kapcsolatban. Minden úgy kezdődött, hogy hivatalosan még el se rajtoltunk, de máris kiestünk. A pályabejáró autónk ugyanis már a tréning elején felmondta a szolgálatot, így SOS-ben kellett szereznünk egy másikat. Ok, ezt meg is oldottuk, feldolgoztuk a pályákat, és kezdődhetett az éles verseny – a péntek esti belvárosi gyorssal. Ha azt mondanám, hogy az orrom se láttam, túlzás lenne, hiszen a kocsin belül nem volt köd – de azon kívül annál nagyobb. Tapogatózva igyekeztünk végigmenni a pályán, aminek az lett az eredménye, hogy életem legrosszabb autózását produkáltam, és nagyon nem vagyok rá büszke.

Emiatt szombat reggel úgyis álltunk a rajtba, hogy majd most megváltjuk a bolygót, és tökéletesen, gyorsan fogunk menni. Mindez így is történt, egészen az első gyorsasági körülbelül 70. méteréig, amikor is kitört a jobb első kereke a Z4-nek. Megmagyarázhatatlan ennek az oka, hiszen csak egy padlógázt nyomtam; de az is lehet, hogy a Jóisten így akart megvédeni bennünket attól, hogy a többiekkel együtt árokba, tuskók közé essünk az esti gyorsok valamelyikén. A jó hangulat persze ennek ellenére se szállt el, hiszen ahogy kiestünk, Csövi kicsapta az ajtót, és felkiáltott poénból, hogy van-e pálinka? És volt… Egy jót bandáztunk ott a nézőkkel, versenyt néztünk, amíg a Rescue meg nem hozta a segítséget, és a csapat le nem vontatott minket a pályáról. Itt jegyezném meg, hogy ilyen jó szervezésben még sose volt részem, hiszen rögtön, már két gyors között intézkedtek a szervezők, hogy aki kiesett, azt minél előbb tudják menteni, ne kelljen estig tétlenkednie a pálya szélén.

A szervizeseink gyorsan orvosolták is a problémát, igaz, egy murva futóművel, de a célnak ez is megfelelt, miután – amennyire csak lehetett – ráhangoltunk az aszfaltra. Vasárnap így vissza tudtunk állni a szuperrally keretein belül. Érzésre és a stopper szerint is egész jól autóztunk az 1. és a 3. szakaszon – a másodikon csak azért nem, mert volt egy kis itinerproblémánk. A 4. gyors is jó lett volna, ám ott az ékszíj elszakadása tett nekünk keresztbe – így mondhatni harmadjára is kiestünk a versenyből.
A futam komoly tanulságokat tartogatott számunkra, így arra jutottunk, hogy most újra szétszedjük az autót, időt szentelünk rá, és felújítunk benne mindent, ami ezt kívánja – pédául a lengéscsillapítókat és az ékszíjat. Egy picit félek attól, hogy ez a Szilveszter Rallynk rovására fog menni, de nem szabad már tovább halogatnunk a munkát, ha a jövőben versenyezni szeretnénk. Nekünk pedig eszünk ágában sincs még visszavonulni.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com Fotó:Sári Péter