Kurtosék idén már másodjára dobogósok

A miskolci futam nem igazán a kiszámíthatóságról szólt, legalábbis időjárás tekintetében biztos. De Kurtos Robi és Fridrik Gergő az utolsó percig küzdöttek, és végül a Production Car Kupa 2. helyért járó kupákkal távoztak. Mi volt a legnagyobb problémátok a versenyen? -

Magával ragadta a lendület Jánosát

Szerencsére Jánosa Ákos és Szőke Tomi jól vannak, a Peugeot 208 R2-re viszont ráncfelvarrás vár. Sajnos minden tekintetben egy nullás versenyt tudhatnak a srácok maguk mögött. Örülök, hogy jól ti jól vagytok, de mi történt veletek Mályinkán? - Megmagyarázhatnám, hogy

Hibjánék eltaktikázták magukat, de negyedikek lettek

A Miskolc Ralin a kiszámíthatatlan időjárásnak köszönhetően Hibján Joci és Szollár Csabi versenyébe is belepiszkált az eső. Adódtak menet közben váratlan helyzetek, de így is negyedik helyen végeztek a Peugeot Kupában. Jól gondolom, hogy nem adták azt a negyedik helyet

A következő megálló: Opatija

Március elején állt legutóbb, és idén először rajthoz Hideg Krisztián és Kerék István. Míg ők pihentek, a Skoda Fabia R5-ösük gyűjtötte a kilométereket és a sikereket – többek között a Miskolc Rallyn. A horvát rallybajnokság azonban újabb állomásához érkezett, a

Ragyogó szezon kezdet

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna kitűnő eredménnyel zárta idei első versenyét Szlovéniában a 9. Rally Vipavska Dolina nevű futamon. A Skoda Fabia R5-el a helyi bajnoki abszolút 3. pozíciója mellett két sorozatban is -

Még nem versenyeztem esőben

Az időjárás adta nehézségek miatt kemény versenyen vannak túl a Speed Technika versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a harmadik gyorsasági szakaszon becsúszott egy szalagkorlát alá. A balesetben senki sem sérült meg, ám az autóval nem

Szülinapos autóztatás

  Rövid versenyt teljesített a Speed Technika párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duó a jubileumi Hell Miskolc Rallye-n. „A pályákat jól sikerült feldolgoznunk, bizakodóan álltunk oda rajthoz” – kezdte a beszélgetést ifj. Fogarasi Attila, majd hozzátette. „A prológon Szilágyi

Sikeres versenyt zártak

2WD győzelemmel térhetett haza a jubileumi Hell Miskolc Rallye-ról a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. „Egészen jó itinert sikerült írnunk, bár az eső és a kihordások miatt a gyorsaságin kellett változtatni rajta. Van még mit tanulnom,

Minden jó, ha jó a vége

A 2019-es Miskolc Ralin az időjárás játszotta a legnagyobb főszerepet, mivel a verseny reggelére eső áztatta a szakaszokat és a felhők vonulásából úgy tűnt, ez a változatosság az egy napos futam folyamán végig dominálni fog, alaposan megkeverve a lapokat és

A Citroën C3 R5 megszerezte első szakaszgyőzelmeit a Miskolc Rallye-n

Igazán szélsőséges körülmények várták a 25. Miskolc Rallye indulóit április utolsó hétvégéjén. A Citroën Rally Team Hungary csapata több szakaszgyőzelmet is szerzett, de a biztosnak látszó harmadik helytől egy defekt fosztotta meg Velenczei Ádámot és navigátorát, Zsiros Gábort. A fiúk

Kihívásokkal teli 8. hely

Az egri versenyhez képest nagyot lépett előre a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó a Hell 25. Miskolc Rallye-n, köszönhetően az új motornak és a jó beállításoknak. A páros a nehéz körülmények ellenére folyamatosan ott autózott

Szakaszgyőzelmek és 2. hely a Miskolc Rallye-n

A 25. Miskolc Rallye egyetlen versenynapba sűrítette a máskor legalább kétnapos programot, hiszen mind a 154 versenykilométert bő 12 óra alatt kellett teljesíteni. A Turán Motorsport párosa, Turán Frigyes és Bagaméri Laci a 12 gyorsasági szakaszból 7-et megnyerve végül a

Wirtmann nem fogta vissza magát

Látványosan kezdte a Vltava Ralit Wirtmann Ferenc és Kerekes József, akik az első gyorsasági egyik legnépszerűbb kanyarjában, a közönség legnagyobb örömére keresztbe csúszva, árokba lógatták a Ford Escort Mk II-est. Ezt a kalandot megúszták, ám később egyre fogyott az autó

Wirtmann hetedszer a Vltava Ralin

Idei legnehezebb versenyére készül Wirtmann Ferenc és Kerekes József, akik április 26–27-e között a historic CEZ-bajnokság harmadik futamán, Vltava Ralin állnak rajthoz, Ford Escort Mk II-essel. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros számára ez lesz az idei legrangosabb verseny,

