Új közeg, új impulzusok kellenek

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Olyan, mintha az olajszűrő anyaghibás lett volna és elkezdett leválni maga a szűrű,

Rengeteg kérdőjel van most bennem

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés szerencsére nem történt, de megviselik a csapatot a történtek. Tudom nem vigasztal, de a

A szerencseszám bűvöletében

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny előtt elmondta, hogy a top ötben szeretne végezni, így a technikai problémák ellenére

A várt eredmény elmaradt

Csalódottan tértek haza a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról a Speed Technika Rallye2-es versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a félig hazai versenyükön magukhoz képest nem tudott maradandód alkotni és emiatt át kell, értékeljék a versenyzésüket. „Nagyon vártuk a

Nem kímélte őket a technika

A Taxi4 Székesfehérvár Rallye első két szakaszát kormányszervó nélkül teljesítette a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó, majd a verseny másnapján újra előjött a probléma és nem tudták folytatni a versenyt. A Székesfehérvár Rallye első napján

Sok maradt benne, de élvezték

Ismét 2WD győzelemmel térhetett haza a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. A Taxi4 Székesfehérvár Rallye a nagy sebességről és a rövid fékutakról szólt, amihez jól alkalmazkodtak a srácok. Marci és Robi első közös fehérvári versenyüket teljesítették

Újra a csúcson

A Rallye2-es értékelés abszolút első helyén végeztek a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-n a Speed Technika régi-új Hondás versenyzői. A Neukirchner András - Pardi Kata duó karcmentes autót vezetett a sóstói MOL Aréna előtt felállított céldobogóra. „A korábbi években és az idei évben

Újra az élmezőnyben végeztek!

Több mint egy hónapos kényszerpihenő után folytatódott a pontvadászat a királyok városában, Székesfehérváron. Két versenynap, aszfaltos pályák és tizenkét gyorsasági várt a mezőnyre. Az időjárás kegyes volt, kellemes nyári melegben hajthatták autóikat az indulók. Balogh Jani és Holczer Dani felkészülése a

Ezt nem lehet a gyerekre fogni

A fehérvári nem volt Lángi Attiláék hétvégéje. Igaz, a technika most úgy tette a dolgát, ahogy kell, de az emberi tényező nem volt a topon. Volt is pár pillanat, amikor majdnem összecsomagolt és elindult haza. Hiába nem eredményorientált a Lángi-Schmidt

A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye

Az Országos Rallye Bajnokság harmadik futamának Székesfehérvár volt a központja, míg a gyorsasági szakaszokat a várostól északra kellett teljesíteni. A Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frici és Bagaméri Laci küzdelmes versenyen vett részt, amit végül a Ford Fiesta R5 versenyautójuk kormányszervójának

A top5-ből nem engedünk

Az egri hazai versenye után a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen tér vissza a rally körforgásába a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik nagyon szeretnek visszajárni az egyik leggazdagabb múltú magyar koronázóvárosba. Zoli és Andris Miskolcot

Változatlan célok

A hosszú pihenő után már nagyon várja a Taxi4 Székesfehérvár Rallyet a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. Az elmaradt szombathelyi verseny miatt két hónap pihenő jutott a versenyzőknek, így szinte minden internetes belsőt láttak már. A

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!

Tavaly a második helyen végzett, idén sem szeretne kimaradni a pezsgőzésből a Citroën Rally Team Hungary tehetséges pilótája. Az előzmények biztatóak, az előző futamon már érezhető volt, hogy belakták a C3 R5 versenyautójukat és egy hosszabb teszt után reménykedve vára

Új közeg, új impulzusok kellenek Rengeteg kérdőjel van most bennem A szerencseszám bűvöletében A várt eredmény elmaradt Nem kímélte őket a technika Sok maradt benne, de élvezték Újra a csúcson Újra az élmezőnyben végeztek! Ezt nem lehet a gyerekre fogni A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye A top5-ből nem engedünk Változatlan célok Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges! Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Új közeg, új impulzusok kellenek

News image

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Ol...

