burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Ez most nem adta ki!
Írta: Faingyerek    2016. június 05. vasárnap, 12:45    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az áprilisi Magyarbóly Kupa és a júniusi bakonyai futam közötti szünetet kihasználva ellátogatott az Északi Régióba az MR Racing Rallye Sprintes párosa, Kiss Roland és Haraszti Zsolt.


A pécsi duó kettős céllal vágott neki a Parasznya és Lyukóbánya között megrendezett GOBALDARU Rallye Sprintnek: elsősorban a lehető legtöbb pontot szerették volna begyűjteni a MARB-ban, másrészt pedig végre össze akarták mérni az erejüket az Északi Régió leggyorsabb versenyzőivel. A Ladás kettős ezúttal nem teljesítette az előzetes terveket, hisz rögtön az első gyorsasági szakaszon beestek, és az út menti árok foglyává váltak.

Igen, összetört, kezdte a beszámolóját a pécsi pilóta.
„Nem voltak túl nagy elvárásaink magunkkal szemben, szerettünk volna egy jóízűt autózni, illetve kíváncsiak voltunk, hogy hova leszünk jók az északiakkal szemben. A tréning a szokásos módon zajlott, mentünk négyet a pályán, ebből dolgoztuk ki ezt az itinerünket. Igazság szerint egy sima vezetői hiba okozta a vesztünket. A pályafelíráskor fel is jegyeztük, hogy a vége kicsit törik az ominózus kanyarnak, én pedig az adott szituációban azt gondoltam, hogy a kanyar közepén már feljebb lehet váltani egy sebességi fokozatot, aztán kiderült, hogy nem. Elkezdte tolni az elejét, ezért kicsit jobban elfordítottam a kormányt, belekaptam a gázba, hogy forduljon a hátulja, nyilván ez hozta magával azt, hogy megcsúsztunk. Ellenkormányoztam, de egy ütemmel később kezdtem el visszaszedni és már nem volt elég hely, leestünk az útról, be az árokba. Az autó bal eleje elakadt, aztán addig-addig rendetlenkedtünk az árokban, míg fölborultunk. Látványos volt, annyi szent! Szerencsére mi nem sérültünk meg Zsoltival, begyűjtöttünk egy-két lila foltot, én a bokámat ütöttem be a pedálba, de semmi komolyabb bajunk nem történt. A hét elején már szét is szedte a csapat a Zsigulit, de szerencsére menthető a kasztni! Mondjuk úgy, hogy az autó közepét kell felszerszámozni az elejével illetve a hátuljával, de a bukócső nem sérült, ami jó hír, így azt nem kell javítani. A bakonyai versenyre nem biztos, hogy elkészül az autó, de kapkodni nem akarunk, annak nincs értelme. A Porrogszentkirály Kupát céloztuk meg és nyílván az esés, illetve a Lyukóbányán elhullajtott pontok miatt még biztos rajthoz állunk Északon is. Ha elkészült a Zsiguli, beülünk és nyomjuk tovább ugyanúgy, ahogy eddig!”