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Kurtosék idén már másodjára dobogósok Magával ragadta a lendület Jánosát Hibjánék eltaktikázták magukat, de negyedikek lettek A következő megálló: Opatija Ragyogó szezon kezdet Még nem versenyeztem esőben Szülinapos autóztatás Sikeres versenyt zártak Minden jó, ha jó a vége A Citroën C3 R5 megszerezte első szakaszgyőzelmeit a Miskolc Rallye-n Kihívásokkal teli 8. hely Szakaszgyőzelmek és 2. hely a Miskolc Rallye-n Wirtmann nem fogta vissza magát Wirtmann hetedszer a Vltava Ralin Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Kurtosék idén már másodjára dobogósok

News image

A miskolci futam nem igazán a kiszámíthatóságról szólt, legalábbis időjárás tekintetében biztos. De Kurtos Robi és Fridrik Gergő az utolsó percig küzdöttek, és végül a Production Car Ku...

Bővebben

Magával ragadta a lendület Jánosát

News image

Szerencsére Jánosa Ákos és Szőke Tomi jól vannak, a Peugeot 208 R2-re viszont ráncfelvarrás vár. Sajnos minden tekintetben egy nullás versenyt tudhatnak a srácok maguk mögött. ...

Bővebben

Hibjánék eltaktikázták magukat, de negye

News image

A Miskolc Ralin a kiszámíthatatlan időjárásnak köszönhetően Hibján Joci és Szollár Csabi versenyébe is belepiszkált az eső. Adódtak menet közben váratlan helyzetek, de így is negyedik helyen vé...

Bővebben
Háromszor estek ki egyazon versenyen
Írta: Faingyerek    2018. november 18. vasárnap, 18:07    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan…


Lángi Attila:
Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval kapcsolatban. Minden úgy kezdődött, hogy hivatalosan még el se rajtoltunk, de máris kiestünk. A pályabejáró autónk ugyanis már a tréning elején felmondta a szolgálatot, így SOS-ben kellett szereznünk egy másikat. Ok, ezt meg is oldottuk, feldolgoztuk a pályákat, és kezdődhetett az éles verseny – a péntek esti belvárosi gyorssal. Ha azt mondanám, hogy az orrom se láttam, túlzás lenne, hiszen a kocsin belül nem volt köd – de azon kívül annál nagyobb. Tapogatózva igyekeztünk végigmenni a pályán, aminek az lett az eredménye, hogy életem legrosszabb autózását produkáltam, és nagyon nem vagyok rá büszke.

Emiatt szombat reggel úgyis álltunk a rajtba, hogy majd most megváltjuk a bolygót, és tökéletesen, gyorsan fogunk menni. Mindez így is történt, egészen az első gyorsasági körülbelül 70. méteréig, amikor is kitört a jobb első kereke a Z4-nek. Megmagyarázhatatlan ennek az oka, hiszen csak egy padlógázt nyomtam; de az is lehet, hogy a Jóisten így akart megvédeni bennünket attól, hogy a többiekkel együtt árokba, tuskók közé essünk az esti gyorsok valamelyikén. A jó hangulat persze ennek ellenére se szállt el, hiszen ahogy kiestünk, Csövi kicsapta az ajtót, és felkiáltott poénból, hogy van-e pálinka? És volt… Egy jót bandáztunk ott a nézőkkel, versenyt néztünk, amíg a Rescue meg nem hozta a segítséget, és a csapat le nem vontatott minket a pályáról. Itt jegyezném meg, hogy ilyen jó szervezésben még sose volt részem, hiszen rögtön, már két gyors között intézkedtek a szervezők, hogy aki kiesett, azt minél előbb tudják menteni, ne kelljen estig tétlenkednie a pálya szélén.

A szervizeseink gyorsan orvosolták is a problémát, igaz, egy murva futóművel, de a célnak ez is megfelelt, miután – amennyire csak lehetett – ráhangoltunk az aszfaltra. Vasárnap így vissza tudtunk állni a szuperrally keretein belül. Érzésre és a stopper szerint is egész jól autóztunk az 1. és a 3. szakaszon – a másodikon csak azért nem, mert volt egy kis itinerproblémánk. A 4. gyors is jó lett volna, ám ott az ékszíj elszakadása tett nekünk keresztbe – így mondhatni harmadjára is kiestünk a versenyből.
A futam komoly tanulságokat tartogatott számunkra, így arra jutottunk, hogy most újra szétszedjük az autót, időt szentelünk rá, és felújítunk benne mindent, ami ezt kívánja – pédául a lengéscsillapítókat és az ékszíjat. Egy picit félek attól, hogy ez a Szilveszter Rallynk rovására fog menni, de nem szabad már tovább halogatnunk a munkát, ha a jövőben versenyezni szeretnénk. Nekünk pedig eszünk ágában sincs még visszavonulni.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com Fotó:Sári Péter