Új közeg, új impulzusok kellenek

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Olyan, mintha az olajszűrő anyaghibás lett volna és elkezdett leválni maga a szűrű,

Rengeteg kérdőjel van most bennem

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés szerencsére nem történt, de megviselik a csapatot a történtek. Tudom nem vigasztal, de a

A szerencseszám bűvöletében

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny előtt elmondta, hogy a top ötben szeretne végezni, így a technikai problémák ellenére

A várt eredmény elmaradt

Csalódottan tértek haza a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról a Speed Technika Rallye2-es versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a félig hazai versenyükön magukhoz képest nem tudott maradandód alkotni és emiatt át kell, értékeljék a versenyzésüket. „Nagyon vártuk a

Nem kímélte őket a technika

A Taxi4 Székesfehérvár Rallye első két szakaszát kormányszervó nélkül teljesítette a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó, majd a verseny másnapján újra előjött a probléma és nem tudták folytatni a versenyt. A Székesfehérvár Rallye első napján

Sok maradt benne, de élvezték

Ismét 2WD győzelemmel térhetett haza a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. A Taxi4 Székesfehérvár Rallye a nagy sebességről és a rövid fékutakról szólt, amihez jól alkalmazkodtak a srácok. Marci és Robi első közös fehérvári versenyüket teljesítették

Újra a csúcson

A Rallye2-es értékelés abszolút első helyén végeztek a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-n a Speed Technika régi-új Hondás versenyzői. A Neukirchner András - Pardi Kata duó karcmentes autót vezetett a sóstói MOL Aréna előtt felállított céldobogóra. „A korábbi években és az idei évben

Újra az élmezőnyben végeztek!

Több mint egy hónapos kényszerpihenő után folytatódott a pontvadászat a királyok városában, Székesfehérváron. Két versenynap, aszfaltos pályák és tizenkét gyorsasági várt a mezőnyre. Az időjárás kegyes volt, kellemes nyári melegben hajthatták autóikat az indulók. Balogh Jani és Holczer Dani felkészülése a

Ezt nem lehet a gyerekre fogni

A fehérvári nem volt Lángi Attiláék hétvégéje. Igaz, a technika most úgy tette a dolgát, ahogy kell, de az emberi tényező nem volt a topon. Volt is pár pillanat, amikor majdnem összecsomagolt és elindult haza. Hiába nem eredményorientált a Lángi-Schmidt

A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye

Az Országos Rallye Bajnokság harmadik futamának Székesfehérvár volt a központja, míg a gyorsasági szakaszokat a várostól északra kellett teljesíteni. A Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frici és Bagaméri Laci küzdelmes versenyen vett részt, amit végül a Ford Fiesta R5 versenyautójuk kormányszervójának

A top5-ből nem engedünk

Az egri hazai versenye után a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen tér vissza a rally körforgásába a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik nagyon szeretnek visszajárni az egyik leggazdagabb múltú magyar koronázóvárosba. Zoli és Andris Miskolcot

Változatlan célok

A hosszú pihenő után már nagyon várja a Taxi4 Székesfehérvár Rallyet a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. Az elmaradt szombathelyi verseny miatt két hónap pihenő jutott a versenyzőknek, így szinte minden internetes belsőt láttak már. A

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!

Tavaly a második helyen végzett, idén sem szeretne kimaradni a pezsgőzésből a Citroën Rally Team Hungary tehetséges pilótája. Az előzmények biztatóak, az előző futamon már érezhető volt, hogy belakták a C3 R5 versenyautójukat és egy hosszabb teszt után reménykedve vára

Új közeg, új impulzusok kellenek Rengeteg kérdőjel van most bennem A szerencseszám bűvöletében A várt eredmény elmaradt Nem kímélte őket a technika Sok maradt benne, de élvezték Újra a csúcson Újra az élmezőnyben végeztek! Ezt nem lehet a gyerekre fogni A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye A top5-ből nem engedünk Változatlan célok Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges! Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Új közeg, új impulzusok kellenek

News image

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Ol...

Bővebben

Rengeteg kérdőjel van most bennem

News image

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés sz...

Bővebben

A szerencseszám bűvöletében

News image

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny el...

Bővebben
A Citroën C3 R5 megszerezte első szakaszgyőzelmeit a Miskolc Rallye-n
Írta: Faingyerek    2019. május 03. péntek, 17:58    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Igazán szélsőséges körülmények várták a 25. Miskolc Rallye indulóit április utolsó hétvégéjén. A Citroën Rally Team Hungary csapata több szakaszgyőzelmet is szerzett, de a biztosnak látszó harmadik helytől egy defekt fosztotta meg Velenczei Ádámot és navigátorát, Zsiros Gábort. A fiúk így is lépésről lépésre kerülnek egyre közelebb az autóhoz és a mezőny elejéhez.


