burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két sofőrje volt a Z4-nek

Technikai hibáktól az év végi buliverseny sem volt mentes Lángi Attila számára. BMW Z4-esét előbb futómű- majd szervogondok hátráltatták, így esélyük sem maradt arra, hogy igazán megmutassák, mit is tud ez a csodajárgány. Már ha lehet így nevezni… Gazdája ugyanis

Munkával ünnepelve

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY csapata számára 2017-es szezon ismét rengeteg újdonsággal szolgált. Habár ez az évad a korábbiaknál jóval kevesebb rajthoz állást jelentett a Puskádi János – Gódor Barna páros számára, a csapat mégis hatalmas sikereket ért el a

Ellenfél a jobb1-ben

Az Eger Rallye komoly sebeket ejtett a Lángi-féle BMW Z4 M Coupén, de a pilóta semmi esetre sem szerette volna kihagyni az év végi bulifutamot. Ezért mindent megtett annak érdekében, hogy rajthoz állhasson a 2017-es Szilveszter Rallyen – még azt

Erre vágytak egész évben

Az L10-es kategória második helyén zárta 21. Taxi4 Mikulás Rallye-t az MR Racing Hondás alakulata a Neukirchner András - Guzi Róbert páros, akiket ezen a versenyen a technikai problémák sem tudtak megállítani abban, hogy elérjék céljukat és jókedvűen zárják le

Téli túra Erdélyben Két sofőrje volt a Z4-nek Munkával ünnepelve Ellenfél a jobb1-ben Erre vágytak egész évben
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Két sofőrje volt a Z4-nek

News image

Technikai hibáktól az év végi buliverseny sem volt mentes Lángi Attila számára. BMW Z4-esét előbb futómű- majd szervogondok hátráltatták, így esélyük sem maradt arra, hogy igazán megmutassák, mi...

Bővebben

Munkával ünnepelve

News image

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY csapata számára 2017-es szezon ismét rengeteg újdonsággal szolgált. Habár ez az évad a korábbiaknál jóval kevesebb rajthoz állást jelentett a Puskádi János &n...

Bővebben

Ellenfél a jobb1-ben

News image

Az Eger Rallye komoly sebeket ejtett a Lángi-féle BMW Z4 M Coupén, de a pilóta semmi esetre sem szerette volna kihagyni az év végi bulifutamot. Ezért mindent me...

Bővebben
Ez most nem adta ki!
Írta: Faingyerek    2016. június 05. vasárnap, 12:45    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az áprilisi Magyarbóly Kupa és a júniusi bakonyai futam közötti szünetet kihasználva ellátogatott az Északi Régióba az MR Racing Rallye Sprintes párosa, Kiss Roland és Haraszti Zsolt.


A pécsi duó kettős céllal vágott neki a Parasznya és Lyukóbánya között megrendezett GOBALDARU Rallye Sprintnek: elsősorban a lehető legtöbb pontot szerették volna begyűjteni a MARB-ban, másrészt pedig végre össze akarták mérni az erejüket az Északi Régió leggyorsabb versenyzőivel. A Ladás kettős ezúttal nem teljesítette az előzetes terveket, hisz rögtön az első gyorsasági szakaszon beestek, és az út menti árok foglyává váltak.

Igen, összetört, kezdte a beszámolóját a pécsi pilóta.
„Nem voltak túl nagy elvárásaink magunkkal szemben, szerettünk volna egy jóízűt autózni, illetve kíváncsiak voltunk, hogy hova leszünk jók az északiakkal szemben. A tréning a szokásos módon zajlott, mentünk négyet a pályán, ebből dolgoztuk ki ezt az itinerünket. Igazság szerint egy sima vezetői hiba okozta a vesztünket. A pályafelíráskor fel is jegyeztük, hogy a vége kicsit törik az ominózus kanyarnak, én pedig az adott szituációban azt gondoltam, hogy a kanyar közepén már feljebb lehet váltani egy sebességi fokozatot, aztán kiderült, hogy nem. Elkezdte tolni az elejét, ezért kicsit jobban elfordítottam a kormányt, belekaptam a gázba, hogy forduljon a hátulja, nyilván ez hozta magával azt, hogy megcsúsztunk. Ellenkormányoztam, de egy ütemmel később kezdtem el visszaszedni és már nem volt elég hely, leestünk az útról, be az árokba. Az autó bal eleje elakadt, aztán addig-addig rendetlenkedtünk az árokban, míg fölborultunk. Látványos volt, annyi szent! Szerencsére mi nem sérültünk meg Zsoltival, begyűjtöttünk egy-két lila foltot, én a bokámat ütöttem be a pedálba, de semmi komolyabb bajunk nem történt. A hét elején már szét is szedte a csapat a Zsigulit, de szerencsére menthető a kasztni! Mondjuk úgy, hogy az autó közepét kell felszerszámozni az elejével illetve a hátuljával, de a bukócső nem sérült, ami jó hír, így azt nem kell javítani. A bakonyai versenyre nem biztos, hogy elkészül az autó, de kapkodni nem akarunk, annak nincs értelme. A Porrogszentkirály Kupát céloztuk meg és nyílván az esés, illetve a Lyukóbányán elhullajtott pontok miatt még biztos rajthoz állunk Északon is. Ha elkészült a Zsiguli, beülünk és nyomjuk tovább ugyanúgy, ahogy eddig!”