burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához
Írta: Faingyerek    2018. november 18. vasárnap, 18:30    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.


„Sikerült megcsinálni, amit elterveztünk. Maga a verseny és a gyorsaságik tetszettek, nem voltak csúszások. A köd nem kedvezett, de november van. Szombaton kicsit görcsösen kezdtem, be is nyeltem két defektet, amiből az egyiknél a felni is ketté tört Mádon a szőlősben, nem tudtunk volna kijönni. A másikat pedig az ezt követő hosszú szakasz legelső jobbosában szereztem, és ez megpecsételte a sorsunkat. Vasárnap biztonságosan, de a saját tempómat autózva próbáltam haladni. Figyeltük a többieket, akik szépen és gyorsan versenyeztek, ez alapján próbáltuk felállítani a saját magunk által elképzelt sorrendet. Az idei évet kedvezően zártuk, megnyertük a Peugeot Kupát és a 6-os kategóriát, a 2WD-t még nem tudom, abban nem vagyok biztos. Idén még tervben van egy Mikulás Rali, aztán ezerrel elkezdjük összerakni a következő évet, ami fejben kezd körvonalazódni, de korai lenne még erről beszélni. Elégedetten távoztunk, mondom ezt annak fényében, hogy sok szerencse párosult ahhoz, hogy így alakult a bajnokság számunkra. Hálásak vagyunk, és köszönjük mindenkinek, akik hozzájárultak valamilyen formában, hogy ilyen sok versenyen részt vehessünk. Reméljük jövőre is bizalmat szavaznak nekünk, és folytathatjuk a csatákat” – mondta Ákos jókedvűen.

„Nagyon nehéz, hosszú és változatos verseny volt ez a nyíregyházi. Minden tekintetben embert próbálónak mondanám, mert közel ezer kilométert menni, nem egy hétköznapi történet, ehhez fel kell nőni majd. Eseménydús volt, hiszen olyat, hogy egy gyorsasági szakaszon elrajtolsz és vizes, két kilométer után már ködös is, felmész a dombra kisüt a nap, ilyen csak a mesében van…na meg a raliversenyeken. A pályákkal és a szervezéssel is elégedettek voltunk, mert rugalmasan zajlott szinte minden. A másik pedig, hogy jó szájízzel jöttünk el az záró futamról, ugyanis jót versenyeztünk, kivéve az a két defekt, ami nem hiányzott. A legnagyobb nyomást az tette az emberre, hogy öt szakasz után volt szerviz, és imádkozol, hogy ne történjen olyan, amit te ott nem tudsz megoldani. Mindig van hova fejlődni, azon leszünk a következő évben is, addig meg ránk fér egy kis pihenés. A 2019-es terv még a jövő zenéje, most örülünk és gratulálunk mindenkinek” – nyilatkozta Attila.

Reklámpartnereink:
D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft. - Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépek; Drei KKT. - Gáz- Víz és Csatorna Építő Közkereseti Társaság; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás;

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István