A 25. Miskolc Rallye programja keménynek ígérkezett már előzetesen is, hiszen egy nap alatt kellett megtennie a mezőnynek az általában két napra tervezett versenytávot. Ha ez még nem lett volna elég, akkor az időjárás is próbálta legváltozatosabb arcát mutatni a verseny szombatján, hiszen a viszonylag nagy területen zajló futamon vagy eső áztatta és tette csúszóssá a pályákat, vagy a felszáradó részek lepték meg az esőre készülő versenyzőket.

Velenczei Ádámék jól kezdték a versenyt.
„Nem sikerült optimálisan a gumiválasztásunk, ennek ellenére a harmadik helyen álltunk. Sajnos a következő mályinkai szakaszon a pálya első harmadában defektet kaptunk, és úgy döntöttünk, hogy kicseréljük a kereket. Utólag is úgy gondolom, hogy jó döntést hoztunk, ha végigmegyünk defektes kerékkel, akkor biztosan több időt veszítünk és az autó is megsérül. Visszacsúsztunk a kilencedik helyre és innen próbáltunk felzárkózni és megtenni mindent, hogy előrébb lépjünk.”

A Citroën hazai forgalmazója és a versenyautót szervizelő Tagai Racing Technology csapata gyári mérnököt hozott a versenyre, aki a beállításokban és a versenyautó még pontosabb kezelésében tudta segíteni a pilótát.
„Folyamatosan módosítottunk az autón és a mérnök segítségével egy nagyon jó setup-pal tudtunk az utolsó körre kimenni és ott két első és két második helyet szerezni.”

Egészen a hatodik helyig sikerült felkapaszkodnia a csapatnak.
„Próbáltunk az utolsó szakaszon az első ötben végezni és megszerezni néhány bónusz pontot, ez jól sikerült, hiszen megnyertük a Power Stage-et!”

Igazán nehéz verseny volt ez a miskolci futam, hiszen a végére a mezőny fele elvérzett, minden szakaszon összetört autók álltak a pálya szélén. A rendezőség ennek ellenére nagyon jól teljesített, szinte csúszás nélkül futott be a mezőny a diósgyőri DVTK Stadionnál felállított céldobogóhoz.
Az első futamon az ötödik helyen végzett a Velenczei – Zsiros duó, Miskolcon ugyan csak hatodikak lettek, mégis mindenki sokkal boldogabb volt a céldobogónál: a részeredmények biztatóak, látszik, hogy rengeteg potenciál van még a versenyautóban és legénységében.
„Ez volt a második versenyünk.” – összegzi a 25. Miskolc Rallye-t a pilóta.
„Az autót nagyon jól felkészítette a TRT, mindenki tökéletesen végzi a dolgát, igazán profi a csapat. Mi is egyre jobbak leszünk!”

A tapasztalt navigátor, Zsiros Gábor is csillogó szemmel nyilatkozott a futam után:
„Nagyon gyors autót raktak össze nekünk a fiúk, mi pedig nagyon gyors itinert írtunk a pályákra. Egerben még csak a szárnyainkat próbálgattuk, de itt már bele tudtunk szólni a versenybe. Sajnos a defekt miatt nem tudtunk küzdeni az első két helyért, de lépegetünk felfelé és remélem, hogy a következő versenyen még közelebb leszünk az elejéhez.”

A bajnokság következő versenye a június 6-7.-én megrendezésre kerülő Székesfehérvár Rallye.
„Az egyik kedvenc versenyem, tavaly a második helyen fejeztem be. Remélem, hogy idén még jobban sikerülhet, mindent megteszünk érte.” – fejezte be bizakodóan Velenczei Ádám.

A miskolci verseny hivatalos honlapja: http://miskolcrally.hu,
Az eredmények pedig itt találhatóak: https://rallylive.hu .

Kiadja: Dudás Endre, a CRTH sajtófelelőse
A csapat partnerei:
C Automobil Import Kft., TOTAL
Betonútépítő, SIVA Group, EuroAszfalt, Közmű Alagút, STRAVIA, FORVETT, One Hungary, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, Lead Design, Szirt BAU Kft., EFTECH Kft., BIG Push Rally Team.
TAGAI TACING TECHNOLOGY, PIRELLI