Kurtosék idén már másodjára dobogósok

A miskolci futam nem igazán a kiszámíthatóságról szólt, legalábbis időjárás tekintetében biztos. De Kurtos Robi és Fridrik Gergő az utolsó percig küzdöttek, és végül a Production Car Kupa 2. helyért járó kupákkal távoztak. Mi volt a legnagyobb problémátok a versenyen? -

Magával ragadta a lendület Jánosát

Szerencsére Jánosa Ákos és Szőke Tomi jól vannak, a Peugeot 208 R2-re viszont ráncfelvarrás vár. Sajnos minden tekintetben egy nullás versenyt tudhatnak a srácok maguk mögött. Örülök, hogy jól ti jól vagytok, de mi történt veletek Mályinkán? - Megmagyarázhatnám, hogy

Hibjánék eltaktikázták magukat, de negyedikek lettek

A Miskolc Ralin a kiszámíthatatlan időjárásnak köszönhetően Hibján Joci és Szollár Csabi versenyébe is belepiszkált az eső. Adódtak menet közben váratlan helyzetek, de így is negyedik helyen végeztek a Peugeot Kupában. Jól gondolom, hogy nem adták azt a negyedik helyet

A következő megálló: Opatija

Március elején állt legutóbb, és idén először rajthoz Hideg Krisztián és Kerék István. Míg ők pihentek, a Skoda Fabia R5-ösük gyűjtötte a kilométereket és a sikereket – többek között a Miskolc Rallyn. A horvát rallybajnokság azonban újabb állomásához érkezett, a

Ragyogó szezon kezdet

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna kitűnő eredménnyel zárta idei első versenyét Szlovéniában a 9. Rally Vipavska Dolina nevű futamon. A Skoda Fabia R5-el a helyi bajnoki abszolút 3. pozíciója mellett két sorozatban is -

Még nem versenyeztem esőben

Az időjárás adta nehézségek miatt kemény versenyen vannak túl a Speed Technika versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a harmadik gyorsasági szakaszon becsúszott egy szalagkorlát alá. A balesetben senki sem sérült meg, ám az autóval nem

Szülinapos autóztatás

  Rövid versenyt teljesített a Speed Technika párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duó a jubileumi Hell Miskolc Rallye-n. „A pályákat jól sikerült feldolgoznunk, bizakodóan álltunk oda rajthoz” – kezdte a beszélgetést ifj. Fogarasi Attila, majd hozzátette. „A prológon Szilágyi

Sikeres versenyt zártak

2WD győzelemmel térhetett haza a jubileumi Hell Miskolc Rallye-ról a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. „Egészen jó itinert sikerült írnunk, bár az eső és a kihordások miatt a gyorsaságin kellett változtatni rajta. Van még mit tanulnom,

Minden jó, ha jó a vége

A 2019-es Miskolc Ralin az időjárás játszotta a legnagyobb főszerepet, mivel a verseny reggelére eső áztatta a szakaszokat és a felhők vonulásából úgy tűnt, ez a változatosság az egy napos futam folyamán végig dominálni fog, alaposan megkeverve a lapokat és

A Citroën C3 R5 megszerezte első szakaszgyőzelmeit a Miskolc Rallye-n

Igazán szélsőséges körülmények várták a 25. Miskolc Rallye indulóit április utolsó hétvégéjén. A Citroën Rally Team Hungary csapata több szakaszgyőzelmet is szerzett, de a biztosnak látszó harmadik helytől egy defekt fosztotta meg Velenczei Ádámot és navigátorát, Zsiros Gábort. A fiúk

Kihívásokkal teli 8. hely

Az egri versenyhez képest nagyot lépett előre a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó a Hell 25. Miskolc Rallye-n, köszönhetően az új motornak és a jó beállításoknak. A páros a nehéz körülmények ellenére folyamatosan ott autózott

Szakaszgyőzelmek és 2. hely a Miskolc Rallye-n

A 25. Miskolc Rallye egyetlen versenynapba sűrítette a máskor legalább kétnapos programot, hiszen mind a 154 versenykilométert bő 12 óra alatt kellett teljesíteni. A Turán Motorsport párosa, Turán Frigyes és Bagaméri Laci a 12 gyorsasági szakaszból 7-et megnyerve végül a

Wirtmann nem fogta vissza magát

Látványosan kezdte a Vltava Ralit Wirtmann Ferenc és Kerekes József, akik az első gyorsasági egyik legnépszerűbb kanyarjában, a közönség legnagyobb örömére keresztbe csúszva, árokba lógatták a Ford Escort Mk II-est. Ezt a kalandot megúszták, ám később egyre fogyott az autó

Wirtmann hetedszer a Vltava Ralin

Idei legnehezebb versenyére készül Wirtmann Ferenc és Kerekes József, akik április 26–27-e között a historic CEZ-bajnokság harmadik futamán, Vltava Ralin állnak rajthoz, Ford Escort Mk II-essel. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros számára ez lesz az idei legrangosabb verseny,

