burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben

Hátsókerekes autókkal az év utolsó verse

News image

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n in...

Bővebben
Ez most nem adta ki!
Írta: Faingyerek    2016. június 05. vasárnap, 12:45    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az áprilisi Magyarbóly Kupa és a júniusi bakonyai futam közötti szünetet kihasználva ellátogatott az Északi Régióba az MR Racing Rallye Sprintes párosa, Kiss Roland és Haraszti Zsolt.


A pécsi duó kettős céllal vágott neki a Parasznya és Lyukóbánya között megrendezett GOBALDARU Rallye Sprintnek: elsősorban a lehető legtöbb pontot szerették volna begyűjteni a MARB-ban, másrészt pedig végre össze akarták mérni az erejüket az Északi Régió leggyorsabb versenyzőivel. A Ladás kettős ezúttal nem teljesítette az előzetes terveket, hisz rögtön az első gyorsasági szakaszon beestek, és az út menti árok foglyává váltak.

Igen, összetört, kezdte a beszámolóját a pécsi pilóta.
„Nem voltak túl nagy elvárásaink magunkkal szemben, szerettünk volna egy jóízűt autózni, illetve kíváncsiak voltunk, hogy hova leszünk jók az északiakkal szemben. A tréning a szokásos módon zajlott, mentünk négyet a pályán, ebből dolgoztuk ki ezt az itinerünket. Igazság szerint egy sima vezetői hiba okozta a vesztünket. A pályafelíráskor fel is jegyeztük, hogy a vége kicsit törik az ominózus kanyarnak, én pedig az adott szituációban azt gondoltam, hogy a kanyar közepén már feljebb lehet váltani egy sebességi fokozatot, aztán kiderült, hogy nem. Elkezdte tolni az elejét, ezért kicsit jobban elfordítottam a kormányt, belekaptam a gázba, hogy forduljon a hátulja, nyilván ez hozta magával azt, hogy megcsúsztunk. Ellenkormányoztam, de egy ütemmel később kezdtem el visszaszedni és már nem volt elég hely, leestünk az útról, be az árokba. Az autó bal eleje elakadt, aztán addig-addig rendetlenkedtünk az árokban, míg fölborultunk. Látványos volt, annyi szent! Szerencsére mi nem sérültünk meg Zsoltival, begyűjtöttünk egy-két lila foltot, én a bokámat ütöttem be a pedálba, de semmi komolyabb bajunk nem történt. A hét elején már szét is szedte a csapat a Zsigulit, de szerencsére menthető a kasztni! Mondjuk úgy, hogy az autó közepét kell felszerszámozni az elejével illetve a hátuljával, de a bukócső nem sérült, ami jó hír, így azt nem kell javítani. A bakonyai versenyre nem biztos, hogy elkészül az autó, de kapkodni nem akarunk, annak nincs értelme. A Porrogszentkirály Kupát céloztuk meg és nyílván az esés, illetve a Lyukóbányán elhullajtott pontok miatt még biztos rajthoz állunk Északon is. Ha elkészült a Zsiguli, beülünk és nyomjuk tovább ugyanúgy, ahogy eddig!”