burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Ez most nem adta ki!
Írta: Faingyerek    2016. június 05. vasárnap, 12:45    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az áprilisi Magyarbóly Kupa és a júniusi bakonyai futam közötti szünetet kihasználva ellátogatott az Északi Régióba az MR Racing Rallye Sprintes párosa, Kiss Roland és Haraszti Zsolt.


A pécsi duó kettős céllal vágott neki a Parasznya és Lyukóbánya között megrendezett GOBALDARU Rallye Sprintnek: elsősorban a lehető legtöbb pontot szerették volna begyűjteni a MARB-ban, másrészt pedig végre össze akarták mérni az erejüket az Északi Régió leggyorsabb versenyzőivel. A Ladás kettős ezúttal nem teljesítette az előzetes terveket, hisz rögtön az első gyorsasági szakaszon beestek, és az út menti árok foglyává váltak.

Igen, összetört, kezdte a beszámolóját a pécsi pilóta.
„Nem voltak túl nagy elvárásaink magunkkal szemben, szerettünk volna egy jóízűt autózni, illetve kíváncsiak voltunk, hogy hova leszünk jók az északiakkal szemben. A tréning a szokásos módon zajlott, mentünk négyet a pályán, ebből dolgoztuk ki ezt az itinerünket. Igazság szerint egy sima vezetői hiba okozta a vesztünket. A pályafelíráskor fel is jegyeztük, hogy a vége kicsit törik az ominózus kanyarnak, én pedig az adott szituációban azt gondoltam, hogy a kanyar közepén már feljebb lehet váltani egy sebességi fokozatot, aztán kiderült, hogy nem. Elkezdte tolni az elejét, ezért kicsit jobban elfordítottam a kormányt, belekaptam a gázba, hogy forduljon a hátulja, nyilván ez hozta magával azt, hogy megcsúsztunk. Ellenkormányoztam, de egy ütemmel később kezdtem el visszaszedni és már nem volt elég hely, leestünk az útról, be az árokba. Az autó bal eleje elakadt, aztán addig-addig rendetlenkedtünk az árokban, míg fölborultunk. Látványos volt, annyi szent! Szerencsére mi nem sérültünk meg Zsoltival, begyűjtöttünk egy-két lila foltot, én a bokámat ütöttem be a pedálba, de semmi komolyabb bajunk nem történt. A hét elején már szét is szedte a csapat a Zsigulit, de szerencsére menthető a kasztni! Mondjuk úgy, hogy az autó közepét kell felszerszámozni az elejével illetve a hátuljával, de a bukócső nem sérült, ami jó hír, így azt nem kell javítani. A bakonyai versenyre nem biztos, hogy elkészül az autó, de kapkodni nem akarunk, annak nincs értelme. A Porrogszentkirály Kupát céloztuk meg és nyílván az esés, illetve a Lyukóbányán elhullajtott pontok miatt még biztos rajthoz állunk Északon is. Ha elkészült a Zsiguli, beülünk és nyomjuk tovább ugyanúgy, ahogy eddig!”