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Kurtosék idén már másodjára dobogósok Magával ragadta a lendület Jánosát Hibjánék eltaktikázták magukat, de negyedikek lettek A következő megálló: Opatija Ragyogó szezon kezdet Még nem versenyeztem esőben Szülinapos autóztatás Sikeres versenyt zártak Minden jó, ha jó a vége A Citroën C3 R5 megszerezte első szakaszgyőzelmeit a Miskolc Rallye-n Kihívásokkal teli 8. hely Szakaszgyőzelmek és 2. hely a Miskolc Rallye-n Wirtmann nem fogta vissza magát Wirtmann hetedszer a Vltava Ralin Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Kurtosék idén már másodjára dobogósok

News image

A miskolci futam nem igazán a kiszámíthatóságról szólt, legalábbis időjárás tekintetében biztos. De Kurtos Robi és Fridrik Gergő az utolsó percig küzdöttek, és végül a Production Car Ku...

Bővebben

Magával ragadta a lendület Jánosát

News image

Szerencsére Jánosa Ákos és Szőke Tomi jól vannak, a Peugeot 208 R2-re viszont ráncfelvarrás vár. Sajnos minden tekintetben egy nullás versenyt tudhatnak a srácok maguk mögött. ...

Bővebben

Hibjánék eltaktikázták magukat, de negye

News image

A Miskolc Ralin a kiszámíthatatlan időjárásnak köszönhetően Hibján Joci és Szollár Csabi versenyébe is belepiszkált az eső. Adódtak menet közben váratlan helyzetek, de így is negyedik helyen vé...

Bővebben
Ezt dobta idén a gép
Írta: Faingyerek    2018. november 18. vasárnap, 18:25    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket.


Megint cserben hagyott a versenyautó?
- Leszakadt az osztómű a váltóról. És mivel egy komplett váltó kellett volna hozzá, esélytelen volt a folytatás. Meg is volt rendelve, de nem gondoltuk, hogy szükségünk lesz rá. A Superspeciállal együtt mentünk négy és fél gyorsaságit. Nem sok jutott nekünk, és nem csak ebből a versenyből, hanem úgy cakompakk az egész évből. Az azért kicsit bosszant, hogy az első helyről estünk ki a kategóriánkból. Láttunk minden futam előtt arra esélyt, hogy oda érjünk a dobogóhoz, de valami mindig közbejött. A technika ördöge ellenünk tette le a voksát.

Kevés kilométer, de az legalább élvezetes?
- Valóban keveset tudtunk menni, viszont azt, hogy nem éreztem jól magam, azt nem tudom mondani, mert nagyon jó verseny volt így is, ezzel a kevés versenykilométerrel a hátunk mögött. Mozgalmas kis futam lehetett volna ez számunkra is, ha végig jutunk. A pályákról pedig annyit, hogy három az én gyermekem volt belőle, ugyanis segítettem a szervezésben, és a szakaszok kijelölésében. Abból kivettem a részem, az autóversenyzésből sajnos sokkal kevesebb jutott, mint amire számítottunk. Majd jövőre újra neki futunk ennek a nyíregyházi versenynek. Amúgy, ha jobban belegondolok, akkor igazából sokkal nagyobb a nyomás ilyenkor azokon a versenyzőkön, akik hazainak számító futamon indulnak. Sok az ismerős, több az elvárás, a „nyomjad neki, menjél gyorsan, de látványosan forgasd”. Nem egyszerű ez, lehet jobb egy pécsi nekünk, hiába van az messze. Mondjuk tök mindegy, mert én mindig élvezetre autózom, és fontos, hogy jól érezzük magunkat, és a pálya szélén sem aludjanak el a szurkolók.

Ez nem a ti esztendőtök volt, jól gondolom?
- Nagyon jól látod a helyzetet, olyannyira, hogy megy a Mitsubishi eladósorba, és lecserélem. Nem akarok azon agyalni, hogy mi miért történt, arra fordítom az energiámat, hogy megoldást találjak a következő szezonra. Nem most jött a gondolat, hogy eladom a kocsit, hanem már jóval előtte, ez csak megerősített. Lehet, hogy másnak sokkal több szerencséje lesz vele. Ez a kilences vagy nem az én stílusom, vagy nem jól kezelem. Szóval, ez az év sem a miénk volt ezzel az autóval, ezért döntöttem, hogy ha elviszik, akkor jön helyette egy másik.

Akkor bezárt a bazár 2018-ban?
- Igen, ha már meghoztam ezt a döntést a versenyautóval kapcsolatban, akkor erre már nem költenék többet. Illetve úgy mondom, szívesen költenék, de nagyon kiürült a kassza, most az a legjobb döntés, ha helyreállítom, eladom, és majd a másik autóval tervezem a 2019-es bajnokságot. Köszönöm a csapat munkáját, a család kitartását, és a partnerek bizalmát.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika; Entersoft Kft.

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István