Új közeg, új impulzusok kellenek

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Olyan, mintha az olajszűrő anyaghibás lett volna és elkezdett leválni maga a szűrű,

Rengeteg kérdőjel van most bennem

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés szerencsére nem történt, de megviselik a csapatot a történtek. Tudom nem vigasztal, de a

A szerencseszám bűvöletében

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny előtt elmondta, hogy a top ötben szeretne végezni, így a technikai problémák ellenére

A várt eredmény elmaradt

Csalódottan tértek haza a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról a Speed Technika Rallye2-es versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a félig hazai versenyükön magukhoz képest nem tudott maradandód alkotni és emiatt át kell, értékeljék a versenyzésüket. „Nagyon vártuk a

Nem kímélte őket a technika

A Taxi4 Székesfehérvár Rallye első két szakaszát kormányszervó nélkül teljesítette a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó, majd a verseny másnapján újra előjött a probléma és nem tudták folytatni a versenyt. A Székesfehérvár Rallye első napján

Sok maradt benne, de élvezték

Ismét 2WD győzelemmel térhetett haza a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. A Taxi4 Székesfehérvár Rallye a nagy sebességről és a rövid fékutakról szólt, amihez jól alkalmazkodtak a srácok. Marci és Robi első közös fehérvári versenyüket teljesítették

Újra a csúcson

A Rallye2-es értékelés abszolút első helyén végeztek a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-n a Speed Technika régi-új Hondás versenyzői. A Neukirchner András - Pardi Kata duó karcmentes autót vezetett a sóstói MOL Aréna előtt felállított céldobogóra. „A korábbi években és az idei évben

Újra az élmezőnyben végeztek!

Több mint egy hónapos kényszerpihenő után folytatódott a pontvadászat a királyok városában, Székesfehérváron. Két versenynap, aszfaltos pályák és tizenkét gyorsasági várt a mezőnyre. Az időjárás kegyes volt, kellemes nyári melegben hajthatták autóikat az indulók. Balogh Jani és Holczer Dani felkészülése a

Ezt nem lehet a gyerekre fogni

A fehérvári nem volt Lángi Attiláék hétvégéje. Igaz, a technika most úgy tette a dolgát, ahogy kell, de az emberi tényező nem volt a topon. Volt is pár pillanat, amikor majdnem összecsomagolt és elindult haza. Hiába nem eredményorientált a Lángi-Schmidt

A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye

Az Országos Rallye Bajnokság harmadik futamának Székesfehérvár volt a központja, míg a gyorsasági szakaszokat a várostól északra kellett teljesíteni. A Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frici és Bagaméri Laci küzdelmes versenyen vett részt, amit végül a Ford Fiesta R5 versenyautójuk kormányszervójának

A top5-ből nem engedünk

Az egri hazai versenye után a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen tér vissza a rally körforgásába a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik nagyon szeretnek visszajárni az egyik leggazdagabb múltú magyar koronázóvárosba. Zoli és Andris Miskolcot

Változatlan célok

A hosszú pihenő után már nagyon várja a Taxi4 Székesfehérvár Rallyet a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. Az elmaradt szombathelyi verseny miatt két hónap pihenő jutott a versenyzőknek, így szinte minden internetes belsőt láttak már. A

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!

Tavaly a második helyen végzett, idén sem szeretne kimaradni a pezsgőzésből a Citroën Rally Team Hungary tehetséges pilótája. Az előzmények biztatóak, az előző futamon már érezhető volt, hogy belakták a C3 R5 versenyautójukat és egy hosszabb teszt után reménykedve vára

Új közeg, új impulzusok kellenek Rengeteg kérdőjel van most bennem A szerencseszám bűvöletében A várt eredmény elmaradt Nem kímélte őket a technika Sok maradt benne, de élvezték Újra a csúcson Újra az élmezőnyben végeztek! Ezt nem lehet a gyerekre fogni A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye A top5-ből nem engedünk Változatlan célok Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges! Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Új közeg, új impulzusok kellenek

News image

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Ol...

Bővebben

Rengeteg kérdőjel van most bennem

News image

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés sz...

Bővebben

A szerencseszám bűvöletében

News image

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny el...

