burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Ezt dobta idén a gép
Írta: Faingyerek    2018. november 18. vasárnap, 18:25    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket.


Megint cserben hagyott a versenyautó?
- Leszakadt az osztómű a váltóról. És mivel egy komplett váltó kellett volna hozzá, esélytelen volt a folytatás. Meg is volt rendelve, de nem gondoltuk, hogy szükségünk lesz rá. A Superspeciállal együtt mentünk négy és fél gyorsaságit. Nem sok jutott nekünk, és nem csak ebből a versenyből, hanem úgy cakompakk az egész évből. Az azért kicsit bosszant, hogy az első helyről estünk ki a kategóriánkból. Láttunk minden futam előtt arra esélyt, hogy oda érjünk a dobogóhoz, de valami mindig közbejött. A technika ördöge ellenünk tette le a voksát.

Kevés kilométer, de az legalább élvezetes?
- Valóban keveset tudtunk menni, viszont azt, hogy nem éreztem jól magam, azt nem tudom mondani, mert nagyon jó verseny volt így is, ezzel a kevés versenykilométerrel a hátunk mögött. Mozgalmas kis futam lehetett volna ez számunkra is, ha végig jutunk. A pályákról pedig annyit, hogy három az én gyermekem volt belőle, ugyanis segítettem a szervezésben, és a szakaszok kijelölésében. Abból kivettem a részem, az autóversenyzésből sajnos sokkal kevesebb jutott, mint amire számítottunk. Majd jövőre újra neki futunk ennek a nyíregyházi versenynek. Amúgy, ha jobban belegondolok, akkor igazából sokkal nagyobb a nyomás ilyenkor azokon a versenyzőkön, akik hazainak számító futamon indulnak. Sok az ismerős, több az elvárás, a „nyomjad neki, menjél gyorsan, de látványosan forgasd”. Nem egyszerű ez, lehet jobb egy pécsi nekünk, hiába van az messze. Mondjuk tök mindegy, mert én mindig élvezetre autózom, és fontos, hogy jól érezzük magunkat, és a pálya szélén sem aludjanak el a szurkolók.

Ez nem a ti esztendőtök volt, jól gondolom?
- Nagyon jól látod a helyzetet, olyannyira, hogy megy a Mitsubishi eladósorba, és lecserélem. Nem akarok azon agyalni, hogy mi miért történt, arra fordítom az energiámat, hogy megoldást találjak a következő szezonra. Nem most jött a gondolat, hogy eladom a kocsit, hanem már jóval előtte, ez csak megerősített. Lehet, hogy másnak sokkal több szerencséje lesz vele. Ez a kilences vagy nem az én stílusom, vagy nem jól kezelem. Szóval, ez az év sem a miénk volt ezzel az autóval, ezért döntöttem, hogy ha elviszik, akkor jön helyette egy másik.

Akkor bezárt a bazár 2018-ban?
- Igen, ha már meghoztam ezt a döntést a versenyautóval kapcsolatban, akkor erre már nem költenék többet. Illetve úgy mondom, szívesen költenék, de nagyon kiürült a kassza, most az a legjobb döntés, ha helyreállítom, eladom, és majd a másik autóval tervezem a 2019-es bajnokságot. Köszönöm a csapat munkáját, a család kitartását, és a partnerek bizalmát.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika; Entersoft Kft.

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István