Bővebben

Rengeteg kérdőjel van most bennem

News image

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés sz...

Bővebben

A szerencseszám bűvöletében

News image

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny el...

Bővebben
Hibjánék eltaktikázták magukat, de negyedikek lettek
Írta: Faingyerek    2019. május 04. szombat, 08:58    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Miskolc Ralin a kiszámíthatatlan időjárásnak köszönhetően Hibján Joci és Szollár Csabi versenyébe is belepiszkált az eső. Adódtak menet közben váratlan helyzetek, de így is negyedik helyen végeztek a Peugeot Kupában.


Jól gondolom, hogy nem adták azt a negyedik helyet sem könnyen?
- Nagyon kemény, de jó hangulatú verseny volt. Tudom kicsit elcsépelt, viszont valóban elgumiztuk és eltaktikáztuk magunkat. Kivettük a stabilizátort, visszaállítottuk puhára, aztán kimentünk slickkel, nem is tudom így utólag miért. Persze, hogy leszakadt az eső és csúszkáltunk-mászkáltunk az úton. Kaptunk két defektet is, tehát már az elején elment ez a dolog. Az egyiket kicseréltük a gyorson, a másikkal lejöttünk és etapon átgumiztuk. Egy kicsit kalandos volt.

Elállt az eső, és ment minden, mint a karikacsapás?
- Dehogyis. Utána kisütött a nap, akkor meg mivel korlátozva van a gumihasználat, nem tudtunk azzal menni, amivel szerettünk volna. Amink volt, az már elkopott, úgyhogy káosz alakult ki, de még így is élveztük az egészet. Úgy is mondhatnám, hogy végig az ellenkezőjét csináltuk, mint amit kellett volna, ebben nem volt szerencsénk, de egyébként meg mégis, mert célba értünk és negyedikek lettünk. Technikai problémával nem kellett bajlódnunk, egy csavar lazulása nem volt a kocsinak. Nem hibáztunk vagy forogtunk meg, a pálya jól volt felírva, egyszerűen eltaktikáztuk magunkat.

Bejöttek a pályák?
- Sáta nagyon tetszett, élvezet volt rajta autózni. Garadnát veszélyesebbnek gondoltuk, persze ez nem jelenti azt, hogy egyszerűen csak le kellett gurulni, mert az egy technikás, szűk pálya volt, sajnáljuk Jánosa Ákosékat, de szerencsére ők jól vannak, és ez a legfontosabb ilyenkor. Mi nem voltunk túl gyorsak most sem, továbbra is kicsit óvatosabban haladunk a célunk felé, mert tényleg az eseménymentes versenyzésre próbálunk koncentrálni, annak ellenére, hogy tudjuk ez így kevés. De még van a bajnokságból pár futam.

Apránként haladtok szépen előre?
- Igen, ez a terv jónak tűnik, az eredménnyel pedig meg vagyunk elégedve, és a hangulat is kiválóan alakult. Próbálunk kis lépésekben haladni, hogy mire lesz elég, majd meglátjuk. Nem volt fárasztó, hogy egy nap alatt tizenkét gyorsot autóztunk, vagy csak annyira nincs időnk ezen agyalni menet közben. Pörgős, erős futam volt, de sehol nem kellett órákig állni és várni, ennek nagyon örültünk. Készülünk majd a következőre, sajnáljuk, hogy Szombathely elmarad, de ez van, így Székesfehérváron találkozunk újra.

Partnereink:
Cornexim Kft, ABT ROLL Kft, Kompresszor Varga Gh Kft, Gerda Trans Kft, Dunaföldvári Fémfeldolgozó Kft, Fehértó Trans Snack Kft, Szimita Trade Kft, Small East Bt, Varga-Ic Kft, K+K Spedit Kft, Vár-Team Kft, Multi-Ház Kft, Nyírségtefu 2009 Kft, Bá-Mi Kft, Intrudair Kft.; A-VÉD Kft.; Kelet Power Kft, Garlas Ms Kft.

Szöveg: Tiba Anita