Bővebben
Minden jó, ha jó a vége
Írta: Faingyerek    2019. május 03. péntek, 18:09    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A 2019-es Miskolc Ralin az időjárás játszotta a legnagyobb főszerepet, mivel a verseny reggelére eső áztatta a szakaszokat és a felhők vonulásából úgy tűnt, ez a változatosság az egy napos futam folyamán végig dominálni fog, alaposan megkeverve a lapokat és az erőviszonyokat.


Pénteken a nézőcsalogató Prológgal kezdődött a program, ahol meg is érkezett egy kiadós zápor. A bemelegítésen a Top pilóták már sötétben, lámpafénynél gurultak az arénába, ahol a Balogh- Holczer kettős a negyedik legjobb időt futotta a lelkes publikum előtt.
Balogh Jani:
„A pénteki előrejelzések jól mutatták, hogy a szombati versenynapon az eső komoly fejtörést és taktikai döntéseket fog okozni. Kémleltük az eget, kielemeztük a rendelkezésre álló információkat és kártyanyelven szólva, tizenkilencre lapot húztunk, ami nem jött be. A felhősávokat kémlelve arra számítottunk, hogy a sátai rész száraz, és egy időkapuban át tudunk sietni rajta még az csapadék előtt, így közepes Slickekkel mentünk ki az első körben. Bükkszenten semmi nem hátráltatott bennünket, talán még korán volt egy kicsit, de Mályinkán a szakasz célja előtt 5-6 kilométerrel az útszéli kövek egyike felsértette az abroncsot és kicsípte a szélét. A nyomást rögtön elengedte, így azonnali stabilitásvesztéssel járt és az utolsó pár kanyart csak nagyon lassú tempóban tudtuk teljesíteni. Fortuna innentől sem állt mellénk, a körben hátralévő két pályát eső áztatta, ezért a megtervezett taktikánk borult és nem tudtunk túl fényes időket felmutatni.”

A körülmények ellenére nagyobb gond nélkül teljesítették az első négy szakaszt, a szervizbe sérülésmentesen hozták be az autót. Az eredményük nem volt túl bíztató, épp csak az első tízben tudtak lenni és innen szerettek volna felállni.
Balogh Jani:
„A második körre már sokkal inkább egy a nedves útfelületre állított autóval mentünk ki, amikorra az eső már elvonult a pályák felől és elkezdtek azok száradni. Ez se bizonyult túl jó döntésnek, de a komfortérzetem és bátorságom kezdett megjönni és kellően jó ritmusban tudtunk felkapaszkodni a bükkszentlászlói szerpentinen. A pálya vége felé a klasszikus mészégetős kanyarban, ahol többen kalandba bonyolódtak, mi is megforogtunk és bent hagytunk jó pár másodpercet. A hiba után Mályinkán végre szerettünk volna egy tiszta és defektmentes eredményt tudni magunk mögött, ami sikerült. Következett újra Sáta és itt végre már úgy tudtunk menni, ahogy szerettük volna, ami az időnkön is meglátszott.”

Csak egy tizeddel csúsztak le a szakaszgyőzelemről, Parasznyán is másodikak lettek. Újra a szerviz felé vették az irányt, négy pozíciót javítva abszolút negyedik helyen érkeztek a Topp Cars sátra alá.
Balogh Jani:
„Az utolsó négy gyorsaságira készülve megvizsgáltuk a bajnoki tabellán elfoglalt helyünket és kockázatmentesen átmeneti, intermédia abroncsokkal vágtunk neki a hátralévő távnak. A nagyszámú mezőny jelenléte miatt hamar felszáradtak a saras, levágott kanyarok, így előnyösnek nem számított a döntés. A hozzánk időben közel lévő Német Lackóék eredményét kellett figyelnünk, de őket tudtuk tartani. A pozíciónkat megőrizve az abszolút negyedik helyen érkeztünk, a hosszú és izgalmas nap végén a DVTK stadionnál felállított céldobogóra. Nagyon szépen köszönöm az egész csapat munkáját, remek autóval volt lehetőségünk versenyezni, a navigátorom Dániel is a tőle megszokott profi módon adta a pályán és azon kívül is a szükséges információkat. A pontokat számolgatva, ha nem tévedünk a bajnokság 3. helyén állunk és ennek tudatában nagyon sikeresnek találom ezt a hétvégét, kellő motivációval felvértezve fogunk készülni a következő versenyekre."