Új közeg, új impulzusok kellenek

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Olyan, mintha az olajszűrő anyaghibás lett volna és elkezdett leválni maga a szűrű,

Rengeteg kérdőjel van most bennem

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés szerencsére nem történt, de megviselik a csapatot a történtek. Tudom nem vigasztal, de a

A szerencseszám bűvöletében

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny előtt elmondta, hogy a top ötben szeretne végezni, így a technikai problémák ellenére

A várt eredmény elmaradt

Csalódottan tértek haza a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról a Speed Technika Rallye2-es versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a félig hazai versenyükön magukhoz képest nem tudott maradandód alkotni és emiatt át kell, értékeljék a versenyzésüket. „Nagyon vártuk a

Nem kímélte őket a technika

A Taxi4 Székesfehérvár Rallye első két szakaszát kormányszervó nélkül teljesítette a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó, majd a verseny másnapján újra előjött a probléma és nem tudták folytatni a versenyt. A Székesfehérvár Rallye első napján

Sok maradt benne, de élvezték

Ismét 2WD győzelemmel térhetett haza a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. A Taxi4 Székesfehérvár Rallye a nagy sebességről és a rövid fékutakról szólt, amihez jól alkalmazkodtak a srácok. Marci és Robi első közös fehérvári versenyüket teljesítették

Újra a csúcson

A Rallye2-es értékelés abszolút első helyén végeztek a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-n a Speed Technika régi-új Hondás versenyzői. A Neukirchner András - Pardi Kata duó karcmentes autót vezetett a sóstói MOL Aréna előtt felállított céldobogóra. „A korábbi években és az idei évben

Újra az élmezőnyben végeztek!

Több mint egy hónapos kényszerpihenő után folytatódott a pontvadászat a királyok városában, Székesfehérváron. Két versenynap, aszfaltos pályák és tizenkét gyorsasági várt a mezőnyre. Az időjárás kegyes volt, kellemes nyári melegben hajthatták autóikat az indulók. Balogh Jani és Holczer Dani felkészülése a

Ezt nem lehet a gyerekre fogni

A fehérvári nem volt Lángi Attiláék hétvégéje. Igaz, a technika most úgy tette a dolgát, ahogy kell, de az emberi tényező nem volt a topon. Volt is pár pillanat, amikor majdnem összecsomagolt és elindult haza. Hiába nem eredményorientált a Lángi-Schmidt

A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye

Az Országos Rallye Bajnokság harmadik futamának Székesfehérvár volt a központja, míg a gyorsasági szakaszokat a várostól északra kellett teljesíteni. A Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frici és Bagaméri Laci küzdelmes versenyen vett részt, amit végül a Ford Fiesta R5 versenyautójuk kormányszervójának

A top5-ből nem engedünk

Az egri hazai versenye után a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen tér vissza a rally körforgásába a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik nagyon szeretnek visszajárni az egyik leggazdagabb múltú magyar koronázóvárosba. Zoli és Andris Miskolcot

Változatlan célok

A hosszú pihenő után már nagyon várja a Taxi4 Székesfehérvár Rallyet a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. Az elmaradt szombathelyi verseny miatt két hónap pihenő jutott a versenyzőknek, így szinte minden internetes belsőt láttak már. A

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!

Tavaly a második helyen végzett, idén sem szeretne kimaradni a pezsgőzésből a Citroën Rally Team Hungary tehetséges pilótája. Az előzmények biztatóak, az előző futamon már érezhető volt, hogy belakták a C3 R5 versenyautójukat és egy hosszabb teszt után reménykedve vára

Új közeg, új impulzusok kellenek Rengeteg kérdőjel van most bennem A szerencseszám bűvöletében A várt eredmény elmaradt Nem kímélte őket a technika Sok maradt benne, de élvezték Újra a csúcson Újra az élmezőnyben végeztek! Ezt nem lehet a gyerekre fogni A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye A top5-ből nem engedünk Változatlan célok Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges! Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Új közeg, új impulzusok kellenek

News image

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Ol...

Bővebben

Rengeteg kérdőjel van most bennem

News image

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés sz...

Bővebben

A szerencseszám bűvöletében

News image

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny el...

Bővebben
Bronzéremmel kezdték a szezont
Írta: Faingyerek    2019. április 04. csütörtök, 18:59    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk.


Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre?
- Így a napok elteltével azt, hogy minden jól sikerült. Sajnálom, hogy szombaton utolértük az előttünk rajtolót, mert ott bent maradt egy kicsi, de szegények defektet kaptak. Ettől függetlenül hoztuk az általam elvárt eredményt, ami a dobogó volt. Elégedett nem vagyok, de pontokkal távoztunk az első versenyről. Teljesítettük a kitűzött célt, majd fejlődünk, és felvesszük a ritmust a továbbiakban a többiekkel. Persze azért örülünk a Peugeot Kupa 208 R2, a 2WD és az RC4 3. helyezésnek.

Vannak a Peugeot Kupában olyan párosok, akiknek a bátorságán elcsodálkoztál?
- Verseny előtt is gondoltam, hogy nagyon ügyesek lesznek a pilóták, de volt, amin mégis meglepődtem. Egyesek már most kihagyták a puhatolózási fázist, egyszerűen csak belecsaptak a lecsóba, gondolom lesz, ami lesz alapon. Mi azért megfontoltabban tervezzük az évet, hogy melyik taktika jobb, ezt szerintem előre senki nem tudhatja. Benne lenni egy ilyen mezőnyben az első ötben, vagy akár háromban, azt gondolom azért rendesen meg kellett dolgozni, és a továbbiakban sem lesz ez másként, sietni kell.

Milyen volt az első közös versenyetek Tomival?
- Azon vagyunk, hogy segítsük egymást a versenyek során, ez ugye első futamon nem sokat árul még el. Kezdjük belakni a Peugeot 208 R2-t. Tomi egy tapasztalt és jó navigátor, de természetesen mivel most ült először R2-es autóban, vannak, amiket máshogy kell kezelni, mint mondjuk egy R5-ben. Voltak jó felvetései, szerintem körülbelül a harmadik verseny után beszélhetünk majd erről újra, hogy elkaptuk a közös fonalat… és reményeink szerint fokozatosan fogunk tudni gyorsulni is ezáltal.

Volt kedvenc szakaszod az Eger Ralin?
- A szuhai gyors csak azért idegesített, mert állandóan kivették, pedig azt tetszett. Szeretem az ilyen technikás pályákat, ahol sokat kell improvizálni, és ez egy brutál jó szakasz volt, annak ellenére, hogy a minőségéről ugyanez nem mondható el. Ezek élvezhetőek, nem az, amikor üvegen átmegyünk minden kanyaron, hanem van négy-öt kanyarkombináció, és abból kell megtalálni, melyiket hogyan kell venni, ahhoz, hogy leggyorsabb legyél. Ezek jobban is mennek, úgy érzem, mint mondjuk egy Egerbakta-Pétervásárai elág.

Láttad a Miskolc Rali versenykiírás tervezetét?
- Belenéztem, kb. 150 versenykilométer, 12 gyors, 1 nap alatt. Nem mondom, hogy fizikailag próbára fog tenni, de agyban ott lenni, hogy végig toljál egy ilyet, azért az már más tészta. Fogalmam sincs, miért lesz egy napos. Meglátjuk, még van egy kis idő addig.

Reklámpartnereink:
D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. - Fémmegmunkálás; Artiger Kft. - Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport - Közúti árufuvarozás; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. - Tengeri konténerszállítás; Asonáj 2003 Kft. Munka, - Tűz, - Környezet, - Védelmi Kft.; Tétény-Ker Kft. - Épületgépészet, Medito Kft. - Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. - Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. - Porfestés-Szemcseszórás; Triskelion Group Kft - Autóalkatrész Kereskedelem; Duna Logistic Kft. - Szállítás, Raktározás; ECS Hungary Kft. - Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. - Építőipari kivitelezés; HK Trans Kft. - Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft. - Mezőgazdasági Gépek; Berti-Klaus Kft. - Közúti áruszállítás; Szatmári Kft. - Épületgépészet; Consult Team Kft.; Ferro Press Kft. - Fémipari szolgáltatás; Signal Print Kft. - Nyomdaipar; GPR & PARTNERS Kft. - Tanácsadás; Decran Hungary Kft. - Húsfeldolgozás; Ecover Global Trade Kft. - Húsfeldolgozás; Ali-Transport Kft. - Áruszállítás; Pedro 2006 Kft. - Áruszállítás; Inker Bt. - Áruszállítás; Simon Zoltán E.v. - Áruszállítás;
Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István